Працювала в 7 компаніях 18 років 7 місяців
Промисловість та Виробництво, IT, Торгівля роздрібна / Retail, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Банки
Керівник управління персоналом
Назву компанії приховано
Промисловість та Виробництво
2 роки 10 місяців
10.2021 - 08.2024
- кадровий документообіг у повному обсязі (прийом, звільнення, лікарняні листи, відпустки, накази, посадові інструкції, заповнення трудових книжок, ведення штатного розкладу та внесення змін, оформлення довідок з місця роботи, звіти та ін.);
- ведення табельного обліку (в ExceL та 1С);
- облік працівників у 1С;
- подання повідомлення про прийом через Медок;
- розробка посадових інструкцій;
- масовий підбір робочого персоналу, підбір та пошук фахівців, менеджерів середньої ланки та на керівні посади. Оцінка професійних та особистих якостей кандидатів на співбесіді;
- адаптація, стажування, підготовка кадрового резерву, контроль проходження мед. комісії;
- проведення вихідної співбесіди та фіксування її результатів;
- підвищення заробітної плати (прорахунок, виведення у %, виконання наказів);
- вміння працювати в режимі багатозадачності.
Керівник відділу управління персоналом
Назву компанії приховано
Промисловість та Виробництво
2 роки 9 місяців
10.2021 - 07.2024
- кадровий документообіг у повному обсязі (прийом, звільнення, лікарняні листи, накази, посадові інструкції, заповнення трудових книжок, ведення штатного розкладу та внесення змін, оформлення довідок з місця роботи, звіти та ін.);
- ведення табельного обліку (в ExceL та 1С);
- облік працівників у 1С;
- подання повідомлення про прийом через Медок;
- розробка посадових інструкцій;
- масовий підбір робочого персоналу, підбір та пошук фахівців, менеджерів середньої ланки та на керівні посади. Оцінка професійних та особистих якостей кандидатів на співбесіді;
- адаптація, стажування, підготовка кадрового резерву, контроль проходження мед. комісії;
- проведення вихідної співбесіди та фіксування її результатів;
- підвищення заробітної плати (прорахунок, виведення у %, виконання наказів);
- вміння працювати в режимі багатозадачності.
Менеджер з персоналу
Назву компанії приховано
IT
3 роки 3 місяці
09.2017 - 12.2020
- пошук та підбір персоналу різних рівнів та напрямків, організація та проведення роботи з пошуку та підбору персоналу: розміщення інформації на інтернет ресурсах, робота з центрами зайнятості, проведення спiвбесiд, ведення бази кандидатiв та iнше;
- кадровий документообіг у повному обсязі (табелювання, штатний розклад, відпустки, накази та ін.);
- організація заходів спрямованих на введення на посаду, швидку адаптацію нових співробітників;
- забезпечення виконання внутрішніх політик, положень та процедур з управління персоналом;
- координація роботи з навчання, підвищення кваліфікації персоналу для розвитку ділової кар'єри (виявлення потреби, пошук тренінгів та семінарів, погодження та ін.);
- організація корпоративних заходів, проведення командотворчих ігор; - атестація, тестування, анкетування;
- практика студентів, закупівлі, робота з навчальними установами, довідки з місця роботи та ін.
Менеджер по персоналу
Назву компанії приховано
Торгівля роздрібна / Retail
10 місяців
08.2016 - 06.2017
- кадровий документообіг: кадрові накази (прийом, переведення, звільнення), накази на відпустки, облік трудових книжок, ведення журналів кадрових наказів;
- оформлення нових співробітників;
- розрахунок та нарахування заробітної плати (табелювання, премії, штрафи, формування зарплатних відомостей);
- підготовка розрахункових відомостей при звільненні;
- облік дітей співробітників до 14 років, облік інвалідів;
- оформлення, друк, ламінування бейджів;
- оформлення договорів про повну матеріальну відповідальність;
- оформлення довідок з місця роботи, підготовка характеристик, службових записок;
- облік та розрахунок лікарняних листів;
- мотивація персоналу, розрахунок та контроль плинності персоналу, внутрішня звітність;
- облік військовозобов'язаних, звіти до військкоматів, контрактників; - підбір, навчання персоналу ;
- замовлення, облік, видача спецодягу та ін.
Менеджер з персоналу
Назву компанії приховано
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 7 місяців
12.2014 - 07.2016
- ведення кадрового діловодства на 16 юр. осіб Групи Підприємств, у повному обсязі (прийом, переведення, звільнення, відпустки, трудові книжки, архів документів, звітність по кадрах та надання їх у відповідні організації, видача довідок, дисциплінарні стягнення, лікарняні листи, зарплатні проекти, ведення графіків роботи, графіків відпусток , табелювання та ін.) ;
- пошук та підбір персоналу різних рівнів та напрямків (організація та проведення роботи з пошуку та підбору персоналу: розміщення інформації на інтернет ресурсах, друкованих виданнях, робота з центрами зайнятості, телеф. та особисті співбесіди, презентації кандидатів керівнику, формування та підготовка кадрового резерву та ін.);
- вирішення питань в частині управління персоналом (підбір, адаптація, профілактика конфліктів, облік робочого часу, аналіз плинності персоналу та ін);
- розробка регламентуючої документації, посадових інструкцій, Колективного договору, Положень та процедур повсякденної діяльності персоналу;
- впровадження та супровід процесів стажування та адаптації персоналу; - формування корпоративної культури Компанії, організація заходів, спрямованих на згуртування колективу, покращення соціально-психологічного клімату;
- Організація та проведення атестації персоналу; - розробка та впровадження систем нематеріального та матеріального стимулювання персоналу;
- розробка структури та штатного розкладу Компанії та ін.
Начальник відділу підбору та адаптації персоналу
Назву компанії приховано
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
1 рік 5 місяців
05.2012 - 10.2013
Сфера відповідальності:
- 2 особи у підпорядкуванні, розробка та впровадження програм адаптації та підбору персоналу, написання бізнес-процесів, взаємодія з державними структурами з підбору персоналу, спільно з керівниками структурних підрозділів прийняття рішень з питань найму, перекладу, просування по роботі, зниження посади, участь у розробці перспективних та поточних планів щодо роботи з персоналом, впровадження мотивації персоналу (матеріальної та нематеріальної), дотримання працівниками Правил внутрішнього трудового розпорядку, проведення необхідної роботи щодо зміцнення трудової дисципліни, проведення співбесід з використанням сучасних методик: проективні питання, інтерв'ю компетенціям, case-інтерв'ю, моніторинг ринку праці та заробітних плат, ведення бази потенційних кандидатів, підготовка Job offer.
Старший спеціаліст відділу кадрів
Назву компанії приховано
Банки
8 років 3 місяці
02.2004 - 05.2012
- ведення та контролю табельного обліку всіх працівників банку; - складання штатного розкладу;
- контроль та організація атестацій;
- оформлення документів у зв'язку з прийомом, переведенням та звільненням співробітників ;
підготовка наказів про відпустки та відгуки з відпусток;
- формування та ведення особових справ співробітників в електронній формі та на паперових носіях;
- оформлення лікарняних листів;
- формування та розрахунок заробітної плати (оклад, надбавка, доплата);
- облік, зберігання та видача положень про підрозділи та посадові інструкції;
- облік, зберігання та заповнення трудових книжок;
- укладання договорів про навчання співробітників;
- ведення діловодства;
- підготовка встановленої звітності з кадрів та надання її у відповідні організації;
- підготовка документів про призначення пенсій співробітників підприємства;
- ведення військового обліку ;
- внутрішня оперативна звітність;
- оформлення та видача співробітникам необхідних документів для пред'явлення за місцем вимоги;
- консультація працівників з трудового законодавства та кадрових питань;
оформлення виробничої практики ;
- оформлення довідок, що підтверджують стаж і для нарахування пільгової пенсії.
Ключова інформація
Особисті якості: комунікабельність, активність, емоційна стабільність, відповідальність, толерантність, системність, якість у роботі.
Навчалась в 2 закладах
Бердянський університет Менеджменту та бізнесу
економічний факультет, спеціальність, економіка підприємства
Бердянськ, 2012
Педагогічний коледж №1
факультет «дошкільне виховання»
Запорожье, 1995
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
рідна
Українська
рідна
Додаткова інформація
Дополнительные сведения
MS Excel , MS Word , Користувач Internet , 1С, MS Outlook , Mozilla Firefox , HCL Notes , 1С:ЗУП 8, 1С УПП, MS Visio , Zimbra , робота з оргтехнікою
Цель
Перспективна, цікава, стабільна робота з гідною оплатою.
Тренинги, курсы
Тренінги («Загальні навички продажу», «Визначення ціни: ціна проти цінності», «Приховані загрози бізнесу», «Вирішення конфліктів», «Встановлення контакту»). Участь у з'їзді кадровиків
Анонімний пошукач
HR- керівник, менеджер з персоналу, iнспектор ВК
Запоріжжя
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому