Працювала в 4 компаніях 9 років 5 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Страхування
Менеджер з виконання контрактів (Execution)
BULKEXIM AGRO TRADING LLC
АПК (Агропромисловий комплекс)
5 років 1 місяць
10.2019 - до теперішнього часу
Робота по валютним контрактам:
•Акредитація підприємств групи у контрагентів для виконання контрактів, надання всіх необхідних документів;
•Підготовка та супровід договорів на закупівлю зерна;
•Здійснення контролю за виконанням договорів, взаєморозрахунків;
•Виставлення інвойсів;
•Здійснення контролю платіжної дисципліни;
•Підготовка документів за запитом брокерів для відвантаження зерна в порту та правильного оформлення вантажно-митних декларацій.
•Надання ВМД і документів про перетин кордону підприємствам групи, особам відповідальним за аудит;
•Комунікація з клієнтами та партнерами щодо поточних питань;
•Комунікація з банками-кореспондентами щодо фінансових операцій та платежів, проходження перевірок;
•Ведення документообігу роботи з елеваторами, експедиторськими компаніями, постачальниками, покупцями, брокерами;
•Ведення обліку товарних залишків;
•Ведення реєстру;
•Ведення почтоваго листування з контрагентами.
Робота по гривневим контрактам:
- Супровід договорів продажу;
- Активна комунікація з постачальниками для оперативного отримання всіх необхідних документів;
- Підготовка проектів договорів, додаткових угод, ТТН тощо;
- Затвердження тексту (правок) договорів з партнерами, узгодження з юристами;
- Своєчасна передача інвойсів на оплату в бухгалтерію, планування оплат на майбутній тиждень;
- Контроль оплати. Робота з бухгалтерією, економістами та фінансовим відділом;
- Своєчасна подача документації до бухгалтерського та фінансового відділу (договори, реєстри вивантаження товару, інвойси, ВМД, сертифікати, коносаменти тощо);
- Операційна діяльність;
- Контроль і облік товару в порту;
- Ведення реєстрів по вивантаженню зерна автомобільним, ж\д транспортом та надання інформації кожному постачальнику по наповненню тоннажу за договором;
- Комунікація з контрагентами, брокерами, логістами;
- Збір необхідних установчих, реєстраційних та статистичних документів від постачальника.
- Збір та перевірка документів на підтвердження 1 та 2 посередника.
Менеджер ЗЕД (експорт)
BULKEXIM AGRO TRADING LLC
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 5 місяців
03.2019 - 08.2020
- Координація міжскладських переміщень, контроль залишків на регіональних складах, проведення регулярного розподілу товару;
- Ведення переговорів за зовнішньоекономічними договорами;
- Підготовка документів для здійснення експортних операцій і підтримання оперативного контакту з брокерськими конторами і держ.організаціями сертифікації та ліцензування;
- Повна підготовка пакета документів для митного оформлення вантажів;
- Прорахунок митних платежів;
- Контроль оплати (дебіторської заборгованості) відповідно до договорів;
- Ведення ділового листування, зізвон з контраагентами;
- Взаємодія з органами митного контролю;
- Робота з брокером, логістом;
- Створення ТТН;
- Відкриття ВМД;
- Виконання доручень керівництва.
Офіс-менеджер
OSD
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 9 місяців
05.2017 - 02.2019
- Робота з клієнтами.
- Внесення даних у базу 1С.
- Облік товару - прихід, витрата, повернення, рух товару, звірка залишків;
- Підготовка документів на відвантаження товару, оформлення переміщень;
- Консультування клієнтів у телефонному режимі. •Прийом і обробка телефонних дзвінків.
- Ведення листування і телефонних переговорів з партнерами компанії.
- Вхідна/вихідна кореспонденція.
- Робота з первинними документами.
- Робота з оргтехнікою.
- Робота з офісними програмами.
- Робота з Новою Поштою, формування ТТН
- Формування бухгалтерських звітів.
- Прив'язка платежів.
- Доручення керівника.
Помічник керівника
ТДВ СТДВ Глобус
Страхування
1 рік 9 місяців
07.2015 - 04.2017
- Консультування клієнтів у телефонному режимі.
- Робота з клієнтами.
- Робота з агентами.
- Внесення даних у базу 1С.
- Укладання договорів, ОСЦПВ, Зелена карта.
- Робота в Excel з таблицями.
- Щомісячні звіти.
- Виставлення рахунків.
- Підготовка актів приймання-передачі.
- Приймання та обробка телефонних дзвінків.
- Ведення листування і телефонних переговорів з партнерами компанії.
- Вхідна/вихідна кореспонденція.
- Робота з первинними документами.
- Робота з оргтехнікою.
- Робота з офісними програмами.
- Формування бухгалтерських звітів.
- Прив'язка платежів.
- Доручення керівника.
Навчалась в 1 закладі
Національний авіаційний університет (НАУ)
Факультет економіки та бізнесу
Київ, 2015
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
рідна
Українська
рідна
Додаткова інформація
Особисті якості
Швидко навчаюсь, комунікабельна, відповідальна та старанна. Постійно прагну до професійного розвитку та вдосконалення навичок. Буду рада працювати в команді однодумців для досягнення спільних цілей.
Професійні програми: 1С(7/8)
Водійське посвідчення категорії В
Наразі навчаюсь на курсах з англійської мови.
Вікторія Іванівна
Вікторія Іванівна
Менеджер з виконання контрактів (Execution)
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому