Працювала в 8 компаніях   25 років 1 місяць

Медицина та Охорона здоров'я, Послуги для бізнесу - інше, Послуги для населення - інше, Інше, Автомобільна промисловість та Автобізнес

Інспектор з кадрів

Медичний заклад м. Київ

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 7 місяців

05.2023 - до теперішнього часу

Інспектор з кадрів

Комунальне некомерційне підприємство "хустська центральна лікарня імені віцинського остапа петровича" хустської міської ради

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 2 місяці

01.2022 - 03.2023

Юрисконсульт , інспектор відділу кадрів

Комунальне підприємство "міськспецексплуатація" бердянської міської ради

Послуги для бізнесу - інше

8 років 9 місяців

08.2013 - 05.2022

Юрисконсульт

Бердянська автомобільна школа всеукраїнської спілки автомобілістів

Послуги для населення - інше

9 років

01.2013 - 01.2022

Підготовка водіїв автотранспортних засобів

Юрисконсульт , інспектор відділу кадрів

Комунальне підприємство "житлосервіс - 7"

Інше

3 роки 11 місяців

09.2008 - 08.2012

Юрисконсульт , інспектор відділу кадрів

Комунальне підприємство "житлосервіс - 9"

Інше

3 роки 11 місяців

09.2004 - 08.2008

Юрисконсульт , інспектор відділу кадрів

Відкрите акціонерне товариство "автотранспортне підприємство 12357"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

5 років

09.1999 - 09.2004

Юрисконсульт

Закрите акціонерне товариство "рембудсервіс - 4"

Інше

7 місяців

09.2000 - 04.2001

Ведення кадрового адміністрування в повному обсязі : прийняття , звільнення , відпустки , переведення , відрядження відповідно до трудового законодавства , табелі обліку робочого часу , штатний розпис , правила внутрішнього трудового розпорядку , колективний договір тощо створення положень , інструкцій та наказів. оформлення , облік , зберігання та супровід трудових книжок. передача сканкопій трудових книжок до пенсійного фонду україни складання графіка відпусток облік щорічних та додаткових відпусток співробітників ( своєчасна подача для нарахування бухгалтерією ) . формування та ведення особистих справ співробітників. контроль дотримання квоти на працевлаштування осіб з інвалідністю , співробітників , що мають податкову пільгу і додаткові гарантії. проходження планових перевірок. обробка електроних лікарняних листів. формування та подання звітів. організації та ведення військового обліку призовників , військовозобов язаних та резервістів , як загального так і спеціального. подання відомостей ( персональних та службових даних ) стосовно призовників , військовозобов язаних та резервістів до тцктасп : про зміни в облікових даних ( прийом , переведення , звільнення , зміни у сімейному стані та складі родини тощо ) . своєчасне подання звітності , передбаченої чинним законодавством україни , до тцктасп. організація своєчасного бронювання військовозобов язаних на період мобілізації та на воєнний час за списками військовозобов язаних , які пропонуються до бронювання на період мобілізації та на воєнний час , які працюють на підприємстві , якому встановлено мобілізаційне завдання ( замовлення ) . взаємодія з тцктасп , з військовою адміністрацією міста щодо військового обліку та бронювання співробітників. здійснення перевірки відповідностей військово - облікових документів ( перед працевлаштуванням на роботу ) . повний юридичний супровід діяльності підприємства. ведення договірної роботи ( підготовка , аналіз , коригування договорів , додаткових угод , протоколів розбіжностей тощо ) . захист та представлення інтересів підприємства в контролюючих та правоохоронних органах усіх рівнів та інстанцій ( участь у перевірках , підготовка відповіді на запити ) ведення претензійно - позовної роботи на всіх її етапах ( господарські , адміністративні , цивільні процеси ) , виконання судових рішень. супровід перевірок контролюючих та правоохоронних органів. складання різноманітних запитів , підготовка відповідей на запити. розробка , внесення змін до статутних та реєстраційних документів. участь у судових засіданнях в судах господарської , цивільної та адміністративної юрисдикції на всіх стадіях розгляду справ. підготовка юридичних висновків та письмових консультацій. надання усних консультацій. підготовка документів для організації електронних аукціонів з передачі комунального майна в оренду , оголошення аукціонів в електронній торговій системі "прозорро.продажі". підготовка документації щодо проведення акредитації учбового закладу. стягнення заборгованості за надання послуг з утримання та обслуговування житлового фонду

Ключова інформація

навички роботи з комп ютером : впевнений користувач пк : 1с , м.е.dос , baf , microsoft ( excel , word ) , internet

Навчалась в 2 закладах

Бердянська автомобільна школа всеукраїнської спілки автомобілістів

курси Бухгалтерський облік

Бердянськ, 2004

Бердянський інститут підприємництва

Менеджмент організацій. правове забезпечення підприємницької діяльності

Бердянськ, 1999

Володіє мовами

Російська

базовий

Українська

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

бухгалтерський облік , бухгалтер

Додаткова інформація

Особисті якості

До роботи ставлюся відповідально. дослухаюся до чужої думки , але й своє бачення можу довести. пунктуальна , доброзичлива , знаходжу спільну мову з іншими , неконфліктна. хочу працювати в дружньому колективі , де усі поважають один одного

Олена Вікторівна

Інспектор з кадрів , інспектор з військового обліку , юрисконсульт

Київ

30 000 $

47 років

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому