Працювала в 3 компаніях   10 років 4 місяці

Нерухомість та Девелопмент, Торгівля роздрібна / Retail, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Діловод

ТОВ

Нерухомість та Девелопмент

8 років 1 місяць

11.2016 - до теперішнього часу

- Прийом і розподіл дзвінків;- Координувати роботи з ведення діловодства (оформлення, реєстрації, проходженню і зберіганню документації відповідно до стандартів діловодства); організує документообіг офісу;- Організовувати прийом і розсилку ділової кореспонденції (отримання листів, сортування, сканування та відправлення відповідальним особам, вести облік отриманих листів в реєстрі); - Контроль та організація договорів з Укрпоштою, Новою Поштою, Окко-Бізнес та ін. (ведення особистого кабінету);- Організовувати зустріч, прийом, реєстрацію і необхідне обслуговування візитерів, гостей, орендарів, партнерів;- Надавати працівникам офісу допомогу у вирішенні виникаючих у ході роботи проблем;- Робота з договорами оренди та додатками та контроль підписання, повернення, спілкування з орендарями;- Забезпечувати офіс всім необхідною;- Організовувати корпоративів для офісу; - Звітування перед безпосереднім керівником про виконану роботу;- Складання, підписання, реєстрацію та зберігання наказів з адміністративно-господарської діяльності; ознайомлення з наказами відповідних співробітників під особистий підпис;- Складання та контролю бюджет офісних витрат;- Приймаю участь у щорічних інвентаризаціях, у числі, як голова однієї з комісій; - Робота в програмах, вигрузка підписаних ЕЦП документів із Вчасно, Сreatio, Сontentum, 1C8.

  • Реєстрація та облік документації
  • Підготовка документів для внутрішнього та зовнішнього користування
  • Організація документообігу в установі
  • Координація ділових зустрічей та заходів
  • Секретар

    Арія- Текстиль ТОВ

    Торгівля роздрібна / Retail

    1 рік

    01.2013 - 01.2014

    Касир-адміністратор

    L kafa

    Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

    1 рік

    03.2011 - 03.2012

    Ключова інформація

    Робота в програмах, вигрузка підписаних ЕЦП документів із Вчасно, Сreatio, Сontentum, 1C8, впевнений користувач ПК;вміння роботи з офісною оргтехнікою

    Навчалась в 2 закладах

    Приватний вищий навчальний заклад "Європейський університет"

    Документознавства та інформаційної діяльності

    Київ, 2016

    МВПУ зв’язку, навчання

    адміністратор секретар керівника

    Київ, 2012

    Володіє мовами

    Українська

    вільно

    Додаткова інформація

    Особисті якості

    Особисті якості: Cтаранність, комунікабельність, енергійність, ініціативність, порядність цілеспрямованість, відповідальність, наполегливість, надійність, дисциплінованість, пунктуальність, організаторські здібності, вміння працювати в команді, легко навчаюсь.

    Бажано:Заробітна плата від 30 000 тис.Бажано офіційне працевлаштування

    Водійське посвідчення

    посвідчення водія категорій В

    Христина

    Помічник керівника, діловод

    Київ

    Оболонський район

    30 000 грн.

    31 рік

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість

    Оновлено 1 тиждень тому