Працювала в 2 компаніях   9 років

Послуги для бізнесу - інше, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Проєктний менеджер/Керівник відділу проєктних менеджерів

Task Force

Послуги для бізнесу - інше

5 років 11 місяців

07.2018 - 06.2024

  • Керувала взаємодією з 5 відділами, чим забезпечувала успішну співпрацю та якісне виконання проєктів
  • Реалізувала понад 9.300 проєктів з мінімальною прибутковістю 66% Була керівником команди з 10 працівників і налагодила співпрацю більше ніж з 17 новими клієнтами, 11 з яких стали ключовими
  • Вела чітку інформативну звітність згідно бізнес-процесу компанії за допомогою CRM та Microsoft Office
  • Проводила дослідження програмних рішень та нових технологій у галузі для підвищення ефективності роботи, презентувала результати департаменту (на основі досліджень CSI, GALA тощо).
  • Формувала інструкції, допоміжні матеріали і документацію у відділі для оптимізації процесів та навчання.
  • Брала участь у співбесідах з новими кандидатами і прийнятті рішень щодо співпраці з ними, 7 з яких швидко показали продуктивність і закінчили випробний період удвічі швидше.
  • Налагодила та підтримувала міцні відносини з ключовими і проблемними клієнтами, створивши перелік їхніх індивідуальних вимог та побажань.
  • Забезпечувала дотримання термінології і стилю для узгодженості структури проєктів згідно цілей клієнта.
  • Розробляла та контролювала дотримання комплексних планів проєктів, які мали на меті окреслити об’єми, бюджет, терміни та розподіл обов’язків в команді.
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Менеджер ресторану

    Carte Blanche, Сеть ресторанов / Анфея инвест

    Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

    2 роки 11 місяців

    05.2015 - 04.2018

    • Співпрацювала з усіма відділами (кухня, бар, бухгалтерія, мийка - 62 члена команди) оптимізуючи робочий процес та якість обслуговування
    • Займалась підбором та навчанням персоналу, забезпечуючи високий рівень підготовки команди та збільшення продажів і лояльності клієнтів.
    • Проводила щоденні короткі зустрічі та інвентаризацію, щоб забезпечити відповідність стандартам та ефективне управління ресурсами.
    • Контролювала дотримання операційних стандартів, надавала детальні звіти керівництву для оптимізації ресурсів і послуг.
    • Організовувала та керувала обслуговуванням банкетів та заходів, з урахуванням бронювання, координації та обслуговування згідно брифу клієнта.
    • Забезпечувала безперебійність функціонування ресторану.

    Ключова інформація

    Soft skills:

    • Ефективне Делегування
    • Креативне вирішення проблем і конфліктів та подальше формування висновків
    • Цілеспрямованість і пошук нових підходів для збільшення результативності
    • Організаційні навички
    • Лідерські якості та екологічне наставництво
    • Критичне мислення
    • Адаптивність і гнучкість
    • Тайм-менеджемент

    Hard skills:

    • Знання специфіки усного/ письмового перекладу та локалізації
    • Аналіз даних і формування звітності
    • Розрахунок бюджету і фінансовий менеджмент
    • Знання основних САТ платформ (SDL Trados, SmartCAT, XTM)
    • Навички користування Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word)
    • Обізнаність у галузевих стандартах і вимогах (ISO 17100)
    • Моніторинг та оцінка ефективності

    Навчалась в 2 закладах

    Київський національний торговельно-економічний університет

    Менеджмент ресторанного, готельного та туристичного бізнесу

    Київ, 2016

    Коледж ресторанного господарства Національного університету харчових технологій

    Організація ресторанно-готельного обслуговування

    Київ, 2013

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Українська

    рідна

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Додаткова інформація

    Комп'ютерні навички

    Володію і активно користуюсь:

    • повним пакетом Microsoft Office
    • Chat GPT
    • Grammarly i Language Tools
    • Методології Agile i Waterfall
    • Google Meet, Zoom
    • Постійно покращую знання в сфері допоміжним програм планування і ефективного управління проєктами і командами

    Захоплення та інтереси

    Серіали

    Художня література

    Прогулянки

    Допомога тваринам і навколишньому середовищу

    Комунікації

    Kateryna

    Project Manager

    Київ

    45 000 грн.

    29 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота, гібридна

    Оновлено 1 годину тому