Працювала в 4 компаніях   6 років 7 місяців

Державний сектор, Промисловість та Виробництво, Медицина та Охорона здоров'я

• Головний спеціаліст (помічник керіника)

Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України

Державний сектор

1 рік 2 місяці

04.2023 - до теперішнього часу

• Збір, обробка та аналітика інформації;
• Планування та організація робочого графіку керівника.
• Адміністративний супровід зустрічей, нарад, конференцій, переговорів;
• Обробка та розподіл кореспонденції, що надходить до керівника, оперативна передача документів;
• Ведення ділового листування;
• Прийом та перевірка документів на підпис керівником;
• Підготовка інформації, презентацій, звітів.
• Забезпечення та організація необхідних комунікацій;
• Організація відряджень.

Провідний інженер технічного відділу (Еколог)

філії «Цент управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця»

Промисловість та Виробництво

2 роки

04.2021 - 04.2023

  • Здійснення контролю за додержанням у підрозділах філії чинного екологічного законодавства, інструкцій, стандартів та нормативів з охорони навколишнього середовища;
  • Розроблення щорічних планів природоохоронних заходів по збереженню охорони навколишнього середовища;
  • Підготовка місячних, квартальних та річних звітів ( № 2-ТП (повітря) , № 2ТП-водгосп , № 1-відходи , № 1-екологічні витрати, № 7-ГР (підземні води));
  • Організація та контроль роботи виробничих підрозділів філії з своєчасного отримання дозволів (Дозвіл на спеціальне водокористування, Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, Оцінка впливу на довкілля, та інші.);
  • Забезпечення підготовки технічної документації, проведення моніторингу ринкових цін на виконання робіт, послуг, подання заявок на проведення закупівель робіт та послуг за напрямком екології шляхом процедури електронних торгів;
  • Вжиття заходів щодо укладання договорів та інших документів, підготовка шаблонних договорів, внесення реквізитів, з підрядними організаціями або підпорядкованими АТ «Укрзалізниця», своєчасно забезпечення їх необхідною технічною документацією;
  • Перевірка відповідностей технічного стану споруд і устаткування виробничих підрозділів вимогам охорони довкілля;
  • Контролювати хід виконання планів капітального будівництва, відповідність об'ємів, термінів і якості будівельно-монтажних робіт, а також якості застосовуваних матеріалів, виробів, конструкцій затвердженій проектно-кошторисної документації, робочим кресленням, будівельним нормам і правилам, стандартам, технічним умовам, нормам охорони праці;
  • Брати участь у вирішенні питань про внесення у проекти змін у зв'язку з впровадженням більш прогресивних технологічних процесів, об'ємно-планувальних і конструктивних рішень, що забезпечують зниження вартості і поліпшення техніко-економічних показників об'єктів будівництва і реконструкції;
  • Брати участь у роботі комісій з приймання будівельних об'єктів і здачі їх в експлуатацію.

Помічник керівника (ГС відділу контролю за розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд)

Департаменту територіального контролю Харківської міської ради

Державний сектор

1 рік 7 місяців

05.2019 - 12.2020

  • Забезпечення своєчасну реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції за допомогою автоматизованої системи діловодства «ДОК ПРОФ»;
  • Збирати і готувати документи, довідки, інші матеріали по самовільно (незаконно) встановлених об'єктів для підготовки проектів рішень виконавчого комітету з питань віднесених до компетенції Відділу;
  • Забезпечувати своєчасний, повний і об'єктивний розгляд пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг громадян та юридичних осіб, виконання доручень, наказів, розпоряджень, рішень за якими Відділ є основним виконавцем або співвиконавцем;
  • Готувати проекти листів, запитів, викликів та інших документів, необхідних для виконання покладених на Відділ функцій і завдань;
  • Забезпечення потреб робочого місця керівника та приймальні (контроль наявності канцтоварів, води, продуктів, посуду).

Інженер з охорони навколишнього середовища відділу охорони праці та охорони навколишнього середовища

ПАТ «Фармстандарт-Біолік»

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 6 місяців

07.2017 - 01.2019

• Ведення екологічної документації підприємства;• Складання і здача квартальних і річних звітів ( № 2-ТП (повітря) , № 2ТП-водгосп , № 1-відходи , № 1-екологічні витрати, № 7-ГР (підземні води)),

• Укладання договорів на вивезення небезпечних відходів, аналізи води, повітря та ґрунту;

• Складання технологічного регламенту, графіків аналітичного контролю, паспорти, інструкції та іншу технічну документацію;

• Контроль виконання чинного законодавства в сфері екологічної безпеки, санітарії;

• Розробка планів заходів з охорони навколишнього середовища;

• Розробка та затвердження лімітів і дозволів (ГДС, ГДВ, ОВД, розробка реєстрових карток на відходи), водного паспорта, паспорта на розміщення відходів;

• Одержування карт небезпечного фактора;

• Ведення журналів обліку відходів, прийом на склад відходів з подальшою передачею на переробку чи утилізацію;

• інструктажі і навчання з охорони праці персоналу підприємства, підвищення кваліфікації працівників;

• Контроль підрозділів з правил пожежної безпеки та охорони праці

Ключова інформація

  • знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
  • знання основ діловодства та документообігу;
  • базове знання мови програмування Python, Java;
  • знання екологічного законодавства;
  • навички ведення договірної роботи;
  • уміння проводити переговори;
  • Впевнений користувач програмами MS Office (Excel, Power Point, Word,); Google інструментів.

Навчалась в 1 закладі

Харківський національний університет міського господарства ім.. О.М. Бекетова

Інженерних мереж та екології міст, Екологія

Харків, 2017

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Категорія В

Свій розділ

Мета пошуку: Стабільна робота, професійне зростання, реалізація та впровадження нових ідей. Можливість проявити свої позитивні здібності, свої знання та особисті якості. Спілкуватися з цікавими людьми, навчатися чомусь новому, здобути певний авторитет, реалізувати себе як особистість.

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач програмами MS Office (Excel, Power Point, Word,); Google інструментів.

Захоплення та інтереси

Активний відпочинок (бадмінтон, сквош), музика, подорожі, читання, фотографувати

Юлія

Помічник керівника

Київ

30 000 грн.

29 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 16 годин тому