Працювала в 3 компаніях 14 років
Банки
Керівник напряму продажу клієнтам преміального сегменту управління організації продажу
Ат "укрексімбанк"
Банки
3 роки 11 місяців
12.2020 - до теперішнього часу
• керівництво командою портфельних менеджерів (близько 100 у регіонах), розробка та контроль загальних/персональних KPI, забезпечення виконання загальних планових показників напрямку
• затверджена та автоматизована сегментація клієнтів РБ
• розбудована нова система продажу з врахуванням фокусу на цільовому сегменті клієнтів, а саме:
-сформований інститут персональних менеджерів (70 фахівців) та пре-аффлюєнт менеджерів (24 фахівця)
-впроваджена нова сервісна модель та автоматизована система портфелювання, трансформована модель обслуговування і продажів мережі Банку
-автоматизована звітність по виконанню планів продажу (система рейтингування як розрізі філій, так і в розрізі окремого ПМ/пре-аффлюєнт)
• структурована та наповнена платформа для навчання співробітників мережі (більше 40 презентацій по продуктам та процесам, більше 20 комерційних пропозицій для клієнтів)
• участь у впровадженні CRM системи (член проектної групи: формування бізнес-вимог, ФЕО, налаштування та тестування системи з боку вертикалі бізнесу)
• запуск мотиваційних програм продажу продуктів для мережі в партнерстві з МПС Visa та Mastercard
• оптимізація діючих процесів та процедур
КЛЮЧОВІ ДОСЯГНЕННЯ:
-Зростання кількості клієнтів Преміум сегменту на 40% за 2 р.
-зростання продуктового навантаження на 75%
-ріст доходності в цільовому сегменті на 93%
-нагороджена Головою Правління за успішну реалізацію проекту «Багатофакторна автоматизована система сегментації/портфелювання та Веб-інтерфейс єдиного вікна менеджера»
• затверджена та автоматизована сегментація клієнтів РБ
• розбудована нова система продажу з врахуванням фокусу на цільовому сегменті клієнтів, а саме:
-сформований інститут персональних менеджерів (70 фахівців) та пре-аффлюєнт менеджерів (24 фахівця)
-впроваджена нова сервісна модель та автоматизована система портфелювання, трансформована модель обслуговування і продажів мережі Банку
-автоматизована звітність по виконанню планів продажу (система рейтингування як розрізі філій, так і в розрізі окремого ПМ/пре-аффлюєнт)
• структурована та наповнена платформа для навчання співробітників мережі (більше 40 презентацій по продуктам та процесам, більше 20 комерційних пропозицій для клієнтів)
• участь у впровадженні CRM системи (член проектної групи: формування бізнес-вимог, ФЕО, налаштування та тестування системи з боку вертикалі бізнесу)
• запуск мотиваційних програм продажу продуктів для мережі в партнерстві з МПС Visa та Mastercard
• оптимізація діючих процесів та процедур
КЛЮЧОВІ ДОСЯГНЕННЯ:
-Зростання кількості клієнтів Преміум сегменту на 40% за 2 р.
-зростання продуктового навантаження на 75%
-ріст доходності в цільовому сегменті на 93%
-нагороджена Головою Правління за успішну реалізацію проекту «Багатофакторна автоматизована система сегментації/портфелювання та Веб-інтерфейс єдиного вікна менеджера»
Керівник напряму відділу продажу клієнтам мсб ( гб ), керівник групи хантерів ( гб ), куратор групи
Ат "сбербанк"
Банки
8 років 1 місяць
11.2012 - 12.2020
• планування, нормування, мотивація, організація та контроль ефективності Хантерів та УМ
• запуск та контроль маркетингових кампаній
• щомісячні виїзні перевірки відділень (14 відділень в групі)
• забезпечення укомплектованості штату (90+ співробітників відділень)
• забезпечення зростання прибутковості торгових точок, оптимізація операційних витрат
• ініціація здійснення передислокації відділень
• активне залучення клієнтів РБ/МСБ, збільшення продуктового навантаження
• організація та контроль виконання планових показників відділення (керуючий 3-х точок в системі)
• організація та забезпечення безперебійної та ефективної роботи відділення
• навчання та контроль рівня знань співробітників, перевірка мовного модуля
• участь у фокус-групах щодо вдосконалення продуктів та послуг Банку
• розробка та реалізація плану заходів щодо підвищення продажів у відділеннях
КЛЮЧОВІ ДОСЯГНЕННЯ:
- Запроваджені зміни до сервісної моделі банку, сформована нова модель обслуговування рб/мсб
- запущена система навчання для нової професії універсального портфельного менеджера
- керівництво командою портфельних менеджерів ( 75+ у регіонах ) та хантерів ( 25+ у регіонах )
- реалізований проект з надання банком кваліфікованих електронних довірчих послуг у рамках партнерства
- запущений альтернативний канал залучення клієнтів, у тому числі через агентські мережі ( більше 200 позаштатних агентів
• запуск та контроль маркетингових кампаній
• щомісячні виїзні перевірки відділень (14 відділень в групі)
• забезпечення укомплектованості штату (90+ співробітників відділень)
• забезпечення зростання прибутковості торгових точок, оптимізація операційних витрат
• ініціація здійснення передислокації відділень
• активне залучення клієнтів РБ/МСБ, збільшення продуктового навантаження
• організація та контроль виконання планових показників відділення (керуючий 3-х точок в системі)
• організація та забезпечення безперебійної та ефективної роботи відділення
• навчання та контроль рівня знань співробітників, перевірка мовного модуля
• участь у фокус-групах щодо вдосконалення продуктів та послуг Банку
• розробка та реалізація плану заходів щодо підвищення продажів у відділеннях
КЛЮЧОВІ ДОСЯГНЕННЯ:
- Запроваджені зміни до сервісної моделі банку, сформована нова модель обслуговування рб/мсб
- запущена система навчання для нової професії універсального портфельного менеджера
- керівництво командою портфельних менеджерів ( 75+ у регіонах ) та хантерів ( 25+ у регіонах )
- реалізований проект з надання банком кваліфікованих електронних довірчих послуг у рамках партнерства
- запущений альтернативний канал залучення клієнтів, у тому числі через агентські мережі ( більше 200 позаштатних агентів
Керуючий портфелем середнього бізнесу, персональний фінансовий консультант, спеціаліст відділу телем
Ат "укрсиббанк"
Банки
1 рік 11 місяців
12.2010 - 11.2012
• Організація та здійснення продажу банківських продуктів новим та існуючим клієнтам сб
• супровід портфеля сб ру, нарощення продуктового навантаження
• виконання особистого плану участь у виконанні плану ру
• первинний кредитний аналіз, підготовка відповідних документів, участь у підготовці висновків щодо кредитів клієнтів середнього бізнесу
• супровід портфеля сб ру, нарощення продуктового навантаження
• виконання особистого плану участь у виконанні плану ру
• первинний кредитний аналіз, підготовка відповідних документів, участь у підготовці висновків щодо кредитів клієнтів середнього бізнесу
Ключова інформація
• ДОСВІД УСПІШНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР
• ВПРОВАДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ МОДЕЛІ ПРОДАЖІВ
Навчалась в 1 закладі
Центральноукраїнський національний технічний університет
фінанси
Кропивницький, 2009
Володіє мовами
Англійська
середній
Додаткова інформація
Сімейний стан
Заміжня
Особисті якості
Проактивна, впевнена в собі, цілеспрямована, командний гравець
Хобі та інтереси
Кікбоксинг, мотоспорт
Оксана
Оксана
Начальник управління банку
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 6 днів тому