Працювала в 4 компаніях   5 років 5 місяців

Будівництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Фінансові послуги

Начальник відділу кадрів

ТОВ СТАЛЬСПЕЦМОНТАЖ 21"

Будівництво

1 рік 2 місяці

07.2023 - до теперішнього часу

Підбір персоналу , створення кадрових наказів, наказів на відрядження, на відпустки, формування штатного розпису, внесення до нього змін. Прийом та звільнення співробітників, ведення особових карток.Внесення данних співробітників до бухгалтерської програми. Ведення табелів робочого часу, оформлення лікарніних, відпусток, прийому та звільнення, відпусток щорічних основних, додаткових та відпусток без збереження заробітної плати. Оформлення посвідчень на відрядження. Оформлення трудових договорів, строкових трудових договорів, цивільно-правових договорів, отримання довідок із електронного кабінету ПФУ. Маю досвід складання Атку НВ № 1(нещасний випадок на виробництві), Акту НВ № 2, та формування повного пакета додументів до них.

Заместитель главного бухгалтера, главный бухгалтер,единственный

ТОВ " ПРОМБУДИНЖИНИРИНГ"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 9 місяців

12.2020 - до теперішнього часу

Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку. Подання звітності в державні та податкові органи.

Спеціаліст- бухгалтер

ФК Платіжний центр

Фінансові послуги

8 місяців

04.2021 - 12.2021

Ведення обліку отриманих та наданих послуг по оренді ОЗ , облік основних засобів, оприбуткування сировини, матеріалів, основних засобів. Списання, ліквідація та рух ОЗ, сировини та матеріалів. Облік пального, ведення обліку оренди автомобілів, шляхових листів. Формування звітності по обліку ОЗ

Замісник головного бухгалтера

Альфапей

Фінансові послуги

1 рік 6 місяців

06.2019 - 12.2020

Ведення обліку розрахунків з контрагентами по отриманим послугам з оренди, банківськіх виписок, оприбуткування послуг, сировини, матеріалів, основних засобів, палива. Звірка взаєморозрахунків з контрагентами. Складання та подання податкових накладних та розрахунків до них. Складання та подання звіту з ПДВ, облік гсм та шляхових листів, списання палива

Ключова інформація

  • MS Office
  • Microsoft Excel
  • 1С: 8
  • 1С: 8.3 УТП
  • BAF
  • Бджола,M.e.doc
  • Електронний кабінет платників податків
  • Клієнт - банк
  • ЗЕД( імпорт).
  • Електронний кабінет ПФУ
  • Робота з сайтами пошуку персоналу

Навчалась в 1 закладі

ХДПУ

Облік і аудит

Харків, 1995

Володіє мовами

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Маю власне авто, керую автомобілем з 1992року, безаварійно

Особисті якості

Комунікабельна, доброзичлива, налаштована на позитив. Маю досвід проведення корпоративних заходів. Складаю сценарій для таких заходів. Пишу вірші.

Люблю людей.

Свій розділ

Слідкую за змінами в законодавстві, користуюся перевіреною інформацією з першоджерел.

Lubov

Начальник відділу кадрів

Харків

18 000 грн.

66 років

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому