Працювала в 1 компанії   2 роки 6 місяців

Банки

Провідний фахівець служби підтримки

IZIBANK

Банки

2 роки 5 місяців

02.2022 - до теперішнього часу

Почала працювати з нуля без досвіду роботи у цій сфері. Через рік отримала підвищення до старшого спеціаліста і ще через півроку була підвищена до провідного фахівця

Ключова інформація

Вирішення нестандартних ситуацій, консультація клієнтів у чатах та дзвінках, опрацювання звернень клієнтів.

Надавала консультації стосовно питань: відкриття рахунків; обмежень, що встановлюються на карткові рахунки; кредитні продукти; робота застосунку; закриття рахунків; та інше.

Також навчала нових співробітників.

На високому рівні володію стандартними програмами MS Office

Навчалась в 2 закладах

Київський національний університет будівництва і архітектури

Будівельний

Київ, 2024

Сумський будівельний коледж

Архітектура і містобудування

Суми , 2021

Катерина

Фахівець з підтримки клієнтів

Київ

22 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому