Працювала в 9 компаніях   20 років 7 місяців

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG, Енергетика та Енергоносії, Промисловість та Виробництво, Автомобільна промисловість та Автобізнес

Фінансовий директор

ТОВ ПІ ДЖИ Роботікс (стартап)

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 рік 1 місяць

02.2023 - 03.2024

Ріст компанії за рік з 7 до 100 співробітників. Резидент Дія Сіті.

  • адміністративна робота;
  • керівництво фінансовим відділом;
  • впровадження та ведення управлінського обліку;
  • розробка та складання щомісячної управлінської звітності (P&L, CF, BS, додаткові звіти);
  • робота з державними контрактами;
  • розрахунок планової калькуляції товару;
  • налагодження роботи виробництва та складу (щодо обліку даних, документообігу, автоматизації).

Начальник відділу бюджетування

ТОВ ПТК Агромат

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 10 місяців

04.2021 - 02.2023

  • курівництво відділом;
  • збір інформації та підготовка річного бюджету (БДВ, БРГК);
  • збір інформації та підготовка оперативного місячного та квартального бюджету (БДР, БДДС);
  • складання щомісячного звіту СF, щоденних звітів для власників та керівництву компанії;
  • подготовка годового бюджета (БДВ, БРГК);
  • расчет эффективности инвестиционных проектов.

Фінансовий менеджер

ТОВ УМА энд УМІ (стартап)

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 3 місяці

12.2019 - 03.2021

  • керівництво фінансовим відділом;
  • ведення управлінського обліку;
  • розробка та складання щомісячної управлінської звітності (P&L, CF);
  • підготовка річного бюджету (БДВ, БРГК);
  • розрахунок ефективності інвестиційних проектів.

Заступник керівника фінансового відділу

ГК ТРИ ВЕДМЕДІ

FMCG

3 роки 6 місяців

08.2015 - 02.2019

  • керування роботи фінансово-економічного відділу, в частині управлінської обліку та звітності;
  • перевірка і часткова підготовка управлінської звітності;
  • підготовка річного бюджету підприємства (збір інформації в розрізі ЦФО, консолідація інформації, підготовка БДВ, БРГК, плановий баланс);
  • підготовка оперативного щомісячного бюджету;
  • щоденний контроль руху грошових коштів (ЗРГК);
  • підготовка консолідованої фінансової та управлінської звітності по ГК ТРИ ВЕДМЕДІ;
  • участь в супроводі зовнішнього аудиту управлінської звітності;
  • робота з фінансовими структурами (банками) щодо залучення кредитних коштів.

Консультант

ТОВ Ай Ті Артіль

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 рік 8 місяців

12.2013 - 08.2015

  • складання планів робіт, що проводяться і термінів їх виконання;
  • обстеження облікових процесів Замовника;
  • написання функціональних вимог на розробку або доопрацювання типової системи 1С;
  • написання технічних завдань на розробку або доопрацювання типової системи 1С;
  • контроль виконання робіт за вимогами і тестування розроблених модулів;
  • навчання користувачів роботі з системою;
  • написання користувальницьких інструкцій. Основна спеціалізація - 1С УТП, 1С Бухгалтерія.

Фінансовий менеджер напрямку

ТОВ Газ Україна-2009

Енергетика та Енергоносії

1 рік 6 місяців

06.2012 - 12.2013

  • організація управлінського обліку напрямку з "нуля";
  • підготовка щоденної та щомісячної управлінської звітності;
  • управління дебіторською / кредиторською заборгованістю;
  • контроль дотримання договірних зобов'язань;
  • підготовка бюджету напрямку (рік / місяць);
  • контроль виконання показників бюджету.

Фінансовий контролер

ПрАТ Смарт - Холдинг

Промисловість та Виробництво

4 роки 1 місяць

12.2007 - 01.2012

ПрАТ Смарт - Холдинг - багатопрофільний холдинг.

Робота на наступних підприємствах холдингу:

  • ПрАТ «Смарт - Холдинг» (керуюча компанія);
  • ТОВ «САГРО» (керуюча компанія субхолдингу, сфера діяльності: сільське господарство);
  • ТОВ «Верес-Фуд» (керуюча компанія субхолдингу, сфера діяльності: сільське господарство, FMCG).

Функціональні обов'язки керуючої компанії:

  • перевірка та підготовка бюджетів виробничих активів до захисту;
  • контроль і аналіз фактичного виконання показників бюджету;
  • участь в розробці форм управлінської звітності Холдингу;
  • підготовка щотижневої оперативної звітності;
  • щоденний контроль руху грошових коштів.

Виробничі активи, з якими велась робота - Херсонський і Чорноморський суднобудівні заводи, ГК Калита.

Функціональні обов'язки на підприємствах субхолдингу:

  • курирування роботи планово-економічних відділів на підприємствах субхолдингу;
  • розробка і впровадження бюджетного процесу на підприємствах субхолдингу (складання фінансових, операційних і функціональних бюджетів, розрахунок планової собівартості);
  • впровадження управлінської звітності на підприємствах субхолдингу;
  • контроль за фактичним виконанням показників бюджету, факторний аналіз;
  • щоденний контроль руху грошових коштів (ЗРГК, платіжний календар);
  • надання управлінської звітності куреючій компанії Холдингу.

Спеціаліст з планування та бюджетування

ТОВ Промперерабка-ТМ (Корпорація Рідна Марка)

FMCG

1 рік 3 місяці

01.2006 - 04.2007

  • постановка і ведення управлінського обліку;
  • підготовка щомісячної управлінської звітності;
  • складання бюджету підприємства;
  • контроль за виконанням показників бюджету;
  • розрахунок точки беззбитковості;
  • оперативний розрахунок змінної і повної собівартості;
  • робота з фінансовими структурами (банками) щодо залучення кредитних коштів.

Спеціаліст управлінського обліку

ТОВ НДЦ Конел (Автомобільний холдинг Атлант М)

Автомобільна промисловість та Автобізнес

4 роки

01.2002 - 01.2006

  • ведення управлінського обліку;
  • підготовка щомісячної управлінської звітності;
  • щоденне планування і контроль за рухом грошових коштів, контроль за всіма платежами та надходженнями;
  • управління дебіторською / кредиторською заборгованістю, контроль за дотриманням договірної дисципліни;
  • складання бюджету підприємства;
  • контроль за виконанням показників бюджету;
  • фінансовий аналіз.

Ключова інформація

  • впровадження та ведення управлінського обліку;
  • підготовка щомісячної управлінської звітності;
  • впровадження процесу бюджетування на підприємстві.

Загальний стаж роботи 25 років (4 роки – бухгалтерський облік, 21 рік – фінансовий контролінг). Більше 10 років працювала на керівних посадах.

Сфери діяльності компаній – гуртова торгівля, виробництво, суднобудування, сільське господарство.

Маю досвід роботи с державними контрактами, резидентами Дія Сіті.

Навчалась в 2 закладах

Київський економічний інститут менеджменту

Менеджер з фінансів

Київ, 2006

Київський торгово-економічний коледж

Бухгалтер

Київ, 1998

Володіє мовами

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

KPMG Insight Academy

2018

Консолідація фінансової звітності

Академия PricewaterhouseCoopers (PwC)

2013

CIMA «Управління ефективністю бізнесу»

КМК Бізнес Тренінг

2010

Економічна ефективність управлінської діяльності

Інститут Сертифікованих Фінансових Менеджерів - Украина (ICFM)

2009

Фінансовий менеджмент

МСФО

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

MS Office (Word, Excel, PowerPoint); 1С УТП, УПП; BAS; Bitrix

Особисті якості

Порядність, стресостійкість, комунікабельність, акуратність, відповідальність, цілеспрямованість, організаторські здібності.

Тетяна

Керівник відділу управлінського обліку та бюджетування

Київ

45 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 8 годин тому