Працювала в 4 компаніях   16 років 1 місяць

Послуги для бізнесу - інше, Банки, Промисловість та Виробництво

Фахівець із супроводу клієнтів

Aскaнія-Сeрвіс Клінінг

Послуги для бізнесу - інше

4 роки 1 місяць

12.2017 - 01.2022

Основні обов'язки:

  • пошук клієнтів та ведення переговорів;
  • організація роботи персоналу;
  • розробка та погодження пакету документів для підписання актів приймання об'єктів;
  • контроль за виконанням робіт відповідно до встановлених норм і правил компанії;
  • контроль за усуненням зауважень щодо прибирання на об'єкті;
  • ведення звітності відповідно до вимог підприємства;
  • контроль наявності витратних матеріалів, хімії, інвентарю;
  • проведення переговорів та тендерів, підписання договорів з постачальниками витратних матеріалів;
  • планування та складання заявок на закупівлю матеріалів для об'єктів;
  • контроль оплати рахунків та доставки продукції на склад підприємства;
  • пошук персоналу, проведення співбесід.

Менеджер із управління об'єкту нерухомості

Prominvestbank / Проминвестбанк

Банки

3 роки 3 місяці

08.2014 - 11.2017

Основні обов'язки:

- збір і надання звітніх даних по об'єкту;

- робота з обслуговуючими організаціями та комунальними службами;

- документальний супровід об'єкту;

- комунікація з орендарями та відділом нерухомості;

- комунікація з представниками власника об'єкту;

- організація перегляду об'єкту нерухомості;

- залагодження робочих і конфліктних ситуацій;

- проведення інвентаризації.

Менеджер В2В / В2С по роботі з ключовими клієнтами та продажу промислового обладнання

ТОВ Енергопак

Промисловість та Виробництво

3 роки 7 місяців

04.2011 - 11.2014

Основні обов'язки:

  • успішний досвід роботи з клієнтами,
  • підготовка грамотних комерційних пропозицій за результатами запитів і технічним завданням замовника, укладання та супровід договорів поставки обладнання, додаткових угод, специфікацій.
  • ведення первинної документації (виставлення рахунків-фактур в 1С, контроль їх оплати, контроль поставки продукції у встановлені терміни);
  • робота з дебіторською заборгованістю (звірка з контрагентами, контроль графіків плати)
  • пошук і повний супровід клієнтів, ведення переговорів із замовниками;
  • відстеження, аналіз і контроль складської продукції;
  • ведення та обробка бази даних існуючих і потенційних клієнтів;
  • організація участі у виставках;
  • участь у комерційних і державних тендерах;

Майстер цеху

Молочний комбінат «Bell»

Промисловість та Виробництво

5 років 2 місяці

05.2002 - 07.2007

Виробнича практика.

Основні обов'язки: складання рецептур; дотримання технологічного процесу.

Ключова інформація

  • Впевнений користувач: ПК, первинна бухгалтерія 1С, Word, Excel, Outlook Express, AutoCAD, Internet;
  • активність, цілеспрямованість, робота на результат;
  • відповідальність та прийняття рішень у межах своїх повноважень;
  • комунікабельність та вміння підтримувати ділові контакти;
  • захист інтересів та політики компанії;
  • висока працездатність, працьовитість, відповідальність та оптимізм;
  • грамотна мова;
  • вміння працювати в команді;
  • без шкідливих звичок, не конфліктність та стресостійкість;
  • пунктуальність та акуратність;
  • здатність до самостійного навчання.

Навчалась в 1 закладі

Національний університет харчових технологій

Технологія та інженерія м'ясо-молочного виробництва. Технологія зберігання, консервування та переробки молока.

Київ, 2007

Володіє мовами

Англійська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Семінары

Київ, 2010

Щорічні семінари зі збільшення продажів та роботи з клієнтами.

Наталія

Менеджер по роботі з клієнтами (Customer service specialist)

Київ

25 000 грн.

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 7 годин тому