Працювала в 11 компаніях   11 років 11 місяців

Медицина та Охорона здоров'я, IT, Промисловість та Виробництво, Реклама та PR-послуги

Директор з маркетингу

Майскінпро компані, Київ

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік

08.2023 - 08.2024

Формування повноцінної команди маркетингу, запуск 7 сайтів брендів у двох країнах, запуск роботи бренду в Польщі, підвищення продажів компанії на 20%, запуск та партнерство з провідними заходами та виставками, створення маркетингової стретегії, структуризація всіх маркетингових процесів, відвідування провідних світових виставок, керування командою понад 20 чоловік та інше.

Основні обов'язки на посаді:

  • Керування розвитком декількох брендів одночасно (більше 7 сайтів,декілька країн);
  • Організація маркетингової та рекламної діяльності: розробка рекламних кампаній, акцій, промозаходів, спрямованих на стимулювання збуту (офлайн/онлайн);
  • Керування відділом: постановка планів, розподіл завдань між співробітниками, навчання відділу та інше;
  • Формування бюджету та контроль його використання між відділами та співробітниками відділу маркетингу;
  • Забезпечення комунікації з клієнтами (direct marketing);
  • Аналітика маркетингових показників — ефективність акцій, промокампаній, збільшення клієнтської бази, долучення клієнтів у програму лояльності;
  • Аналітика діяльності конкурентів, розвитку ринку;
  • Створення маркетингової стратегії та контроль її виконання;
  • Робота за програмістами та створення корпоративних сайтів компанії та для брендів.
  • Підготовка щомісячних та щоквартальних звітів.
  • Відрядження по Україні та закордон.

Директор з маркетингу

Beautis - українська б'юті екосистема (онлайн запис для салонів та майстрів, додаток), Київ

IT

1 рік 10 місяців

02.2022 - 12.2023

  • Планування та бюджетування маркетингу компанії.- Координація та контроль виконання плану маркетингових заходів.
  • Загальне керівництво структурою відділу маркетингу та реклами.
  • Розробка стратегічних і детальних маркетингових планів компанії по всіх напрямках маркетингової діяльності.
  • Підготовка до узгодження з керівництвом бюджетів на проведення робіт.
  • Економічний розподіл і контроль за використанням фінансових коштів.
  • Визначення необхідності проведення маркетингових досліджень.
  • Затвердження цілей, завдань і програм досліджень.Керівництво рекламними кампаніями і програмами просування товарів і послуг, що проводяться компінією.
  • Розробка стандартів планування діяльності та звітів з проведення маркетингових і рекламних кампаній.
  • Оперативний контроль за щоденною роботою відділу маркетингу та реклами;
  • Оперативний зв'язок з відділом продажів;Планування і проведення маркетингових компаній.
  • Ведення проекту з Інтернет маркетингу (сайти, FB, інстаграм, тизерна реклама, гугл, PR та інше).
  • Розробка атрибутів торгових марок компанії, стандартів брендингу;- Зведення матеріалів в бренд-бук;
  • Контроль дотримання стандартів брендингу при реалізації маркетингових програм;
  • Проведення аналізу результатів маркетингових заходів та інше.

Директор з маркетингу

ФРАНЦУЗЬКИЙ ДІМ УКРАЇНА, Київ

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки 3 місяці

02.2020 - 05.2023

Дистриб'ютор французьких брендів в Україні(професійна косметика, космецевтика, ортопедія та компресійний трикотаж).

  • Допомога в управлінні компанією CEO (дистриб'юція, маркетинг, продажі, логістика, фінанси).
  • Відповідальність за показники продажів, прибутковості, маржинальності.
  • Особисте управління та контроль за всіма проектами щодо виведення нових продуктів на ринок (косметика для салонів краси, космецевтика для лікарів та аптек, ортопедія для лікарів та пацієнтів, аптек).
  • Управління всіма бізнес-процесами з виведення нових продуктів (від розробки ідеї до запуску РК закордоном).
  • Розробка цінового позиціонування, формування оптимальної ціни товару з урахуванням конкурентного середовища та еластичності попиту.
  • Розробка та впровадження маркетингової стратегії компанії (асортиментна стратегія, стратегія просування, цінова стратегія, комерційна політика та стратегія продажів та розподілу каналами, розрахунок рентабельності продажів, розробка операційного плану маркетингу, бюджету, комунікаційного плану в офлайн та онлайн (digital).
  • Управління продажами (дистриб'ютори, роздріб)
  • Підготовка PR заходів, написання креативних текстів, робота з opinion-лідерами.
  • Проведення вебінарів та участь у офлайн виставках.
  • Робота з партнерами компанії (постачальники упаковки, сировини, послуг з просування тощо).
  • Ціноутворення, прогнозування продажів.
  • Аналіз ринку, конкурентів, дослідження ЦА.
  • Формування команди маркетингу та продажів, підбір спікерів-лікарів для майстер-класів.- Розробка веб-сайту компанії.
  • Проведення фотосессії продуктів компанії.
  • Контроль підрядників: розробники, програмісти, SMM, сео-оптимізатори та інші.

Директор з маркетингу

Oioni - б'юті екосистема (маркетплейс, онлайн запис, чат-бот, магазин), Київ

IT

1 рік 1 місяць

01.2021 - 02.2022

Естонський проект, закрився на початку повномасштабного вторгнення у лютому 2022. Інвестор перестав фінансувати проект.

  • Планування та бюджетування маркетингу компанії.
  • Координація та контроль виконання плану маркетингових заходів.
  • Загальне керівництво структурою відділу маркетингу та реклами.
  • Розробка стратегічних і детальних маркетингових планів компанії по всіх напрямках маркетингової діяльності.
  • Підготовка до узгодження з керівництвом бюджетів на проведення робіт.
  • Економічний розподіл і контроль за використанням фінансових коштів.
  • Визначення необхідності проведення маркетингових досліджень.
  • Затвердження цілей, завдань і програм досліджень.
  • Керівництво рекламними кампаніями і програмами просування товарів і послуг, що проводяться компінією.
  • Розробка стандартів планування діяльності та звітів з проведення маркетингових і рекламних кампаній.
  • Оперативний контроль за щоденною роботою відділу маркетингу та реклами;
  • Оперативний зв'язок з відділом продажів;
  • Планування і проведення маркетингових компаній.
  • Ведення проекту з Інтернет маркетингу (сайти, FB, інстаграм, тизерна реклама, гугл, PR та інше).
  • Розробка атрибутів торгових марок компанії, стандартів брендингу;
  • Зведення матеріалів в бренд-бук;
  • Контроль дотримання стандартів брендингу при реалізації маркетингових програм;
  • Проведення аналізу результатів маркетингових заходів та інше.

Head of digital

Liqberry, Київ

Промисловість та Виробництво

1 рік 2 місяці

01.2020 - 03.2021

  • Розробка нової стратегії залучення / утримання клієнтів;- Розстановка завдань програмістам, копірайтерам, дизайнерам;
  • Залучення трафіку, лідогенерація і просування продукту компанії;
  • Аналіз ефективності роботи всіх напрямків маркетингу: SEO-просування, PPC, SMM, Mediabuying і т.д.оптимізація кампаній;
  • Оптимізація тригерних і автоматичних розсилок (Viber, Telegram);
  • Аналітика клієнтських сегментів;
  • Ведення завдань і звітності в таск-менеджерах;
  • Повноцінне ведення Email маркетингових активностей для клієнтів компанії;
  • Моніторинг, вивчення і впровадження кращих світових практик в сфері digital-marketing в проекти.

Директор з маркетингу

Віксен Уно Юа, Київ

IT

2 роки 5 місяців

08.2018 - 01.2021

  • Розробка та реалізація маркетингових стратегій просування компаній з метою збільшення продажів та пізнаваності бренда.
  • просування компаній по цілям для каналів on-line / off-line;
  • ребрендинг компаній для зміни ментальності споживачів та працівників компанії, створення нового іміджу;
  • аналіз ринку споживачів та конкурентів, проведення маркетингових досліджень;Канал on-line:
  • розробка та впровадження інтернет-сайту та соціальних мереж та їхня оптимізація згідно поточних потреб;
  • розробка маркетингового плану та створення плану оптимального бюджету для збільшення інтернет-продажів за використання diital-маркетингу: контекстно-медійної реклами, SEO, E-mail та SMM, а також соціальних мереж;
  • взаємодія з ІТ-спеціалістами, постановка задач та контроль виконання внутрішніми та зовнішніми робітниками компанії. Оцінка ефективності роботи.Канал off-line:
  • розробка та реалізація проектів для збільшення пізнаваності бренду;
  • організація участі компанії у галузевих виставках та заходах, в тому числі і міжнародних;•проведення заходів для ІТ-спеціалістів.

Директор з маркетингу

Міжнародна хмарна ігрова платформа Boosteroid (Київ), Київ

IT

7 місяців

08.2019 - 03.2020

  • Просування сайту та сторінок у соціальних медіа з метою підвищення пізнаваності бренду та збільшення інтернет-продажів.
  • Підбір персоналу для маркетингового відділу та оптимізація роботи, контроль за виконанням.
  • Пошук нових партнерів та розробка маркетингових стратегій для рекламування та збільшення продажів компанії.
  • Вся рекламна діяльність здійснювалася виключно англійською мовою.
  • Розробка та оптимізація сайту та соціальних медіа згідно сучасного ринку інтернет-послуг та по мірі виникнення нових потреб та побажань керівництва.
  • Збільшення інтернет-продажів та пізнаваності бренду на світовому ринку шляхом створення та здійснення маркетингового плану і формування оптимального бюджету на його реалізацію.
  • Аналіз роботи конкурентів та підготовка відповідної звітності.
  • Реалізація маркетингових стратегій для збільшення прибутку компанії через інструменти digital-маркетингу: контекстно-медійну рекламу, SEO, E-mail та SMM, а також соціальні мережі – Facebook, Twitter, Twitch, Instagram, Telegram, Youtube, Discord, Pinterest, Reddit.
  • Щоденна взаємодія з IT-спеціалістами та зовнішніми працівниками – постановка задач та контроль виконання.
  • Робота з лідерами думок (блогерами Європи) – домовленість про взаємовигідну співпрацю а рекламу продукції компанії.
  • Створення ефективного контенту для просування продукту бренду – підготовка відеороликів та текстів разом із дизайнерами та журналістами.
  • Впровадження діяльності задля більшої пізнаваності та популяризації бренду: організація участі компанії у міжнародних галузевих заходах та спонсорській діяльності.
  • Впровадження CRM та наскрізної політики.
  • Розробка логотипу, айдентика.
  • Affiliate маркетинг. Розробка систем лояльності, акцій та знижок.
  • Лідогенерація – PPC, CRM, Facebok Ads.
  • HR та управління людськими ресурсами.

Директор з розвитку бізнесу

Агенція із проведення свят та заходів Event Envoy (Київ), Київ

Реклама та PR-послуги

8 місяців

10.2018 - 06.2019

  • планування та оптимізація роботи компанії;
  • розробка та реалізація проектів по організації спеціалізованих заходів та свят;
  • підбір персоналу для обслуговування та проведення заходів, контроль виконання;
  • аналіз роботи конкурентів та ефективності роботи;
  • підготовка регулярної звітності про здійснену роботу;
  • проведення тренінгів для учасників команди для підвищення ефективності роботи компанії.

Засновник, директор

ТОВ «Революшн Експо», Київ

Реклама та PR-послуги

4 роки

08.2014 - 08.2018

  • Робота з міжнародними компаніями щодо їх презентації на ринку в агросфері, будівничій галузі, промисловості, текстильній галузі та ІТ.
  • Планування, створення та контроль виконання проектів від А до Я;
  • Управління та аналіз роботи поточних проектів;
  • Управління командою (12 чоловік) – постановка задач та регулювання виконання;
  • Підтримка роботи офісу;
  • Взаємодія з підрядними працівниками та VIP- клієнтами;
  • Робота із програмістами та дизайнерами;
  • Співпраця із органами влади;
  • Підготовка та оптимізація бюджету компанії і проектів, робота з бухгалтерією;
  • Виконання іншої необхідної роботи в залежності від потреб.

Директор з маркетингу

Експосервіс Україна», Київ

Реклама та PR-послуги

3 роки 10 місяців

10.2012 - 08.2016

  • Планування, створення та контроль виконання проектів від а до я в сфері будівництва та агросекторі;
  • управління та аналіз роботи поточних проектів;
  • управління командою (7 чоловік) – постановка задач та регулювання виконання;
  • підтримка роботи офісу;
  • взаємодія з підрядними працівниками та VIP- клієнтами;
  • робота із програмістами та дизайнерами
  • співпраця із органами влади;
  • підготовка та оптимізація бюджету компанії і проектів, робота з бухгалтерією;
  • виконання іншої необхідної роботи в залежності від потреб.
  • Розробка та впровадження маркетингової стратегії компанії
  • Керівництво маркетинговими проектами та координація роботи команди
  • Планування та розподіл бюджету на маркетингові заходи
  • Аналіз ринку та конкурентного середовища
  • Контроль за виконанням планів та завдань
  • Ведення переговорів з ключовими клієнтами та партнерами
  • Підготовка звітності та аналітики
  • Моніторинг ефективності маркетингових заходів
  • Розробка та впровадження нових методик маркетингу
  • Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах

HR-директор

ООО «Выставочные системы», Київ

Реклама та PR-послуги

1 рік

04.2014 - 04.2015

  • Підбір та навчання персоналу необхідним навичкам та вимогам для роботи в компанії. Розробка маркетингової стратегії для просування компанії на ринку і збільшення продажів.
  • Ведення документації та оперативне редагування в залежності від поточних потреб та змін у компанії;
  • управління командою (300 чоловік);
  • підготовка та проведення тренінгів з продажів і переговорів (більше 30-ти), щотижневих тімбілдінгів, створення програм заохочення для покращення ефективності роботи компанії: залучення програм – преміювання та мотивації, зниження затрат на персонал, кадровий резерв, зміна структури торгового персоналу;
  • щоденна комунікація із персоналом для вирішення скарг, побажань та поточних питань у компанії, психологічна підтримка;
  • підготовка та проведення заходів для внутрішнього складу компанії.

Ключова інформація

  • MS Excel
  • MS WordMS
  • PowerPoint
  • Adobe Photoshop
  • CorelDRAW
  • Adobe Illustrator
  • Google Analytics
  • Планування
  • Уміння аналізувати
  • Trello
  • AmoCRM
  • SEO
  • SMM
  • Adobe
  • Facebook
  • Adobe PremierePro
  • Canva
  • GoogleMailchimp
  • Asana
  • SendPulse
  • SEMrush
  • YouTube
  • Контент-маркетинг
  • Малювання
  • Jivo
  • Movavi
  • Дизайн графічний
  • Team-building
  • Стратегічний маркетинг
  • SERM
  • Тактичний маркетинг
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Управління бюджетами
  • Ведення CRM
  • Контроль ROI
  • Продуктивність
  • Управлінські навички
  • Маркетинг у рітейлі
  • Побудова відділу маркетингу
  • Google Ads
  • Serpstat
  • Маркетинг у ресторанному бізнесі
  • Впевненість

Навчалась в 2 закладах

Національний фармацевтичний університет (НФаУ) (Україна, м. Харків)

Провізор-косметолог

Харків, 2014

Всеукраїнський університет розвитку людини «Україна»

Факультет філології та масових комунікацій і журналістика, журналістика і маркетинг., Київ

Київ, 2011

Володіє мовами

Англійська

середній

B1, B2

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Валерия

Директор з маркетингу

Київ

Голосіївський район, Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

35 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому