Працювала в 5 компаніях   8 років 1 місяць

Банки

Керівник центру продажів (РМ)

АТ "Райфайзен Банк"

Банки

1 рік 8 місяців

12.2022 - 08.2024

- Керівництво та координація роботи декількох відділень банку;- Встановлення ключових показників ефективності та фінансових цілей для групи відділень та забезпечення їх виконання ;

- Розвиток та реалізація стратегій покращення обслуговування клієнтів та забезпечення високої якості послуг ;

- Управління та мотивація команди, коучинг, навчання та розвиток співробітників;

- Вивчення та впровадження новітніх практик та процедур, у т.ч. інструментів Agile з метою оптимізації робочих процесів та підвищення ефективності продажів;

- Забезпечення дотримання нормативних вимог та стандартів у сфері банківської діяльності ;- Встановлення та підтримка ефективної комунікації між відділеннями , а також співпраця з іншими підрозділами банку.

Керівник відділення

АТ КБ «ПриватБанк»

Банки

3 роки 7 місяців

11.2018 - 06.2022

- Обслуговування та ведення юридичних осіб з питань банківського обслуговування; - Допомога по проведенню зарахувань заробітної плати на підприємствах; - Пошук та залучення потенційних клієнтів банку; - Проведення переговорів та зустрічей з клієнтами; - Підготовка документації для кредитування клієнтів; - Консультування з питань первинної реєстрації користувачів системи Інтернет-банкінгу, генерації нових ключів, створення платежів та документів; -Прийом і обробка вхідних телефонних звернень клієнтів, згідно затверджених процедур, корпоративних стандартів, правил телефонного етикету Банку, а також прозвон потенційних клієнтів на питання залучення та подальшого обслуговування ; - Контроль за виконанням планових показників відділення, організація й координування роботи;

- Забезпечення якісного обслуговування клієнтів; - Розробка оптимальних умов кредитування з урахуванням можливостей Банку й інтересів позичальника. - Проведення фінансового моніторингу та ідентифікації клієнтів, забеспечення достовірності звіту документооббігу відділення згідно з нормами НБУ. - Аналіз виконання відділенням затверджених планових показників, перевірка рейтингів, та статистичних даних. - навчання й контроль роботи співробітників відділення. - Організація підбору персоналу, та подальшого його навчання. - Формування досвідченої та ефективної команди, виведення відділення на прибутковий рівень.

Фінансовий консультант Департаменту Розвитку транзакцій ного бізнесу та мікрокредитування

АТ Таскомбанк

Банки

4 місяці

06.2018 - 10.2018

- Залучення потенційних клієнтів; - Здійснення холодних дзвінків потенційним клієнтам, та консультація діючих; - Робота з документами по питанню відкриття та оформлення банківських продуктів та кредитування; - Проведення переговорів та зустрічей з клієнтами;

Персональний фінансовий консультант з питань обслуговування Малого та Середнього бізнесу

АТ КБ «ПриватБанк»

Банки

9 місяців

09.2017 - 06.2018

- Робота з закріпленою базою клієнтів сегменту Малий та Середній Бізнес; - Виявлення потреб клієнта, надання банківських послуг для ведення бізнесу клієнтаЗалучення потенційних клієнтів(виконання холодних дзвінків, проведення зустрічей, презентацій, переговорів); - Робота з банківськими програмами.

Менеджер по обслуговуванню корпоративних клієнтів.

АТ КБ «ПриватБанк»

Банки

1 рік 6 місяців

03.2016 - 09.2017

- Обслуговування та ведення юридичних осіб з питань банківського обслуговування; - Навчання клієнтів по користуванню та подальшому використовуванню банківських сервісів, а саме Інтернет-банкінгу; - Допомога по проведенню зарахувань заробітної плати на підприємствах; - Пошук та залучення потенційних клієнтів банку; - Проведення переговорів та зустрічей з клієнтами; - Підготовка документації для кредитування клієнтів; - Кураторство та навчання нових співробітникiв в напрямку обслуговування корпоративних клієнтів ; - Консультування з питань первинної реєстрації користувачів системи Інтернет-банкінгу, генерації нових ключів, створення платежів та документів; - Прийом і обробка вхідних телефонних звернень клієнтів, згідно затверджених процедур, корпоративних стандартів, правил телефонного етикету Банку,а також прозвон потенційних клієнтів на питання залучення та подальшого обслуговування ;

Ключова інформація

-вміння швидко вирішувати питання , -відповідальність,- комунікабельність, -здібність до навчання й адаптація в нових умовах праці, -здібність працювати в стресових ситуаціях,-вміння працювати самостійно та в команді,-оганізованість та орієнтація на результат,-бажання навчатись та розвивати професійні здібності

Навчалась в 1 закладі

Національна академія статистики, обліку та аудиту Держкомстату України

Фінансово-економічний, фінанси та банківська справа

Київ, 2012

Володіє мовами

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

«Майстер продажів банківських продуктів»

Київ, 2013

«Креативність в бізнесі»

Київ, 2012

«Эфективні комунікації в стресових ситуаціях»

Київ, 2011

Ирина

Керівник групи відділень, Керівник відділу. ЦО

Київ

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 7 годин тому