Працювала в 1 компанії   4 роки 11 місяців

Банки

Головний фахівець з обслуговування клієнтів

Райффайзен Банк

Банки

4 роки 10 місяців

07.2017 - 05.2022

За період роботи отримала підвищення з економіста 1 категорії до головного фахівця.

  • Забезпечувала професійне та доброзичливе обслуговування клієнтів банку в телефонному режимі;
  • Надавала інформацію щодо різноманітних банківських продуктів та послуг, консультувала клієнтів з питань вибору оптимальних рішень для їхніх фінансових потреб.;
  • Активно відбувався продаж банківських продуктів;
  • Робила процеси як ,відкриття, закриття та обслуговування рахунків приватних клієнтів банку , кредитних карток, кредитів готівкою, депозитних, страхових продуктів та інших фінансових продуктів.

Ключова інформація

  • Добре володіння комп'ютером
  • Готовність швидко навчатися
  • Досвід обслуговування клієнтів
  • Здатність працювати в команді

Навчалась в 1 закладі

Херсонський національний технічний університет

Фінанси і кредит

Херсон, 2019

Додаткова інформація

Особисті якості

Пошук та здобуття цікавої та перспективної роботи в стабільній організації, цікавить посада з можливістю навчання,професійного і кар’єрного росту.

  • відповідальність,
  • порядність,
  • відповідальність за доручені завдання ,
  • енергійність,
  • без шкідливих звичок,
  • пунктуальність,
  • чесність,
  • уважність,
  • конфіденційність

Ганна

Менеджер по роботі з клієнтами

Херсон

27 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому