Працював в 1 компанії 3 місяці
Недержавні організації / NGO
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
Червоний Хрест Хмельницької ОО ТЧХУ
Недержавні організації / NGO
2 місяці
03.2023 - 05.2023
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Навчався в 1 закладі
Херсонський національний технічний університет
МЕВ Управління і бізнесу
Херсон, 2027
Сергій Юрійович
Сергій Юрійович
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
Херсон
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому