Працювала в 1 компанії 4 роки 11 місяців
Банки
Головний фахівець з обслуговування клієнтів
Райффайзен Банк
Банки
4 роки 10 місяців
07.2017 - 05.2022
За період роботи отримала підвищення з економіста 1 категорії до головного фахівця.
- Забезпечувала професійне та доброзичливе обслуговування клієнтів банку в телефонному режимі;
- Надавала інформацію щодо різноманітних банківських продуктів та послуг, консультувала клієнтів з питань вибору оптимальних рішень для їхніх фінансових потреб.;
- Активно відбувався продаж банківських продуктів;
- Робила процеси як ,відкриття, закриття та обслуговування рахунків приватних клієнтів банку , кредитних карток, кредитів готівкою, депозитних, страхових продуктів та інших фінансових продуктів.
Ключова інформація
- Добре володіння комп'ютером
- Готовність швидко навчатися
- Досвід обслуговування клієнтів
- Здатність працювати в команді
Навчалась в 1 закладі
Херсонський національний технічний університет
Фінанси і кредит
Херсон, 2019
Додаткова інформація
Особисті якості
Пошук та здобуття цікавої та перспективної роботи в стабільній організації, цікавить посада з можливістю навчання,професійного і кар’єрного росту.
- відповідальність,
- порядність,
- відповідальність за доручені завдання ,
- енергійність,
- без шкідливих звичок,
- пунктуальність,
- чесність,
- уважність,
- конфіденційність
Ганна
Ганна
Менеджер по роботі з клієнтами
Херсон
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому