Працювала в 8 компаніях   18 років 3 місяці

Промисловість та Виробництво, IT, Державний сектор, Будівництво

Заступник генерального директора з комерційних питань та матеріально технічного технічного забезпече

Техномайн Інжиніринг, ТОВ

Промисловість та Виробництво

4 місяці

03.2024 - 07.2024

Комерційна стратегія. Розробка та впровадження комерційної стратегії, спрямованої на підвищення доходів і рентабельності.
Аналіз ринкових тенденцій, конкурентного середовища для прийняття обґрунтованих рішень.
Матеріально-технічне забезпечення:
Організація та контроль за постачанням матеріалів, обладнання та інших ресурсів, необхідних для діяльності компанії.
Співпраця з постачальниками, ведення переговорів щодо умов постачання, укладання контрактів.
Логістика та складування:
Управління логістичними процесами.
Контроль за роботою складів, оптимізація процесів зберігання та обліку запасів.
Фінансове управління:
Планування бюджету для комерційної діяльності та матеріально- технічного забезпечення, контроль за витратами.
Підготовка звітів про фінансові результати.
Взаємодія з іншими підрозділами:
Тісна співпраця з проектим офісом, директором з будівництва, фінансовим та адміністративним відділами для забезпечення комплексного підходу до управління ресурсами.
Координація дій для досягнення спільних цілей компанії.
Управління ризиками:
Ідентифікація та мінімізація ризиків, пов’язаних з комерційною діяльністю та постачанням.
Розробка та впровадження заходів для забезпечення безперебійної роботи логістичних та комерційних процесів.
Оптимізацію процесів і своєчасне постачання необхідних матеріалів для виробництва.

Директор

Тов верна сервіс плюс

IT

6 років

07.2016 - 07.2022

Тім, лід проектів аутсорсингу : планування та координація проектів : розробка плану дій, встановлення термінів і розподіл завдань між членами команди. Управління роботою команди, забезпечення належної комунікації та співпраці між членами команди. Взаємодія з клієнтами : регулярні контакти з клієнтами для обговорення вимог, звітів про прогрес та вирішення проблем. Контроль якості : забезпечення дотримання стандартів якості та вимог клієнта на всіх етапах виконання проекту. Ризик, менеджмент : ідентифікація потенційних ризиків і розробка планів щодо їхнього мінімізації. Забезпечення дотримання бюджету та термінів : контроль за виконанням проекту в рамках встановленого бюджету та строків. Мотивація та розвиток команди : підтримка мотивації членів команди, організація навчання та професійного розвитку, успішне завершення проектів, задоволення потреб клієнтів та ефективне використання ресурсів команди

Керівник проекту ( nda

КМДА

Державний сектор

8 місяців

11.2021 - 07.2022

КМДА, Комунальне Підприємство, Департамент інформаційно- комунікаційних технологій (NDA), Київ
Project Manager, планування, виконання та завершення проектів у встановлені терміни, в межах бюджету та з досягненням заданих цілей. Планування проекту: Визначення цілей проекту, розробка детального плану дій, встановлення термінів та бюджетів. Розподіл ресурсів: Забезпечення необхідних ресурсів (людських, матеріальних, фінансових) для виконання проекту.
Управління командою: Формування команди проекту, розподіл завдань, мотивація та координація роботи команди.
Контроль за виконанням проекту: Відстеження прогресу, забезпечення дотримання термінів та бюджету, управління змінами у проекті. Комунікація: Регулярна взаємодія з замовниками та іншими зацікавленими сторонами проекту, надання звітів про хід виконання.
Управління ризиками: Ідентифікація потенційних ризиків, розробка планів з їхнього мінімізації та управління виниклими проблемами. Забезпечення якості: Контроль за дотриманням стандартів якості та відповідності результатів проекту вимогам замовника.
Завершення проекту: Організація завершальних робіт, оцінка результатів проекту, складання підсумкової документації та проведення заключних зустрічей.
Успішне завершення проекту в межах встановлених термінів та бюджету.

Менеджер по роботі з клієнтами ( customer success менеджер

Тов нетвейв сервіс

IT

6 місяців

05.2021 - 11.2021

Комунікація з клієнтами : регулярне спілкування з клієнтами для виявлення їхніх потреб, очікувань та зворотного зв язку. Підтримка клієнтів : вирішення запитів, скарг і проблем клієнтів, забезпечення високого рівня обслуговування. Управління замовленнями : координація процесу замовлень, відстеження статусу і своєчасне інформування клієнтів. Підготовка комерційних пропозицій та договорів : розробка і погодження умов співпраці, підготовка відповідних документів. Забезпечення задоволеності клієнтів : постійний моніторинг задоволеності клієнтів та ініціювання заходів для її підвищення. Співпраця з іншими відділами : взаємодія з відділами маркетингу, продажів, логістики та технічної підтримки для забезпечення комплексного обслуговування клієнтів. Розвиток клієнтської бази : залучення нових клієнтів, підтримка довготривалих відносин з існуючими клієнтами. Забезпечити високий рівень задоволеності клієнтів, сприяти збільшенню продажів та довготривалій співпраці

Project manager

Кмда, комунальне підприємство, департамент інформаційно, комунікаційних технологій ( nda

Державний сектор

4 роки 6 місяців

07.2016 - 01.2021

Планування, виконання та завершення проектів у встановлені терміни, в межах бюджету та з досягненням заданих цілей. Планування проекту : визначення цілей проекту, розробка детального плану дій, встановлення термінів та бюджетів. Розподіл ресурсів : забезпечення необхідних ресурсів ( людських, матеріальних, фінансових ) для виконання проекту. Управління командою : формування команди проекту, розподіл завдань, мотивація та координація роботи команди. Контроль за виконанням проекту : відстеження прогресу, забезпечення дотримання термінів та бюджету, управління змінами у проекті. Комунікація : регулярна взаємодія з замовниками та іншими зацікавленими сторонами проекту, надання звітів про хід виконання. Управління ризиками : ідентифікація потенційних ризиків, розробка планів з їхнього мінімізації та управління виниклими проблемами. Забезпечення якості : контроль за дотриманням стандартів якості та відповідності результатів проекту вимогам замовника. Завершення проекту : організація завершальних робіт, оцінка результатів проекту, складання підсумкової документації та проведення заключних зустрічей. Успішне завершення проекту в межах встановлених термінів та бюджету

Менеджер з логістики відділ сервісного обслуговування

Тов верна ( іт системний інтегратор

IT

7 років 2 місяці

04.2009 - 06.2016

Організація логістичних процесів : планування та контроль за переміщенням товарів від постачальників до клієнта, управління запасами : контроль за рівнем запасів підміненого обладнання та комплектуючих, забезпечення своєчасної доставки необхідного обладнання, координація транспортних операцій : вибір оптимальних маршрутів і засобів транспортування, співпраця з транспортними компаніями, забезпечення якості сервісного обслуговування : контроль за виконанням сервісних робіт, вирішення проблем і скарг клієнтів, взаємодія з клієнтами : підтримка зв язку з клієнтами, забезпечення своєчасного та якісного обслуговування. Аналітика і звітність : аналіз ефективності логістичних процесів, складання звітів та пропозицій щодо покращення. Забезпечення ефективної та безперебійної роботу всіх логістичних і сервісних процесів для задоволення потреб клієнтів і оптимізації витрат компанії

Бухгалтер, обліковець центрального складу

Тов мкс, тов верна

IT

10 місяців

05.2008 - 03.2009

Робота з первинними документами : рахунки, фактури, акти виконаних робіт, видаткові та прибуткові накладні, податкові накладні реєстри ведення обліку складського руху ( оприбуткування, переміщення, списання, реалізація тмц, інвентаризація

Фахівець, аналітик із дослідження товарного ринку у групі аналітиків

Тов алмар

Будівництво

3 роки 6 місяців

07.2004 - 01.2008

Ведення переговорів та договірної роботи з клієнтами, укладання договорів, пропозицій, продаж послуг, супровід процесу продажу товарів та послуг, розрахунок вартості послуг та товарів робота з первинними документами : рахунки, фактури, акти виконаних робіт, видаткові та прибуткові накладні, податкові накладні реєстри документів ведення обліку складського руху ( оприбуткування, переміщення, списання, реалізація тмц, інвентаризація ) контроль дебіторської заборгованості аналіз даних продажу товарів та послуг, ціноутворення, ведення робочої та звітної документації, документообіг та облікова політика компанії

Ключова інформація

Стратегічне мислення лідерство та управління командою комунікаційні навички аналіз і прийняття рішень управління ризиками комунікаційні та переговорні навички управління проектами управління командами контроль якості

Навчалась в 1 закладі

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

фінанси і кредит

Київ, 2004

Володіє мовами

Українська

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

Itil v.3 fundamentals project managemen pmbok 4th edition base course

2013

Customer success менеджер

2013

Додаткова інформація

Водійські права

Категорія в

Сімейний стан

Розлучена

Хобі та інтереси

Прогулянки по місцевим паркам та природнім зонам. Фотографування природи. Люблю читати книги, плавання в басейні, відпочинок на воді. Проводити час з дитиною та родиною. Розробка стратегії : формулювання та впровадження цілей і стратегічних планів розвитку підприємства. Фінансове управління : контроль за фінансовими показниками підприємства, бюджетування, управління витратами та забезпечення прибутковості. Управління командою : мотивація та розвиток ключових співробітників. Забезпечення ефективності : оптимізація внутрішніх процесів. Дотримання нормативних вимог : забезпечення відповідності діяльності підприємства чинним законам і нормативним актам

Елена Миколаївна

комерційний директор з комерційних питань та матеріального забезпечення

Київ

43 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому