Працювала в 2 компаніях 2 роки 1 місяць
IT
Quality assurance manager
Назву компанії приховано
IT
1 рік 4 місяці
07.2023 - до теперішнього часу
Managed 250 clients per week, exceeding targets by 30 deals with customer plan upgrades and customer retention proficient in managing customer relatio nships, resolving issues, and ensuring customer satisfaction to foster long, term business partnerships. Effective time management and organizational skills to handle multiple client interactions and meet sales targets consistently
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Sales manager
Назву компанії приховано
IT
8 місяців
11.2022 - 07.2023
• Розробка та виконання планів продажів
• Підтримання та розвиток відносин з існуючими клієнтами
• Підтримання та розвиток відносин з існуючими клієнтами
Ключова інформація
Detail, oriented
Committed to optimizing sales processes and upholding high standards of quality. Demonstrated ability in identifying process inefficiencies, implementing best practices, and enhancing sales team performance. Skilled in data analysis, process improvement, and utilizing feedback to drive business outcomes. Effective at training and mentoring sales teams to achieve excellence in customer interactions and compliance with sales protocols. Provided efficient, courteous customer service to 100+ clients weekly and assisted in all aspects of product offerings and services suggested suitable products to clients based on requirements implemented problem solving skills to determine solutions for clients in escalated situations, maintaining a 99.5 customer satisfaction rating devised comprehensive needs assessment mechanism to help recognize the demand for plans and services
Effective time management and organizational skills to handle multiple client interactions and meet sales targets consistently
Sales strategy implementation communication skills performance evaluation data analysis and reporting customer relationship management management skills team management daily monitoring of chats, tickets, and calls to assess customer service creating scorecards for agent performance evaluation developing soft skills courses and conducting common mistakes meetings to improve performance conducting performance reviews managing a team of at least 10 people passeport langues
Навчалась в 1 закладі
Львівський державний університет внутрішніх справ
менеджмент
Львів, 2024
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Французька
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Анонімний пошукач
Sales team lead
Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 18 годин тому