Працювала в 1 компанії 2 роки 6 місяців
Банки
Провідний фахівець служби підтримки
IZIBANK
Банки
2 роки 5 місяців
02.2022 - до теперішнього часу
Почала працювати з нуля без досвіду роботи у цій сфері. Через рік отримала підвищення до старшого спеціаліста і ще через півроку була підвищена до провідного фахівця
Ключова інформація
Вирішення нестандартних ситуацій, консультація клієнтів у чатах та дзвінках, опрацювання звернень клієнтів.
Надавала консультації стосовно питань: відкриття рахунків; обмежень, що встановлюються на карткові рахунки; кредитні продукти; робота застосунку; закриття рахунків; та інше.
Також навчала нових співробітників.
На високому рівні володію стандартними програмами MS Office
Навчалась в 2 закладах
Київський національний університет будівництва і архітектури
Будівельний
Київ, 2024
Сумський будівельний коледж
Архітектура і містобудування
Суми , 2021
Катерина
Катерина
Фахівець з підтримки клієнтів
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 дні тому