Працювала в 2 компаніях   4 роки 7 місяців

Телекомунікації / Зв'язок, Фінансові послуги

Оператор колл-центра

Triolan

Телекомунікації / Зв'язок

4 роки

03.2018 - 03.2022

Кредитный инспектор

БыстроЗайм, ТМ

Фінансові послуги

4 місяці

02.2017 - 06.2017

Ключова інформація

Висока швидкість набору тексту: Досвід роботи в кол-центрі допоміг розвинути високу швидкість та точність набору тексту, що важливо для оператора чату.Комунікативні навички: Вміння ефективно спілкуватися з клієнтами, розуміти їхні потреби та знаходити рішення.Робота в команді: Вміння співпрацювати з колегами для досягнення спільних цілей та вирішення проблем.Клієнтоорієнтованість: Орієнтація на потреби клієнта, вміння зберігати позитивний настрій та допомагати навіть у складних ситуаціях.Розв'язання конфліктів: Досвід вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами швидко та ефективно.Технічна грамотність: Володіння необхідними програмами та інструментами для роботи оператора чату.Управління часом: Вміння ефективно розподіляти час та пріоритезувати завдання для забезпечення своєчасного обслуговування клієнтів.Вміння працювати в багатозадачному режимі: Здатність одночасно обробляти кілька чатів, зберігаючи високу якість обслуговування.Дотримання конфіденційності: Знання та дотримання стандартів безпеки даних клієнтів.

Навчалась в 2 закладах

Изюмский медицинский колледж

Акушерка

Изюм, 2016

ИПАЛ

Конторский служащий

Изюм, 2013

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Валерия

Оператор чату

Інші країни

20 000 грн.

29 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Характер роботи: сезонна / тимчасова робота, віддалена робота

Оновлено 2 тижні тому