Працював в 7 компаніях 11 років
IT, Видавництва та Поліграфія, Державний сектор, Реклама та PR-послуги, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Бізнес-аналітик
IT-Enterprise
IT
1 рік 8 місяців
03.2023 - до теперішнього часу
-комунікація із клієнтами та для визначення бізнес-потреб, збір і аналіз вимог;
-опис і структурування вимог компанії Замовника для подальшого написання ТЗ;
-контроль виконання та відстежування результатів доопрацювань;
-проведення тестувань та опис реалізованого ТЗ.
Консультант технічної підтримки
Linkos Group
IT
1 рік 8 місяців
01.2021 - 09.2022
- Надання консультаціний послуг при роботі з ERP-ситемою ISpro (модуль Облік праці та заробітної плати)
- Виконання доналаштування системи за наявності такої потреби
- Виїзд до Замовника послуг у разі неможливості виконання роботи віддалено
Спеціаліст із впровадження
Linkos Group
IT
4 роки 3 місяці
10.2016 - 01.2021
Впровадження ERP-системи ISpro в установах та організаціях (модуль Облік праці та заробітної плати):
- Обговорення строків та методики впровадження з відповідальною особою замовника та проектним менеджером
- Виявлення специфіки і потреб замовника та написання технічних завдань розробникам
- Проведення навчання бухгалтерів по роботі в системі та надання консультувань на етапі впровадження
Молодший бухгалтер-експерт
Редакція газети "Все про бухгалтерський облік"
Видавництва та Поліграфія
11 місяців
10.2015 - 09.2016
- Написання аналітичних статей для публікування у виданні
- Написання щоденних новин
Старший державний ревізор-інспектор
ДПІ ГУ ДФС України
Державний сектор
6 місяців
03.2015 - 09.2015
Податковий аудит ФОПів з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавстав, анализ фінансово-господарської діяльності суб'єкта.
Менеджер по роботі з клієнтами
DDM - Advertising
Реклама та PR-послуги
9 місяців
07.2009 - 04.2010
- Організація та налагодження роботи між компанією та замовниками послуг, подача макетів в полиграфію, контроль термінів друку, контроль погрузки рекламних материалів та їх подальшої доставки по регіонам.
Помічник директора із маркетингу, менеджер по роботі з клієнтами
Robert Bosch GmbH
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 місяців
10.2008 - 07.2009
- з жовтня 2008 по лютий 2009 г. (виконання обов'язків помічиника директора із маркетингу).Постійні контакти с надавачами рекламних послуг, дилерами, контроль и відповідальність за своєчасність проведення різних акцій, заходів, PR кампаній.
- з лютого 2009 по червень 2009 – робота в відділі сервісу (Bosch Service Centre)Консультування та робота з клієнтами на всіх етапах сервісного обслуговування, продаж запасних частин.
Ключова інформація
Написання ТЗ, оптимізація бізнес-процесів, постановка задач, здатність до навчання, стресостійкість, користувач ERP-системи
Навчався в 1 закладі
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Міжнародна економіка і менеджмент
Київ, 2009
Володіє мовами
Англійська
середній
Польська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
КМК\ТАСК Тренинг», Сертифікат про проходження тренінга «Управління часом та територією продажів
«Forex Club», сертифікат про проходження очних курсів
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Маю власне авто та права категорії В.
Роман Олександрович
Роман Олександрович
Спеціаліст із впровадження, бізнес-аналітик
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому