Працював в 7 компаніях   9 років 9 місяців

Фінансові послуги, Банки, Торгівля роздрібна / Retail, Страхування

Проджект-менеджер

Rerum Finance s.r.o.

Фінансові послуги

7 місяців

10.2023 - до теперішнього часу

- аналіз та підтримка існуючих бізнес процесів
- пошук варіантів автоматизації процесів для покращення, та збільшення кількості продажів
- аналіз онбордингу клієнтів
- ведення переговорів з підрядниками
-виставлення задач та контроль їх виконання
- проведення зустрічей з усіма учасниками процесу
- запуск нового процесу лендінгу для збільшення та покращення якості лідів
- аналіз ринку конкурентів(ринок Чехії)

Менеджер проектів

sportbank

Банки

4 місяці

05.2023 - 09.2023

- проведення бізнес-аналізу роботи всіх підрозділів
-написання вимог до покращення та оптимізації
- виставлення та контроль виконання ТЗ колегам з ІТ підрозділу
- контроль та адміністрування виконання планових показників бізнесу
- розбір, контроль та пошук варіантів покращення ворожки продаж по банку в цілому
- ведення переговорів з замовниками
- аналіз даних, розробка звітності в ВІ
- проведення клієнтських демо, аналіз результатів
- впровадження нових продуктів
- аналіз, зміна та покращення Онбордингу

Бизнес-аналитик

Sense Bank

Банки

11 місяців

06.2022 - 05.2023

* Формування і автоматизація регулярної аналітичної звітності засобами SQL\Power BI;
* Аналіз ефективності та цільового призначення ресурсів;
* Аналіз даних/бізнес-процесів;
* Проектування дашбордів\візуалізацій.

Проджект-менеджер

Sense Bank

Банки

6 місяців

12.2021 - 06.2022

Начальник відділу Адресних Доставок Банківських Продуктів

Альфа-Банк

Банки

6 років

12.2015 - 12.2021

  • Керівництво колективом по всій Україні - 150 чоловік;
  • Здійснення загального керівництва Відділом;
  • Розподілення обов'язків між співробітниками Відділу та здійснення щоденного контролю щодо їх виконання;
  • Організація та управління процесом якісної та своєчасної доставки кредитних та дебетних продуктів клієнтам Банку;
  • Розробка заходів по оптимізації витрат;
  • Співпраця з підприємствами-постачальниками кур'єрських послуг на предмет доставки кредитних і дебітних продуктів в регіональні центри Банку;
  • Забезпечення обліку та збереження пластикових карт;
  • Забезпечення перевірки, обліку та доставки в архів підписаних досьє клієнтів Банку;
  • Складання та представлення встановленої статистичної звітності;
  • Методологічна та практична допомога структурним підрозділам Банку з питань, що входять до компетенції Відділу;
  • Складання звітів про діяльність Відділу;
  • Участь у розробці нової мотиваційної програми для всього відділу;
  • Безпосередня участь в розробці та впровадженні 3-х продуктів Банку для адресної доставки, було 2(кредитні карти та потреб кредитування), стало 5(кредитні карти, потреб кредитування, дебетні карти, PIL(готівкові кредити), відкриття рахунків для ФОП);
  • Безпосередня участь в розробці та впровадженні нового ПО для роботи спеціалістів Відділу;
  • Контроль за виконанням планових показників Відділу;

Заступник керуючого магазину

ТОВ Трейдшуз

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

12.2014 - 06.2015

Фахівець відділу моніторингу та контролю

ІНГО, Страхова компанія

Страхування

7 місяців

01.2014 - 08.2014

Ключова інформація

Навички та вміння:

  • досвідчений користувач ПК;
  • володію навичками роботи з такими програмами як Word, Excel, PowerPoint, Outlook Express;
  • Power BI, SQL;
  • Ведення проектів;
  • маю гарні навички з пошуку та аналізу інформації.

Професійні досягнення

  • Оволодіння навичками обробки та аналізу інформації в стислі строки;
  • Напрацювання практичного досвіду адміністрування, контролю та моніторингу персоналу;
  • Безпосередня участь у проведенні комплексного аналізу і оцінки результатів діяльності відділу;

Навчався в 1 закладі

Міжрегіональна Академія управління персоналом.

Міжнародна економіка та банківська справа

Киев, 2014

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Личные качества

Здатність до якісного планування своєї роботи та роботи підлеглих; пунктуальність, вміння працювати у великому колективі.

Відповідальність, стійкість до стресових ситуацій, наявність вміння почути співрозмовника. Висока працездатність, комунікабельність, вміння працювати на результат, емоційна врівноваженість, порядність.

Відношення до відряджень - адекватне.

Водительское удостоверение

маю водійське посвідчення категорії «В» та стаж водіння 10 років по всій території України;

Олександр

Бизнес-аналитик

Київ

60 000 грн.

33 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому