Працювала в 4 компаніях   6 років 4 місяці

Юридичні послуги, Фінансові послуги, Реклама та PR-послуги

Помічник керівника

Avellum

Юридичні послуги

2 місяці

02.2024 - 04.2024

- Організація робочого календаря керівника в програмі Outlook;

- Організація відряджень керівника ( складання маршрутів, купівля квитків, бронюванняготелей);

- Виконання особистих доручень керівника та його дружини.

Адміністратор

Activitis

Фінансові послуги

3 місяці

02.2023 - 05.2023

1. Прийом телефонних дзвінків і організація прийому відвідувачів

2. Ведення документообігу

3. Організація забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами

4. Виконання особистих завдань керівника (організація відряджень, купівля квитків)

5. Ведення робочого календаря керівника

Помічник керівника

Селепей, Волковецький та Партнери

Юридичні послуги

3 роки 4 місяці

10.2019 - 02.2023

1.Планування, ведення робочого календаря керівника в програмі Outlook;

2.Відстеження вхідних робочих листів, що надходять керівнику та оперативне надання на них відповідей;

3.Підготування робочих матеріалів для зустрічей, створення презентацій, ментальних карт, схем, форматування юридичних документів;

4.Ведення адвокатської діяльності керівника, підготування документів на судові засідання;

5.Доведення до відома працівникам компанії, співробітникам проектів вказівок, розпоряджень керівників і контроль їх виконання;

6.Облік і розподіл інформації, що надходить, своєчасна передача документів, інформації керівникам;

7.Організація зовнішніх і внутрішніх зустрічей, заходів, телефонних переговорів, відряджень;

8.Виконання особистих доручень керівників.

Помічник керівника

WORLD MEDICINE

Реклама та PR-послуги

2 роки 4 місяці

05.2017 - 09.2019

  1. Виконання доручень керівника, пошук необхідної інформації;
  2. Забезпечення своєчасного розгляду кореспонденції, регламенту подання документів на підпис керівнику;
  3. Організація зустрічей, нарад, переговорів, тренінгів;
  4. Еvent-підтримка (організація заходів, конференцій, виставок; супровід корпоративних заходів, оформлення свят, вибір і складання подарунків співробітникам компанії);
  5. Повний travel support (оформлення відряджень, трансфер, квитки, готелі, оренда машин);
  6. Організація матеріально-технічного забезпечення офісу (постачання офісу продуктами, канцтоварами, медикаментами, обладнанням, меблями, технікою, і т.д.);
  7. Робота з конфіденційною інформацією.

Ключова інформація

Хороші навички планування та організації роботи, здатність виконувати множинні завдання одночасно.

Навчалась в 1 закладі

НПУ им.М.П.Драгоманова

Соціально-психологічних наук та управління, менеджмент

Киев, 2018

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Green Forest English school

2018

Додаткова інформація

Особисті якості

Можу охарактеризувати себе як не конфліктна, відповідальна, стресостійка, здатна оперативно обробляти великий потік інформації.

Каріна Олександрівна

Помічник керівника

Київ

47 000 грн.

28 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 тиждень тому