Працювала в 4 компаніях   13 років 6 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), Транспорт та Логістика

Керівник відділу супроводу логістики

МХП, ПрАТ

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 2 місяці

10.2023 - до теперішнього часу

Основні обов’язки:

-Організація роботи відділу , планування та контроль роботи відділу у напрямках проведення шляхових листів, відрядних нарядів та контролю руху палива з метою відображення руху палива в 1С.

-Прийом, навчання та адаптація персоналу-Впровадження та вдосконалення та автоматизації бізнес-процесів у частині проведення шляхових листів та відрядних нарядів

- Забезпечення формування коректного щомісячного звіту руху палива

- Формування єдиної систему звітності відділу, щоб забезпечити контроль за проведенням шляхових листів, відрядних нарядів, контролем руху палива та оперативне надання актуальної інформації клієнтам.

  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Планування та організація своєї роботи
  • Керівник групи з обробки замовлень клієнтів

    Агроиндустриальный холдинг МХП

    АПК (Агропромисловий комплекс)

    1 рік 2 місяці

    07.2022 - 09.2023

    25.07.2022-30.03.2023 – керівник групи обробки замовлень відділ підтримки продажів (12 підлеглих). Обов’язки: координація роботи групи, з урахуванням віддаленості команди, обробка замовлень на напівфабрикати, МКВ, овочі тощо.

  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Планування та організація своєї роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Фахівець відділу підтримки продажів

    Агроиндустриальный холдинг МХП

    АПК (Агропромисловий комплекс)

    8 місяців

    11.2021 - 07.2022

    01.11.2021-24.07.2022 – фахівець відділу підтримки продажів МХП. Основні обов’язки: оформлення та коригування замовлень в системі 1С, робота з B2B порталом, оформлення специфікацій по цінам, комунікація з контрагентами.

  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Планування та організація своєї роботи
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Менеджер логістики

    Автодом ТОВ

    Транспорт та Логістика

    10 років 3 місяці

    07.2011 - 10.2021

    Основні обов'язки: пошук нових клієнтів для надання послуг вантажоперевезень, робота з існуючими клієнтами, пошук завантажень на власний трансорт, пошук перевізників на транспортно-експедиційну діяльність; робота в програмах Lardi, Della, тендера замовників. Робота з первинною документацією, контроль дебіторської заборгованості.

  • Організація та контроль вантажоперевезень
  • Планування маршрутів та графіків доставки
  • Співпраця з водіями та перевізниками
  • Моніторинг виконання замовлень та доставки
  • Обробка документації та рахунків
  • Вирішення проблемних ситуацій з доставкою
  • Ведення бази даних клієнтів та замовлень
  • Контроль за дотриманням термінів доставки
  • Комунікація з клієнтами щодо статусу замовлень
  • Аналіз та оптимізація логістичних процесів
  • Ключова інформація

    Професійні навички:

    - маю досвід оптимізації та автоматизації процесів для підвищення ефективності підрозділу

    - побудова гуртової та роздрібної мережі збуту;

    - ведення переговорів;

    - заключення договорів;

    - розширення ринків збуту шляхом прямих чи телефонних продажів

    - маркетінговий аналіз ринку, планування продажів;

    - оформлення первинної бухгалтерської документації;

    - ведення бази данних кліентів;

    - контроль дебиторської заборгованості

    - робота в сфері надання транпортно-експедиційних послуг .

  • Забезпечення виконання KPI відділу
  • Організація роботи відділу
  • Планування та контроль виконання завдань
  • Розвиток та оцінка ефективності співробітників
  • Вирішення адміністративних та організаційних питань
  • Підтримка комунікації між відділами
  • Підготовка звітності та аналітичних матеріалів
  • Навчалась в 1 закладі

    ДДТУ

    Економічний факультет, Менеджмент організацій

    Кам'янське, 1999

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Українська

    вільно

    Додаткова інформація

    Деловые и личные качества

    Додаткова інформація: Володіння компьютером – на рівні впевненого користувача (Word, Excel, Access, Corel, Internet, 1:С Предприятие). Англійська мова – рівень А2 Ділові та особисті якості: Відповідальність, організованість, енергійність, наполегливість, комунікабельність, стресостійкість, відкритість до нового, націленість на досягнення результату.

    Лариса

    Керівник відділу

    Кам'янське, Дніпропетровська обл.

    Готовий переїхати: Київ, Одеса, Дніпро

    47 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Характер роботи: в офісі/на місці

    Оновлено 2 тижні тому