Работала в 1 компании   4 года 10 месяцев

Телекоммуникации / Связь

Консультант контакт-центра

Cyfrowy Polsat

Телекоммуникации / Связь

4 года 9 месяцев

10.2019 - по настоящее время

• Продажі в кол-центрі
• Комунікація з клієтами
• Вміння вирішувати складні задачі
Обслуга клієнта, продаж послуг телефонічних ( тобто абонаментів мобільних, інтернету, мобільних пристроїв : телефони, ноутбуки, електричні самокати, телевізори і тд. ), обслуга технічна, консультація в разі неспрвності чи якихось проблем з правильним функціонуванням

Ключевая информация

• Вміння швидко навчатися
• Самостійність
• Адаптивність до змін
• Самодисципліна
• Стресостійкість

Училась в 2 заведениях

Uniwersytet Mikolaja Kopernika w Toruniu

Управління і Маркетинг

Торунь, Польща, 2025

Uniwersytet Mikolaja Kopernika w Toruniu

Туризм і відпочинок

Торунь, Польща, 2023

Владеет языками

Английский

средний

Польский

свободно

Русский

продвинутый

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Цифрові медіа та маркетингові стратегії

Київ, 2024

• Етапи розроблення стратегічного плану маркетингових комунікацій; • Як обрати відповідні комунікаційні канали, щоб донести потрібне повідомлення до потрібної цільової аудиторії в потрібний момент; • Як посилити вплив маркетингових повідомлень, а також як оцінити успіх і рентабельність інвестицій (ROI) кампанії.

Дополнительная информация

Особисті якості

• Комукація з людьми • терпеливість • спокійність • цілеспрямованість • навички роботи з комп'ютером • креативність творчість • пунктуальність

Особисті якості

Завжди завершую те, що розпочинаю. Поважаю чужу думку, але і вмію відстояти свою. Старанно ввиконую свою роботу, та все роблю вчасно

Яна

Marketing

Другие страны

23 года

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, стажировка / практика

Обновлено 1 месяц назад