Працювала в 1 компанії   4 роки 10 місяців

Телекомунікації / Зв'язок

Консультант контакт-центра

Cyfrowy Polsat

Телекомунікації / Зв'язок

4 роки 9 місяців

10.2019 - до теперішнього часу

• Продажі в кол-центрі
• Комунікація з клієтами
• Вміння вирішувати складні задачі
Обслуга клієнта, продаж послуг телефонічних ( тобто абонаментів мобільних, інтернету, мобільних пристроїв : телефони, ноутбуки, електричні самокати, телевізори і тд. ), обслуга технічна, консультація в разі неспрвності чи якихось проблем з правильним функціонуванням

Ключова інформація

• Вміння швидко навчатися
• Самостійність
• Адаптивність до змін
• Самодисципліна
• Стресостійкість

Навчалась в 2 закладах

Uniwersytet Mikolaja Kopernika w Toruniu

Управління і Маркетинг

Торунь, Польща, 2025

Uniwersytet Mikolaja Kopernika w Toruniu

Туризм і відпочинок

Торунь, Польща, 2023

Володіє мовами

Англійська

середній

Польська

вільно

Російська

поглиблений

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Цифрові медіа та маркетингові стратегії

Київ, 2024

• Етапи розроблення стратегічного плану маркетингових комунікацій; • Як обрати відповідні комунікаційні канали, щоб донести потрібне повідомлення до потрібної цільової аудиторії в потрібний момент; • Як посилити вплив маркетингових повідомлень, а також як оцінити успіх і рентабельність інвестицій (ROI) кампанії.

Додаткова інформація

Особисті якості

• Комукація з людьми • терпеливість • спокійність • цілеспрямованість • навички роботи з комп'ютером • креативність творчість • пунктуальність

Особисті якості

Завжди завершую те, що розпочинаю. Поважаю чужу думку, але і вмію відстояти свою. Старанно ввиконую свою роботу, та все роблю вчасно

Яна

Marketing

Інші країни

23 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, стажування / практика

Оновлено 1 місяць тому