Работала в 4 компаниях   5 лет 5 месяцев

Строительство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Финансовые услуги

Начальник відділу кадрів

ТОВ СТАЛЬСПЕЦМОНТАЖ 21"

Строительство

1 год 2 месяца

07.2023 - по настоящее время

Підбір персоналу , створення кадрових наказів, наказів на відрядження, на відпустки, формування штатного розпису, внесення до нього змін. Прийом та звільнення співробітників, ведення особових карток.Внесення данних співробітників до бухгалтерської програми. Ведення табелів робочого часу, оформлення лікарніних, відпусток, прийому та звільнення, відпусток щорічних основних, додаткових та відпусток без збереження заробітної плати. Оформлення посвідчень на відрядження. Оформлення трудових договорів, строкових трудових договорів, цивільно-правових договорів, отримання довідок із електронного кабінету ПФУ. Маю досвід складання Атку НВ № 1(нещасний випадок на виробництві), Акту НВ № 2, та формування повного пакета додументів до них.

Заместитель главного бухгалтера, главный бухгалтер,единственный

ТОВ " ПРОМБУДИНЖИНИРИНГ"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 9 месяцев

12.2020 - по настоящее время

Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку. Подання звітності в державні та податкові органи.

Спеціаліст- бухгалтер

ФК Платіжний центр

Финансовые услуги

8 месяцев

04.2021 - 12.2021

Ведення обліку отриманих та наданих послуг по оренді ОЗ , облік основних засобів, оприбуткування сировини, матеріалів, основних засобів. Списання, ліквідація та рух ОЗ, сировини та матеріалів. Облік пального, ведення обліку оренди автомобілів, шляхових листів. Формування звітності по обліку ОЗ

Замісник головного бухгалтера

Альфапей

Финансовые услуги

1 год 6 месяцев

06.2019 - 12.2020

Ведення обліку розрахунків з контрагентами по отриманим послугам з оренди, банківськіх виписок, оприбуткування послуг, сировини, матеріалів, основних засобів, палива. Звірка взаєморозрахунків з контрагентами. Складання та подання податкових накладних та розрахунків до них. Складання та подання звіту з ПДВ, облік гсм та шляхових листів, списання палива

Ключевая информация

  • MS Office
  • Microsoft Excel
  • 1С: 8
  • 1С: 8.3 УТП
  • BAF
  • Бджола,M.e.doc
  • Електронний кабінет платників податків
  • Клієнт - банк
  • ЗЕД( імпорт).
  • Електронний кабінет ПФУ
  • Робота з сайтами пошуку персоналу

Училась в 1 заведении

ХДПУ

Облік і аудит

Харків, 1995

Владеет языками

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

Маю власне авто, керую автомобілем з 1992року, безаварійно

Особисті якості

Комунікабельна, доброзичлива, налаштована на позитив. Маю досвід проведення корпоративних заходів. Складаю сценарій для таких заходів. Пишу вірші.

Люблю людей.

Свій розділ

Слідкую за змінами в законодавстві, користуюся перевіреною інформацією з першоджерел.

Lubov

Начальник відділу кадрів

Харьков

18 000 грн.

66 лет

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 месяц назад