Працювала в 7 компаніях   18 років 7 місяців

Промисловість та Виробництво, IT, Торгівля роздрібна / Retail, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Банки

Керівник управління персоналом

Назву компанії приховано

Промисловість та Виробництво

2 роки 10 місяців

10.2021 - 08.2024

- кадровий документообіг у повному обсязі (прийом, звільнення, лікарняні листи, відпустки, накази, посадові інструкції, заповнення трудових книжок, ведення штатного розкладу та внесення змін, оформлення довідок з місця роботи, звіти та ін.);

- ведення табельного обліку (в ExceL та 1С);

- облік працівників у 1С;

- подання повідомлення про прийом через Медок;

- розробка посадових інструкцій;

- масовий підбір робочого персоналу, підбір та пошук фахівців, менеджерів середньої ланки та на керівні посади. Оцінка професійних та особистих якостей кандидатів на співбесіді;

- адаптація, стажування, підготовка кадрового резерву, контроль проходження мед. комісії;

- проведення вихідної співбесіди та фіксування її результатів;

- підвищення заробітної плати (прорахунок, виведення у %, виконання наказів);

- вміння працювати в режимі багатозадачності.

Керівник відділу управління персоналом

Назву компанії приховано

Промисловість та Виробництво

2 роки 9 місяців

10.2021 - 07.2024

- кадровий документообіг у повному обсязі (прийом, звільнення, лікарняні листи, накази, посадові інструкції, заповнення трудових книжок, ведення штатного розкладу та внесення змін, оформлення довідок з місця роботи, звіти та ін.);

- ведення табельного обліку (в ExceL та 1С);

- облік працівників у 1С;

- подання повідомлення про прийом через Медок;

- розробка посадових інструкцій;

- масовий підбір робочого персоналу, підбір та пошук фахівців, менеджерів середньої ланки та на керівні посади. Оцінка професійних та особистих якостей кандидатів на співбесіді;

- адаптація, стажування, підготовка кадрового резерву, контроль проходження мед. комісії;

- проведення вихідної співбесіди та фіксування її результатів;

- підвищення заробітної плати (прорахунок, виведення у %, виконання наказів);

- вміння працювати в режимі багатозадачності.

Менеджер з персоналу

Назву компанії приховано

IT

3 роки 3 місяці

09.2017 - 12.2020

- пошук та підбір персоналу різних рівнів та напрямків, організація та проведення роботи з пошуку та підбору персоналу: розміщення інформації на інтернет ресурсах, робота з центрами зайнятості, проведення спiвбесiд, ведення бази кандидатiв та iнше;

- кадровий документообіг у повному обсязі (табелювання, штатний розклад, відпустки, накази та ін.);

- організація заходів спрямованих на введення на посаду, швидку адаптацію нових співробітників;

- забезпечення виконання внутрішніх політик, положень та процедур з управління персоналом;

- координація роботи з навчання, підвищення кваліфікації персоналу для розвитку ділової кар'єри (виявлення потреби, пошук тренінгів та семінарів, погодження та ін.);

- організація корпоративних заходів, проведення командотворчих ігор; - атестація, тестування, анкетування;

- практика студентів, закупівлі, робота з навчальними установами, довідки з місця роботи та ін.

Менеджер по персоналу

Назву компанії приховано

Торгівля роздрібна / Retail

10 місяців

08.2016 - 06.2017

- кадровий документообіг: кадрові накази (прийом, переведення, звільнення), накази на відпустки, облік трудових книжок, ведення журналів кадрових наказів;

- оформлення нових співробітників;

- розрахунок та нарахування заробітної плати (табелювання, премії, штрафи, формування зарплатних відомостей);

- підготовка розрахункових відомостей при звільненні;

- облік дітей співробітників до 14 років, облік інвалідів;

- оформлення, друк, ламінування бейджів;

- оформлення договорів про повну матеріальну відповідальність;

- оформлення довідок з місця роботи, підготовка характеристик, службових записок;

- облік та розрахунок лікарняних листів;

- мотивація персоналу, розрахунок та контроль плинності персоналу, внутрішня звітність;

- облік військовозобов'язаних, звіти до військкоматів, контрактників; - підбір, навчання персоналу ;

- замовлення, облік, видача спецодягу та ін.

Менеджер з персоналу

Назву компанії приховано

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 7 місяців

12.2014 - 07.2016

- ведення кадрового діловодства на 16 юр. осіб Групи Підприємств, у повному обсязі (прийом, переведення, звільнення, відпустки, трудові книжки, архів документів, звітність по кадрах та надання їх у відповідні організації, видача довідок, дисциплінарні стягнення, лікарняні листи, зарплатні проекти, ведення графіків роботи, графіків відпусток , табелювання та ін.) ;

- пошук та підбір персоналу різних рівнів та напрямків (організація та проведення роботи з пошуку та підбору персоналу: розміщення інформації на інтернет ресурсах, друкованих виданнях, робота з центрами зайнятості, телеф. та особисті співбесіди, презентації кандидатів керівнику, формування та підготовка кадрового резерву та ін.);

- вирішення питань в частині управління персоналом (підбір, адаптація, профілактика конфліктів, облік робочого часу, аналіз плинності персоналу та ін);

- розробка регламентуючої документації, посадових інструкцій, Колективного договору, Положень та процедур повсякденної діяльності персоналу;

- впровадження та супровід процесів стажування та адаптації персоналу; - формування корпоративної культури Компанії, організація заходів, спрямованих на згуртування колективу, покращення соціально-психологічного клімату;

- Організація та проведення атестації персоналу; - розробка та впровадження систем нематеріального та матеріального стимулювання персоналу;

- розробка структури та штатного розкладу Компанії та ін.

Начальник відділу підбору та адаптації персоналу

Назву компанії приховано

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 рік 5 місяців

05.2012 - 10.2013

Сфера відповідальності:

- 2 особи у підпорядкуванні, розробка та впровадження програм адаптації та підбору персоналу, написання бізнес-процесів, взаємодія з державними структурами з підбору персоналу, спільно з керівниками структурних підрозділів прийняття рішень з питань найму, перекладу, просування по роботі, зниження посади, участь у розробці перспективних та поточних планів щодо роботи з персоналом, впровадження мотивації персоналу (матеріальної та нематеріальної), дотримання працівниками Правил внутрішнього трудового розпорядку, проведення необхідної роботи щодо зміцнення трудової дисципліни, проведення співбесід з використанням сучасних методик: проективні питання, інтерв'ю компетенціям, case-інтерв'ю, моніторинг ринку праці та заробітних плат, ведення бази потенційних кандидатів, підготовка Job offer.

Старший спеціаліст відділу кадрів

Назву компанії приховано

Банки

8 років 3 місяці

02.2004 - 05.2012

- ведення та контролю табельного обліку всіх працівників банку; - складання штатного розкладу;

- контроль та організація атестацій;

- оформлення документів у зв'язку з прийомом, переведенням та звільненням співробітників ;

підготовка наказів про відпустки та відгуки з відпусток;

- формування та ведення особових справ співробітників в електронній формі та на паперових носіях;

- оформлення лікарняних листів;

- формування та розрахунок заробітної плати (оклад, надбавка, доплата);

- облік, зберігання та видача положень про підрозділи та посадові інструкції;

- облік, зберігання та заповнення трудових книжок;

- укладання договорів про навчання співробітників;

- ведення діловодства;

- підготовка встановленої звітності з кадрів та надання її у відповідні організації;

- підготовка документів про призначення пенсій співробітників підприємства;

- ведення військового обліку ;

- внутрішня оперативна звітність;

- оформлення та видача співробітникам необхідних документів для пред'явлення за місцем вимоги;

- консультація працівників з трудового законодавства та кадрових питань;

оформлення виробничої практики ;

- оформлення довідок, що підтверджують стаж і для нарахування пільгової пенсії.

Ключова інформація

Особисті якості: комунікабельність, активність, емоційна стабільність, відповідальність, толерантність, системність, якість у роботі.

Навчалась в 2 закладах

Бердянський університет Менеджменту та бізнесу

економічний факультет, спеціальність, економіка підприємства

Бердянськ, 2012

Педагогічний коледж №1

факультет «дошкільне виховання»

Запорожье, 1995

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Українська

рідна

Додаткова інформація

Дополнительные сведения

MS Excel , MS Word , Користувач Internet , 1С, MS Outlook , Mozilla Firefox , HCL Notes , 1С:ЗУП 8, 1С УПП, MS Visio , Zimbra , робота з оргтехнікою

Цель

Перспективна, цікава, стабільна робота з гідною оплатою.

Тренинги, курсы

Тренінги («Загальні навички продажу», «Визначення ціни: ціна проти цінності», «Приховані загрози бізнесу», «Вирішення конфліктів», «Встановлення контакту»). Участь у з'їзді кадровиків

Анонімний пошукач

HR- керівник, менеджер з персоналу, iнспектор ВК

Запоріжжя

27 000 грн.

49 років

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому