Працював в 3 компаніях   6 років 9 місяців

Фінансові послуги, Телекомунікації / Зв'язок

Head of Customer Support

Назву компанії приховано

Фінансові послуги

1 рік 4 місяці

07.2023 - до теперішнього часу

Fintech напрям (платіжних шлюз)
-підбір, налаштування, оцінка, заключення договорів, домовленості по оплаті crm для support, на даний момент це zendesk-робота з персоналомнавчання з «нуля»
-контроль якості роботи cs, створення/проведення тестів на наявність пробілів у знаннях
-складання графіків роботи (зміни+5/2). Формування графіків відпусток-робота з ПЗ для support
-пошук та підбір платформ для support
-налаштування пз для роботи саппорту, оплата, ідеї для покращення того чи іншого функціоналу на стороні партнерів-комунікація з іншими відділами
-вирішення питань щодо взаємодії відділів-робота з API-комунікація з постачальниками (усунення складнощів при комунікації, оптимізація робочого процесу між постачальниками та відділом саппорту)
-робота з grafana, powerbi, tg bot, jira, налаштування widget support
-робота та організація робочого процесу з b2b та b2c сегментами
-контроль та виконання оплат сервісів

Customer support representative

Назву компанії приховано

Фінансові послуги

1 рік 7 місяців

12.2021 - 07.2023

на початку customer support (chat різні ГЕО), згодом досяг teamlead cs-підтримка користувачів по проекту-робота з транзакціями (в тому числі платіжною системою)
До основних обов'язків входили наступні пункти:
-чек статусу
-комунікація з постачальниками
-баг репорт по дродукту
-ідеї для покращення/внесення змін до проекту-навчання нового персоналу
-організація робочого процесу
-створення гайдів, проведення воркшопів
-робота з верифікаторами
-моніторинг прцездатності проекту
-консультація щодо ітеграції з продуктом (API)
-читання та пояснення документації по інтеграції

Оператор технічної підтримки L2

Назву компанії приховано

Телекомунікації / Зв'язок

3 роки 8 місяців

02.2017 - 10.2020

-консультація клієнтів щодо налаштуваня/підключення девайсів до інтернету (SmartTV, нові машрутизатори в сегметі B2C
-комунікація з організаціями щодо налаштувань мережі (B2B)Мікротік, Циско
-налаштування керованих комутаторів

Після 1.5 роки роботи, підвищили до позиції тім ліда.
Обов'язки:
-розподіл навантаження на support

-налаштування обладнання

-комунікація з іншими відділами компанії

-ідеї для покращення взаємодіїі з клієнтами

-проведення курсів для співробітників для підвищеня кваліфікації

Навчався в 3 закладах

Державний унівирситет телекомунікацій

Комп'ютерна інженерія

Київ, 2018

Уманський педагогічний унівирситет імені Павла тичини

Факультет іноземної філології

Умань, 2017

Уманський педагогічний унівирситет імені Павла тичини

Фізики, математики та інформатики

Умань, 2016

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Додаткова інформація

Військова служба

В процесі реалізації правва на відсрочку

Водійське посвідчення

В+С категорії.

Особисті якості

-практичний

-організований

-пунктуальний

-наполегливий

Анонімний пошукач

Customer support representative

Луцьк

31 рік

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 місяці тому