Працював в 4 компаніях   8 років 10 місяців

Промисловість та Виробництво

Начальник Управління соціально-адміністративного забезпечення

Interpipe / ІНТЕРПАЙП

Промисловість та Виробництво

5 місяців

07.2023 - 12.2023

- забезпечення документообігу підрозділів компанії, представництв і зовнішніх партнерів;- сервісне обслуговування офісів, приміщень та представництв компанії;- планування і своєчасне матеріально-технічне забезпечення офісних, службових приміщень і території підприємства;- забезпечення проведення аудитів території підприємства, а також офісних, службових та санітарно-побутових приміщень;- планування та організація діяльності автотранспортних послуг компанії;- надання соціально-побутових послуг на активах компанії (клінінгу, благоустрою, фасіліті, харчування, прання і хімчистка спецодягу, надання спецхарчування;- забезпечення надання відрядних послуг активам компанії;- формування та реалізація у рамках соціальної політики компанії соціальних програм;- співпраця з державними структурами, громадами, благодійними фондами, навчальними закладами тощо;- забезпечення (включаючи перевірку знань) функціонування та дотримання працівниками питань з охорони праці, пожежної безпеки, домедичної допомоги і правил виконання робіт підвищеної небезпеки;- аналіз поточних робочих процесів, оцінка їх ефективності, ідентифікація проблемних сфер, виявлення можливостей для оптимізації та вдосконалення;- організація та забезпечення реалізації програм ремонтів соціально-адміністративних об’єктів і розвиток інфраструктури;- керування проєктами будівництва та реконструкції інфраструктурних об’єктів (у т.ч. критичних); - координація роботи підрядників і підлеглих підрозділів;- організація будівельних процесів у частині реконструкції, капітальних, поточних ремонтів від етапу придбання/оренди нерухомості до введення в експлуатацію;- організація і контроль за отриманням та погодженням дозвільної документації, підготовки технічних завдань та інших документів для закупівельних процедур відповідно до внутрішніх процедур, раціонального використання капітальних вкладень; - участь у виборі підрядників/постачальників в якості замовника (при необхідності підготовка висновків щодо вибору);- впровадження нових технологій і вдосконалення наявних процесів;- забезпечення виконання нормативних вимог щодо технічної безпеки і якості;- відчуження непрофільних активів;- організація діяльності поліклініки ІНТЕРПАЙП;

Начальник Управління соціальних питань

МЕТІНВЕСТ ТОВ "КАМЕТСТАЛЬ"

Промисловість та Виробництво

1 місяць

06.2023 - 07.2023

Функціональні обов’язки: - ведення документообігу підрозділів компанії, представництв та зовнішніх партнерів;- сервісне обслуговування офісів, приміщень і представництв компанії;- планування та своєчасне матеріально-технічне забезпечення приміщень і території підприємства;- аудит території, офісних, службових і санітарно-побутових приміщень підприємства;- планування і організація діяльності автотранспортних послуг компанії;- надання відрядних послуг активам компанії;- формування і реалізація в рамках соціальної політики компанії соціальних програм;- співпраця з державними структурами, громадами, благодійними фондами, навчальними закладами тощо;- забезпечення функціонування і дотримання працівниками питань з охорони праці, пожежної безпеки, домедичної допомоги і правил виконання робіт підвищеної небезпеки;- аналіз поточних робочих процесів, оцінка їх ефективності, ідентифікація проблемних сфер, виявлення можливостей для оптимізації і вдосконалення;- реалізація програм ремонтів соціально-адміністративних об’єктів і розвиток інфраструктури;- керування проєктами будівництва і реконструкції інфраструктурних об’єктів; - координація роботи підрядників та підлеглих підрозділів;- організація будівельних процесів у частині реконструкції, капітальних, поточних ремонтів від етапу придбання/оренди нерухомості до введення її в експлуатацію;- організація і контроль за отриманням та погодженням дозвільної документації, підготовки технічних завдань та інших документів для закупівельних процедур відповідно до внутрішніх процедур, а також раціонального використання капітальних вкладень; - участь у виборі підрядників/постачальників в якості замовника;- впровадження нових технологій та вдосконалення наявних процесів;- забезпечення виконання нормативних вимог щодо технічної безпеки та якості;- відчуження непрофільних активів.

Заступник директора з соціальних питань

МЕТІНВЕСТ ПРАТ "МК "АЗОВСТАЛЬ"

Промисловість та Виробництво

5 років 1 місяць

05.2017 - 06.2022

- документообіг підрозділів компанії, представництв і зовнішніх партнерів;- сервісне обслуговування офісів, приміщень та представництв компанії;- планування та своєчасне матеріально-технічне забезпечення приміщень і території підприємства;- аудит території, офісних, службових і санітарно-побутових приміщень підприємства;- планування та організація діяльності автотранспортних послуг компанії;- надання відрядних послуг активам компанії;- формування і реалізація соціальних програм у рамках соціальної політики компанії;- співпраця з державними структурами, громадами, благодійними фондами, навчальними закладами тощо;- забезпечення функціонування і дотримання працівниками питань з охорони праці, пожежної безпеки, домедичної допомоги і правил виконання робіт підвищеної небезпеки;- аналіз поточних робочих процесів, оцінка їх ефективності, ідентифікація проблемних сфер, виявлення можливостей для оптимізації і вдосконалення;- реалізація програм ремонтів соціально-адміністративних об’єктів і розвиток інфраструктури;- керування проєктами будівництва і реконструкції інфраструктурних об’єктів; - координація роботи підрядників та підлеглих підрозділів;- організація будівельних процесів у частині реконструкції, капітальних, поточних ремонтів від етапу придбання/оренди нерухомості до введення її в експлуатацію;- організація і контроль за отриманням та погодженням дозвільної документації, підготовки технічних завдань та інших документів для закупівельних процедур відповідно до внутрішніх процедур, а також раціонального використання капітальних вкладень; - участь у виборі підрядників/постачальників в якості замовника;- впровадження нових технологій і вдосконалення наявних процесів;- забезпечення виконання нормативних вимог щодо технічної безпеки і якості;- відчуження непрофільних активів.

Керівник ремонтної функції підприємства

МЕТІНВЕСТ ПРАТ "МК "АЗОВСТАЛЬ"

Промисловість та Виробництво

3 роки 1 місяць

04.2014 - 05.2017

- організація ефективної роботи підрозділу;- забезпечення заходів з підготовки та виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітальних і поточних ремонтів об’єктів (будівель, споруд, обладнання тощо), своєчасного та якісного укладання договорів підряду, доручення, додаткових угод до них, їх супроводу (включаючи ведення претензійної роботи); - забезпечення об’єктів документацією, що підтверджує їхню готовність до експлуатації згідно з вимогами чинного законодавства України, - управління бюджетом ремонтних робіт, контроль за витратами та оптимізація процесів; - керівництво взаємодією співробітників замовника, підрядника та проектувальника (експертів); - взаємодія з іншими підприємствами компанії щодо планування ремонтних робіт та придбання необхідних матеріалів і запасних частин, обмін досвідом тощо;- забезпечення контролю за виконанням робіт і заходів щодо забезпечення об’єкта енергоресурсами, своєчасного та якісного оформлення договорів на постачання енергоресурсів;- розробка бюджетів підрозділу на рік, квартал, місяць;- організація і контроль за операційною адміністративної діяльність (місячні бюджети, звіти тощо).-керівництво технічними підрозділами та службами для досягнення запланованих результатів - організація контролю та забезпечення належного технічного стану виробничих потужностей підприємства, їх розвиток та модернізація - організація та контроль поточних та планових ремонтів виробничого обладнання, виконання будівельно-монтажних і пусконалагоджувальних робіт; -забезпечення безперервного процесу виробництва; -участь у переговорах і укладанні договорів на закупівлю матеріалів та комплектуючих для обладнання; -автоматизація виробничих процесів; -забезпечення розробки та впровадження заходів, націлених на раціональне використання виробничих ресурсів, матеріальних, фінансових та трудових витрат; -забезпечення працездатності всього комплексу технологічного, виробничого, енергетичного та допоміжного обладнання підприємства.

Ключова інформація

Навички управління проектами,увага до деталей,вирішення проблем,навички комунікації,самомотивація,гнучкість,лідерство,технічні навички,робота в команді,аналітичні навички.

Навчався в 1 закладі

Державний вищий навчальний заклад "Приазовський державний технічний університет"

Електропостачання промислових підприємств

маріуполь, 2006

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

рідна

Василь

Технічний директор

Київ

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому