Працював в 4 компаніях   9 років 10 місяців

Фінансові послуги, Промисловість та Виробництво, Автомобільна промисловість та Автобізнес

Керівник контакт-центру у м. Кременчук

Колекторська компанія ТДВ "Інтер-Ріск Україна"

Фінансові послуги

2 місяці

08.2024 - 10.2024

Організація і контроль роботи групи операторів.

Виконання адміністративних функцій по управлінню відокремленим структурним підрозділом у м. Кременчук.

Проведено роботу з операторами по згуртуванню команди, налагодженню взаємодопомоги і обміну між ними інформацією.

Організовано ремонт освітлення в офісі і під'єднання газового котла до генератора з метою забезпечення нормальних умов праці в холодний період року під час відключення електроенергії.

Проведено комплексний аналіз робочих процесів і надані пропозиції керівництву по їх удосконаленню разом з пропозиціями по етапності реалізації змін і визначенню лідера з відповідними повноваженнями для їх впровадження.

Сформована пропозиція по автоматизації закріплення справ за операторами згідно певного алгоритму замість ручного закріплення самим оператором, що призводить до можливості шахрайства з боку оператора, необхідності виділення ресурсів для контролю, погіршенню робочого клімату в колективі при виявленні і звільненні шахраїв і як наслідок падіння доходів фірми.

Сформована пропозиція по зміні для операторів скрипта розмови з клієнтами у разі коли клієнт обіцяє заплатити борг у термін більше трьох днів. Замість казати клієнту, що передамо в банк інформацію про відмову від оплати в триденний термін, казати, що передамо інформацію про згоду оплатити суму у вказаний клієнтом термін. Це сприятиме збільшенню надходження коштів на рахунки банків від лояльних клієнтів і доходів фірми.

Сформована пропозиція по зміні системи оплати праці операторів з окладно-преміальної на відрядно-преміальну. Пропозиція спрямована на зміну філософії оплати праці. Тепер фірма буде платити, а оператори будуть отримувати зарплату не за час проведений в лінії, а прямо пропорційно сумі сплаченої клієнтами заборгованості. Відпаде необхідність виділення ресурсів для контролю часу роботи оператора і виконання ним регламентів фірми, оскільки їх невиконання автоматично зменшить суму сплаченої клієнтами заборгованості і зарплату оператора. Це дозволить почати залучення на дистанційну роботу нових операторів, які не люблять роботу в офісі за жорстким графіком, буде сприяти розширенню фірми і збільшенню доходів, а в перспективі дасть можливість відмовитись від утримання офісів в Кременчуці і Білій Церкві, що зменшить рівень витрат фірми без погіршення показників роботи.

(Звільнився через спроби адміністрації перевести мене на іншу роботу оператором з одночасним виконанням керівних функцій і через неодноразові повідомлення про невиплату мені доплати до посадового окладу за ведення офісу в м. Кременчук)

Виконавчий директор (антикризовий менеджер)

ТОВ "Завод причепів "Золотий Лев", м. Кременчук

Промисловість та Виробництво

2 місяці

09.2023 - 11.2023

Сформована нова команда керівників підрозділів.

Організовано набір кваліфікованих робітників.

Відновлено керованість підприємства.

Активізовано процес продажів (повернено на роботу необгрунтовано звільнених менеджерів по продажам; налагоджено процес зворотного зв’язку з діючими клієнтами і пошук через них нових клієнтів; надіслані комерційні пропозиції волонтерським організаціям, що забезпечують ЗСУ; розміщено рекламу на торгових інтернет-ресурсах).

Проведено розконсервацію, ремонт і запуск камери порошкового фарбування бортів (замість фарбування пульверизатором) для підвищення якості продукції.

Впроваджено систему планово-попереджувальних ремонтів, що зменшило простої через поломки обладнання.

Налагоджена система планування виробництва, що дало можливість вдвічі збільшити денні обсяги виготовлення причепів і відмовитись від роботи по суботах для оптимізації витрат.

Впроваджено вчасну і повну виплату зарплати колективу підприємства та залучення керівників підрозділів до процесу прийняття рішень, що зменшило плинність кадрів і збільшило мотивацію до виконання поставлених завдань.

Результатом проведених заходів стало збільшення за три місяці обсягів продажів і виробництва на 64% та забезпечення стабільної прибуткової роботи підприємства.

(Звільнився через неможливість погодження з власником стратегії подальшого стабільного розвитку підприємства.)

Виконавчий директор

ТОВ "Завод причепів "Золотий Лев", м. Кременчук

Промисловість та Виробництво

1 місяць

01.2023 - 02.2023

Керівництво заводом по виробництву причепів. Пряме підпорядкування власнику підприємства.

Проведена організаційна робота по удосконаленню системи управління підприємством, актуальності і швидкості передачі інформації між підрозділами для прийняття своєчасних рішень.

Налагоджена система планування виробництва по ланцюжку відділ реалізації - виробництво - складське господарство - служба закупок матеріальних ресурсів.

Докорінно змінена робота відділу реалізації зі схеми пасивних продаж на комбіновану схему пасивних і активних продаж, впроваджено моніторинг цін конкурентів і зворотній зв’язок з клієнтами.

Впроваджена схема закупівель матеріалів і комплектуючих з постійним контролем цін і аналізом конкурентних пропозицій для вибору постачальника з найменшою ціною за умови однакової якості продукції.

Організована робота по аналізу претензій по якості продукції і впровадженню заходів по підвищенню якості.

З метою підвищення якості фарбування проведена роз’яснювальна робота з робітниками стосовно дотримання технології, закуплена більш якісна фарба, визначена необхідність закупівлі теплової пушки для підтримання в цеху плюсової температури повітря.

З метою забезпечення росту виробництва підготовлені пропозиції власнику по організації додаткових площ фарбувальної дільниці.

За участі механіка та енергетика визначено перелік обладнання для проведення першочергового ремонту і перелік обладнання, що необхідно додатково закупити.

(Звільнився у зв’язку з непорядним відношенням власника до всіх без виключення домовленостей в процесі роботи і прийняття рішень.)

Заступник фінансового директора і начальник департаменту контролінгу витрат на виробництво

ПрАТ "АвтоКрАЗ"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

9 років

10.2012 - 10.2021

Контроль показників роботи всіх підрозділів підприємства через механізм госпрозрахункової комісії.

Керівництво роботою по складанню розрахунково-калькуляційних матеріалів для підтвердження і погодження цін на продукцію оборонного призначення.

Керівництво процесом розрахунку нормативів витрат і планової собівартості на продукцію (автомобілі КрАЗ і запчастини).

Координація роботи економічних служб по управлінню витратами (планування виробництва продукції, бюджетування, рух грошових коштів, управлінський облік).

Розрахунок маржинального доходу, прибутку і точки беззбитковості згідно затверджених планів виробництва продукції.

Розробка комплексного плану розвитку підприємства з метою виходу з кризи і стабілізації роботи.

Управління процесом організації і нормування праці, розробки і впровадження форм і систем заробітної плати і матеріального стимулювання працівників.

Навчався в 1 закладі

Кременчуцький державний політехнічний інститут

менеджмету/менеджмент організацій

Кременчук, 2000

Костянтин Ігорович

Директор, заступник директора, начальник відділу

Горішні Плавні

Готовий переїхати: Київ, Дніпро, Кропивницький, Полтава, Черкаси, Кременчук, Кам'янське, Дніпропетровська обл., Олександрія, Кіровоградська обл., Світловодськ

47 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 3 дні тому