Працювала в 2 компаніях   1 рік 11 місяців

IT

Quality assurance manager

Назву компанії приховано

IT

1 рік 2 місяці

07.2023 - до теперішнього часу

Managed 250 clients per week, exceeding targets by 30 deals with customer plan upgrades and customer retention proficient in managing customer relatio nships, resolving issues, and ensuring customer satisfaction to foster long, term business partnerships. Effective time management and organizational skills to handle multiple client interactions and meet sales targets consistently
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Sales manager

Назву компанії приховано

IT

8 місяців

11.2022 - 07.2023

• Розробка та виконання планів продажів
• Підтримання та розвиток відносин з існуючими клієнтами

Ключова інформація

Detail, oriented Committed to optimizing sales processes and upholding high standards of quality. Demonstrated ability in identifying process inefficiencies, implementing best practices, and enhancing sales team performance. Skilled in data analysis, process improvement, and utilizing feedback to drive business outcomes. Effective at training and mentoring sales teams to achieve excellence in customer interactions and compliance with sales protocols. Provided efficient, courteous customer service to 100+ clients weekly and assisted in all aspects of product offerings and services suggested suitable products to clients based on requirements implemented problem solving skills to determine solutions for clients in escalated situations, maintaining a 99.5 customer satisfaction rating devised comprehensive needs assessment mechanism to help recognize the demand for plans and services Effective time management and organizational skills to handle multiple client interactions and meet sales targets consistently Sales strategy implementation communication skills performance evaluation data analysis and reporting customer relationship management management skills team management daily monitoring of chats, tickets, and calls to assess customer service creating scorecards for agent performance evaluation developing soft skills courses and conducting common mistakes meetings to improve performance conducting performance reviews managing a team of at least 10 people passeport langues

Навчалась в 1 закладі

Львівський державний університет внутрішніх справ

менеджмент

Львів, 2024

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Французька

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Анонімний пошукач

Sales team lead

Львів

22 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 години тому