Працювала в 12 компаніях 12 років 10 місяців
Фармацевтика, Медицина та Охорона здоров'я, IT, Промисловість та Виробництво, Реклама та PR-послуги
Директор з маркетингу
Біопел медікал
Фармацевтика
11 місяців
02.2025 - до теперішнього часу
Обов'язки:
- Управління командою;
- Розвиток продажів;
- Ребрендинги та рестайлінги;
- Розробка упаковки та запуск нового продукту;
- Підготовка матеріалів для складання стратегічних та тактичних планів;
- Маркетинг планування (планування маркетингових програм (дослідження, розвиток бренду, просування продуктів, зовнішній та внутрішній PR та ін.),
- планування бюджету маркетингу та реклами;
- Організація, контроль рекламних проектів з оформлення ТП, запуску власних виробництв, інших проектів пов'язаних із просуванням мереж;
- Контроль бюджету маркетингу;
- Моніторинг, аналіз успішності проведених заходів та втілених проектів;
- Координація взаємодії між усіма ланками задіяними у проектах;
- Робота з CRM;• Розробка маркетинг стратегії, просування та розвиток бренду та інше.
- Розробка та впровадження маркетингової стратегії компанії
- Аналіз ринку та конкурентного середовища
- Підготовка звітності та аналітики
- Ведення переговорів з ключовими клієнтами та партнерами
Директор з маркетингу
Майскінпро компані, Київ
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 1 місяць
08.2023 - 08.2024
Формування повноцінної команди маркетингу, запуск 7 сайтів брендів у двох країнах, запуск роботи бренду в Польщі, підвищення продажів компанії на 20%, запуск та партнерство з провідними заходами та виставками, створення маркетингової стретегії, структуризація всіх маркетингових процесів, відвідування провідних світових виставок, керування командою понад 20 чоловік та інше.
Основні обов'язки на посаді:
- Керування розвитком декількох брендів одночасно (більше 7 сайтів,декілька країн);
- Організація маркетингової та рекламної діяльності: розробка рекламних кампаній, акцій, промозаходів, спрямованих на стимулювання збуту (офлайн/онлайн);
- Керування відділом: постановка планів, розподіл завдань між співробітниками, навчання відділу та інше;
- Формування бюджету та контроль його використання між відділами та співробітниками відділу маркетингу;
- Забезпечення комунікації з клієнтами (direct marketing);
- Аналітика маркетингових показників — ефективність акцій, промокампаній, збільшення клієнтської бази, долучення клієнтів у програму лояльності;
- Аналітика діяльності конкурентів, розвитку ринку;
- Створення маркетингової стратегії та контроль її виконання;
- Робота за програмістами та створення корпоративних сайтів компанії та для брендів.
- Підготовка щомісячних та щоквартальних звітів.
- Відрядження по Україні та закордон.
Директор з маркетингу
Beautis - українська б'юті екосистема (онлайн запис для салонів та майстрів, додаток), Київ
IT
1 рік 11 місяців
02.2022 - 12.2023
- Планування та бюджетування маркетингу компанії.- Координація та контроль виконання плану маркетингових заходів.
- Загальне керівництво структурою відділу маркетингу та реклами.
- Розробка стратегічних і детальних маркетингових планів компанії по всіх напрямках маркетингової діяльності.
- Підготовка до узгодження з керівництвом бюджетів на проведення робіт.
- Економічний розподіл і контроль за використанням фінансових коштів.
- Визначення необхідності проведення маркетингових досліджень.
- Затвердження цілей, завдань і програм досліджень.Керівництво рекламними кампаніями і програмами просування товарів і послуг, що проводяться компінією.
- Розробка стандартів планування діяльності та звітів з проведення маркетингових і рекламних кампаній.
- Оперативний контроль за щоденною роботою відділу маркетингу та реклами;
- Оперативний зв'язок з відділом продажів;Планування і проведення маркетингових компаній.
- Ведення проекту з Інтернет маркетингу (сайти, FB, інстаграм, тизерна реклама, гугл, PR та інше).
- Розробка атрибутів торгових марок компанії, стандартів брендингу;- Зведення матеріалів в бренд-бук;
- Контроль дотримання стандартів брендингу при реалізації маркетингових програм;
- Проведення аналізу результатів маркетингових заходів та інше.
Директор з маркетингу
ФРАНЦУЗЬКИЙ ДІМ УКРАЇНА, Київ
Медицина та Охорона здоров'я
3 роки 4 місяці
02.2020 - 05.2023
Дистриб'ютор французьких брендів в Україні(професійна косметика, космецевтика, ортопедія та компресійний трикотаж).
- Допомога в управлінні компанією CEO (дистриб'юція, маркетинг, продажі, логістика, фінанси).
- Відповідальність за показники продажів, прибутковості, маржинальності.
- Особисте управління та контроль за всіма проектами щодо виведення нових продуктів на ринок (косметика для салонів краси, космецевтика для лікарів та аптек, ортопедія для лікарів та пацієнтів, аптек).
- Управління всіма бізнес-процесами з виведення нових продуктів (від розробки ідеї до запуску РК закордоном).
- Розробка цінового позиціонування, формування оптимальної ціни товару з урахуванням конкурентного середовища та еластичності попиту.
- Розробка та впровадження маркетингової стратегії компанії (асортиментна стратегія, стратегія просування, цінова стратегія, комерційна політика та стратегія продажів та розподілу каналами, розрахунок рентабельності продажів, розробка операційного плану маркетингу, бюджету, комунікаційного плану в офлайн та онлайн (digital).
- Управління продажами (дистриб'ютори, роздріб)
- Підготовка PR заходів, написання креативних текстів, робота з opinion-лідерами.
- Проведення вебінарів та участь у офлайн виставках.
- Робота з партнерами компанії (постачальники упаковки, сировини, послуг з просування тощо).
- Ціноутворення, прогнозування продажів.
- Аналіз ринку, конкурентів, дослідження ЦА.
- Формування команди маркетингу та продажів, підбір спікерів-лікарів для майстер-класів.- Розробка веб-сайту компанії.
- Проведення фотосессії продуктів компанії.
- Контроль підрядників: розробники, програмісти, SMM, сео-оптимізатори та інші.
Директор з маркетингу
Oioni - б'юті екосистема (маркетплейс, онлайн запис, чат-бот, магазин), Київ
IT
1 рік 2 місяці
01.2021 - 02.2022
Естонський проект, закрився на початку повномасштабного вторгнення у лютому 2022. Інвестор перестав фінансувати проект.
- Планування та бюджетування маркетингу компанії.
- Координація та контроль виконання плану маркетингових заходів.
- Загальне керівництво структурою відділу маркетингу та реклами.
- Розробка стратегічних і детальних маркетингових планів компанії по всіх напрямках маркетингової діяльності.
- Підготовка до узгодження з керівництвом бюджетів на проведення робіт.
- Економічний розподіл і контроль за використанням фінансових коштів.
- Визначення необхідності проведення маркетингових досліджень.
- Затвердження цілей, завдань і програм досліджень.
- Керівництво рекламними кампаніями і програмами просування товарів і послуг, що проводяться компінією.
- Розробка стандартів планування діяльності та звітів з проведення маркетингових і рекламних кампаній.
- Оперативний контроль за щоденною роботою відділу маркетингу та реклами;
- Оперативний зв'язок з відділом продажів;
- Планування і проведення маркетингових компаній.
- Ведення проекту з Інтернет маркетингу (сайти, FB, інстаграм, тизерна реклама, гугл, PR та інше).
- Розробка атрибутів торгових марок компанії, стандартів брендингу;
- Зведення матеріалів в бренд-бук;
- Контроль дотримання стандартів брендингу при реалізації маркетингових програм;
- Проведення аналізу результатів маркетингових заходів та інше.
Head of digital
Liqberry, Київ
Промисловість та Виробництво
1 рік 3 місяці
01.2020 - 03.2021
- Розробка нової стратегії залучення / утримання клієнтів;- Розстановка завдань програмістам, копірайтерам, дизайнерам;
- Залучення трафіку, лідогенерація і просування продукту компанії;
- Аналіз ефективності роботи всіх напрямків маркетингу: SEO-просування, PPC, SMM, Mediabuying і т.д.оптимізація кампаній;
- Оптимізація тригерних і автоматичних розсилок (Viber, Telegram);
- Аналітика клієнтських сегментів;
- Ведення завдань і звітності в таск-менеджерах;
- Повноцінне ведення Email маркетингових активностей для клієнтів компанії;
- Моніторинг, вивчення і впровадження кращих світових практик в сфері digital-marketing в проекти.
Директор з маркетингу
Віксен Уно Юа, Київ
IT
2 роки 6 місяців
08.2018 - 01.2021
- Розробка та реалізація маркетингових стратегій просування компаній з метою збільшення продажів та пізнаваності бренда.
- просування компаній по цілям для каналів on-line / off-line;
- ребрендинг компаній для зміни ментальності споживачів та працівників компанії, створення нового іміджу;
- аналіз ринку споживачів та конкурентів, проведення маркетингових досліджень;Канал on-line:
- розробка та впровадження інтернет-сайту та соціальних мереж та їхня оптимізація згідно поточних потреб;
- розробка маркетингового плану та створення плану оптимального бюджету для збільшення інтернет-продажів за використання diital-маркетингу: контекстно-медійної реклами, SEO, E-mail та SMM, а також соціальних мереж;
- взаємодія з ІТ-спеціалістами, постановка задач та контроль виконання внутрішніми та зовнішніми робітниками компанії. Оцінка ефективності роботи.Канал off-line:
- розробка та реалізація проектів для збільшення пізнаваності бренду;
- організація участі компанії у галузевих виставках та заходах, в тому числі і міжнародних;•проведення заходів для ІТ-спеціалістів.
Директор з маркетингу
Міжнародна хмарна ігрова платформа Boosteroid (Київ), Київ
IT
8 місяців
08.2019 - 03.2020
- Просування сайту та сторінок у соціальних медіа з метою підвищення пізнаваності бренду та збільшення інтернет-продажів.
- Підбір персоналу для маркетингового відділу та оптимізація роботи, контроль за виконанням.
- Пошук нових партнерів та розробка маркетингових стратегій для рекламування та збільшення продажів компанії.
- Вся рекламна діяльність здійснювалася виключно англійською мовою.
- Розробка та оптимізація сайту та соціальних медіа згідно сучасного ринку інтернет-послуг та по мірі виникнення нових потреб та побажань керівництва.
- Збільшення інтернет-продажів та пізнаваності бренду на світовому ринку шляхом створення та здійснення маркетингового плану і формування оптимального бюджету на його реалізацію.
- Аналіз роботи конкурентів та підготовка відповідної звітності.
- Реалізація маркетингових стратегій для збільшення прибутку компанії через інструменти digital-маркетингу: контекстно-медійну рекламу, SEO, E-mail та SMM, а також соціальні мережі – Facebook, Twitter, Twitch, Instagram, Telegram, Youtube, Discord, Pinterest, Reddit.
- Щоденна взаємодія з IT-спеціалістами та зовнішніми працівниками – постановка задач та контроль виконання.
- Робота з лідерами думок (блогерами Європи) – домовленість про взаємовигідну співпрацю а рекламу продукції компанії.
- Створення ефективного контенту для просування продукту бренду – підготовка відеороликів та текстів разом із дизайнерами та журналістами.
- Впровадження діяльності задля більшої пізнаваності та популяризації бренду: організація участі компанії у міжнародних галузевих заходах та спонсорській діяльності.
- Впровадження CRM та наскрізної політики.
- Розробка логотипу, айдентика.
- Affiliate маркетинг. Розробка систем лояльності, акцій та знижок.
- Лідогенерація – PPC, CRM, Facebok Ads.
- HR та управління людськими ресурсами.
Директор з розвитку бізнесу
Агенція із проведення свят та заходів Event Envoy (Київ), Київ
Реклама та PR-послуги
9 місяців
10.2018 - 06.2019
- планування та оптимізація роботи компанії;
- розробка та реалізація проектів по організації спеціалізованих заходів та свят;
- підбір персоналу для обслуговування та проведення заходів, контроль виконання;
- аналіз роботи конкурентів та ефективності роботи;
- підготовка регулярної звітності про здійснену роботу;
- проведення тренінгів для учасників команди для підвищення ефективності роботи компанії.
Засновник, директор
ТОВ «Революшн Експо», Київ
Реклама та PR-послуги
4 роки 1 місяць
08.2014 - 08.2018
- Робота з міжнародними компаніями щодо їх презентації на ринку в агросфері, будівничій галузі, промисловості, текстильній галузі та ІТ.
- Планування, створення та контроль виконання проектів від А до Я;
- Управління та аналіз роботи поточних проектів;
- Управління командою (12 чоловік) – постановка задач та регулювання виконання;
- Підтримка роботи офісу;
- Взаємодія з підрядними працівниками та VIP- клієнтами;
- Робота із програмістами та дизайнерами;
- Співпраця із органами влади;
- Підготовка та оптимізація бюджету компанії і проектів, робота з бухгалтерією;
- Виконання іншої необхідної роботи в залежності від потреб.
Директор з маркетингу
Експосервіс Україна», Київ
Реклама та PR-послуги
3 роки 11 місяців
10.2012 - 08.2016
- Планування, створення та контроль виконання проектів від а до я в сфері будівництва та агросекторі;
- управління та аналіз роботи поточних проектів;
- управління командою (7 чоловік) – постановка задач та регулювання виконання;
- підтримка роботи офісу;
- взаємодія з підрядними працівниками та VIP- клієнтами;
- робота із програмістами та дизайнерами
- співпраця із органами влади;
- підготовка та оптимізація бюджету компанії і проектів, робота з бухгалтерією;
- виконання іншої необхідної роботи в залежності від потреб.
- Розробка та впровадження маркетингової стратегії компанії
- Керівництво маркетинговими проектами та координація роботи команди
- Планування та розподіл бюджету на маркетингові заходи
- Аналіз ринку та конкурентного середовища
- Контроль за виконанням планів та завдань
- Ведення переговорів з ключовими клієнтами та партнерами
- Підготовка звітності та аналітики
- Моніторинг ефективності маркетингових заходів
- Розробка та впровадження нових методик маркетингу
- Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
HR-директор
ООО «Выставочные системы», Київ
Реклама та PR-послуги
1 рік 1 місяць
04.2014 - 04.2015
- Підбір та навчання персоналу необхідним навичкам та вимогам для роботи в компанії. Розробка маркетингової стратегії для просування компанії на ринку і збільшення продажів.
- Ведення документації та оперативне редагування в залежності від поточних потреб та змін у компанії;
- управління командою (300 чоловік);
- підготовка та проведення тренінгів з продажів і переговорів (більше 30-ти), щотижневих тімбілдінгів, створення програм заохочення для покращення ефективності роботи компанії: залучення програм – преміювання та мотивації, зниження затрат на персонал, кадровий резерв, зміна структури торгового персоналу;
- щоденна комунікація із персоналом для вирішення скарг, побажань та поточних питань у компанії, психологічна підтримка;
- підготовка та проведення заходів для внутрішнього складу компанії.
Ключова інформація
- MS Excel
- MS WordMS
- PowerPoint
- Adobe Photoshop
- CorelDRAW
- Adobe Illustrator
- Google Analytics
- Планування
- Уміння аналізувати
- Trello
- AmoCRM
- SEO
- SMM
- Adobe
- Adobe PremierePro
- Canva
- GoogleMailchimp
- Asana
- SendPulse
- SEMrush
- YouTube
- Контент-маркетинг
- Малювання
- Jivo
- Movavi
- Дизайн графічний
- Team-building
- Стратегічний маркетинг
- SERM
- Тактичний маркетинг
- Розробка маркетингової стратегії
- Управління бюджетами
- Ведення CRM
- Контроль ROI
- Продуктивність
- Управлінські навички
- Маркетинг у рітейлі
- Побудова відділу маркетингу
- Google Ads
- Serpstat
- Маркетинг у ресторанному бізнесі
- Впевненість
Навчалась в 2 закладах
Національний фармацевтичний університет (НФаУ) (Україна, м. Харків)
Провізор-косметолог
Харків, 2014
Всеукраїнський університет розвитку людини «Україна»
Факультет філології та масових комунікацій і журналістика, журналістика і маркетинг., Київ
Київ, 2011
Володіє мовами
Англійська
середній
B1, B2
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Валерия Володимирівна
Валерия Володимирівна
Директор з маркетингу

Київ
Голосіївський район, Дарницький район, Деснянський район, Дніпровський район, Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 тиждень тому