Працювала в 6 компаніях   4 роки 6 місяців

IT, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Телекомунікації / Зв'язок, Транспорт та Логістика

Head of Support

OF

IT

10 місяців

01.2024 - до теперішнього часу

  • Управление и координация деятельности службы поддержки
  • Предоставление консультаций и поддержки клиентам в решении их вопросов
  • Мониторинг и анализ эффективности работы службы поддержки
  • Взаимодействие с другими отделами компании для решения сложных вопросов клиентов
  • Управление командой специалистов по поддержке клиентов
  • Усовершенствование процессов и инструментов работы службы поддержки
  • Развитие стратегий поддержки клиентов в соответствии с потребностями компании и клиентов
  • Customer support agent

    GGR Group

    IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

    3 місяці

    10.2023 - 01.2024

    Предоставление высококачественной поддержки и консультаций клиентам по телефону или электронной почте

    • Обработка и решение входящих запросов и проблем клиентов
    • Ведение записей и документации взаимодействия с клиентами
    • Сотрудничество с другими отделами компании для решения сложных технических вопросов клиентов

    Client support manager

    Orange C.O

    Телекомунікації / Зв'язок

    6 місяців

    03.2023 - 09.2023

    Займалась підтримкою клієнтів онлайн, надавала допомогу в чатах пов?язаних з продуктом компанії. Відповідала за роботу підрядників та якісній підтримці і вирішувала задачі різної складності

    Support agent

    Foxcarriers

    Транспорт та Логістика

    2 місяці

    12.2022 - 02.2023

    Займалась підтримкою клієнтів та підрядників у різних ситуаціях та складнощах.

    Client support manager

    Game-X

    IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

    9 місяців

    11.2021 - 08.2022

    Вирішувала проблеми різного рівню складності пов’язані з головним продуктом (геймблінг)

    Client support manager

    SupportYourApp

    IT

    1 рік 8 місяців

    03.2020 - 11.2021

    Вирішувала проблеми різного типу складності для допомоги клієнтів у повсякденному житті

    Ключова інформація

    • вільне володіння англійською мовою (B2-C1),
    • вільне користування ПК,
    • аналітичне мислення,
    • вміння пояснювати складне простими словами,
    • вирішення задач рівного рівня складності;

    Навчалась в 1 закладі

    Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

    Маркетинг

    Київ, 2022

    Володіє мовами

    Англійська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Французька

    нижче середнього

    Російська

    вільно

    Українська

    рідна

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Олександра Володимирівна

    Head of Customer Support

    Австрія

    40 000 грн.

    23 роки

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

    Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна

    Оновлено 1 тиждень тому