Працювала в 4 компаніях   3 роки 3 місяці

Освіта, Видавництва та Поліграфія, IT

Продакт-менеджер

WebPromoExperts

Освіта

1 рік 8 місяців

03.2023 - до теперішнього часу

• виросла з посади адміністратора курсів до продакт-менеджера лінійки SMM за 2 місяці;

• проводжу глибинний аналіз курсу після кожного запуску, фіналізую зворотний зв'язок від студентів та на основі нього будую подальшу стратегію розвитку продукту;

• запустила 4 нових продукти, 3 з яких принесли рекордні продажі в місяці їхнього активного анонсування: «ChatGPT: цифровий помічник для маркетингу», «AI для бізнесу» та «SMM з AI»;

• активно продовжую роботу над вдосконаленням та розширенням поточної серії продуктів;

• перезапустила курси, що був на паузі більше 2-х років, – «Чат-боти та месенджери» та «Таргетована реклама PRO»;

• відповідаю за щоденне планування та розподіл обов'язків між адміністраторами, безпосередньо допомагаю налагоджувати комунікацію зі студентами, підтримувати її, брати до уваги негатив та опрацьовувати його;

• комунікую з лекторами, спікерами та кураторами для пошуку спільного рішення при роботі над лекціями й супутніми до них матеріалами;

• шукаю нових експертів та вибудовую співпрацю для спільного розвитку ринку онлайн-освіти;

• контролюю внутрішній порядок у таких сервісах, як SendPulse, та адміністративній панелі;

• складаю інструкції, шаблони листів та іншу документацію, необхідну для якісного функціонування відділу;

• аналізую ринок та конкурентів;

• відповідаю за адаптацію та навчання нових адміністраторів відділу.

Проєктний менеджер

Філін, перекладацьке бюро

Видавництва та Поліграфія

10 місяців

05.2021 - 03.2022

• керувала замовленнями, починаючи з отримання на них запиту до видачі готового вичитаного перекладу;

• розподіляла обов'язки між перекладачами та коректорами, нараховуючи по підсумкам кожної виконаної роботи відповідну платню;

• вирішувала конфліктні ситуації між клієнтами та позаштатним відділом виробництва;

• заповнювала щоденні звітності про виконану роботу.

Менеджер з підбору персоналу, Офіс-менеджер

Prime Lab

IT

3 місяці

11.2020 - 02.2021

• відбирала претендентів з числа кандидатів, занесених до загальної бази, за критеріями, що максимально відповідали розробленій програмі, або найбільш прийнятних з погляду керівництва компанії;

• брала участь у розробці організаційної структури (конкретно — робота над Книгою Продажів);

• вела кандидатів від початку запрошення на 1-й етап співбесіди до їх остаточного виходу зі статусу стажера;

• заповнювала тижневі звітності у вигляді воронок про результати роботи з кандидатами;• відповідала на телефонні дзвінки за номером компанії;

• забезпечувала офіс канцтоварами, витратними матеріалами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи колективу;

• організовувала документообіг між фірмою та партнерами;

• здійснювала контроль за порядком в офісі та якісною підготовкою кабінетів перед нарадами та зустрічами.

Проєктний менеджер

Гольфстрім

Видавництва та Поліграфія

3 місяці

08.2020 - 11.2020

• керувала замовленнями, починаючи з отримання на них запиту до видачі готового вичитаного перекладу;

• розподіляла обов'язки між перекладачами та коректорами, нараховуючи по підсумкам кожної виконаної роботи відповідну платню;

• вирішувала конфліктні ситуації між клієнтами та позаштатним відділом виробництва;

• заповнювала щоденні звітності про виконану роботу.

Ключова інформація

  1. знання пакету Office (Word, Excel, PowerPoint);
  2. зннання графічної програми Adobe Photoshop (враховуючи основи корекції кольору, ретуші, роботу з текстом);
  3. знання графічного відеоредактора Sony Vegas Pro (мінімальні основи на кшталт розрізки/ склеювання фрагментів відео, накладання музики та ефектів, проте, за необхідності, готовність вчитися та розвиватися);
  4. знання соцмереж Instagram, Facebook, Telegram, TikTok (та, за потреби, здатність до швидкого навчання, якщо якісь виняткові особливості майданчиків досі не були випробувані);
  5. управління проєктами;
  6. тайм-менеджмент;
  7. продакт-менеджмент (розробка продукції з нуля, а також удосконалення існуючої);
  8. управлінські навички;
  9. грамотність та досвід роботи з текстами (створення й редагування).

Навчалась в 1 закладі

Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

Факультет: Архітектури, дизайну та образотворчого мистецтва; Спеціальність: Міське будівництво, Харків

Харків, 2020

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Додаткова інформація

Додаткова інформація про себе:

Відповідальність.

Чесність.

Здатність до швидкого навчання.

Уважність.

Багатозадачність.

Якісний тайм-менеджмент та вміння грамотно планувати.

Націленість на результат.

Творчий підхід (у рамках задач, де додаткова креативність може стати запорукою успіху).

Цілеспрямованість.

Вміння дипломатично вести діалог та аргументувати свою думку.

Наразі активно вивчаю англійську мову на рівні B1, маючи за мету досягнути не менше, ніж рівня вільного володіння мовою. Цікавлюсь як українською, так і іншими культурами, кулінарією, читанням, письмом (випускниця «Курсу письменницької майстерності» від Літосвіти).

На час воєнного стану розглядаю дистанційний формат. З перспективою переїзду в місто по покращенню ситуації.

Анастасія Сергіївна

Product/ Project Manager

Харків

Готовий переїхати: Київ, Львів

35 000 грн.

25 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 5 днів тому