Работала в 8 компаниях   25 лет 1 месяц

Медицина и Здравоохранение, Услуги для бизнеса - другое, Услуги для населения - другое, Другое, Автомобильная промышленность и Автобизнес

Інспектор з кадрів

Медичний заклад м. Київ

Медицина и Здравоохранение

1 год 7 месяцев

05.2023 - по настоящее время

Інспектор з кадрів

Комунальне некомерційне підприємство "хустська центральна лікарня імені віцинського остапа петровича" хустської міської ради

Медицина и Здравоохранение

1 год 2 месяца

01.2022 - 03.2023

Юрисконсульт , інспектор відділу кадрів

Комунальне підприємство "міськспецексплуатація" бердянської міської ради

Услуги для бизнеса - другое

8 лет 9 месяцев

08.2013 - 05.2022

Юрисконсульт

Бердянська автомобільна школа всеукраїнської спілки автомобілістів

Услуги для населения - другое

9 лет

01.2013 - 01.2022

Підготовка водіїв автотранспортних засобів

Юрисконсульт , інспектор відділу кадрів

Комунальне підприємство "житлосервіс - 7"

Другое

3 года 11 месяцев

09.2008 - 08.2012

Юрисконсульт , інспектор відділу кадрів

Комунальне підприємство "житлосервіс - 9"

Другое

3 года 11 месяцев

09.2004 - 08.2008

Юрисконсульт , інспектор відділу кадрів

Відкрите акціонерне товариство "автотранспортне підприємство 12357"

Автомобильная промышленность и Автобизнес

5 лет

09.1999 - 09.2004

Юрисконсульт

Закрите акціонерне товариство "рембудсервіс - 4"

Другое

7 месяцев

09.2000 - 04.2001

Ведення кадрового адміністрування в повному обсязі : прийняття , звільнення , відпустки , переведення , відрядження відповідно до трудового законодавства , табелі обліку робочого часу , штатний розпис , правила внутрішнього трудового розпорядку , колективний договір тощо створення положень , інструкцій та наказів. оформлення , облік , зберігання та супровід трудових книжок. передача сканкопій трудових книжок до пенсійного фонду україни складання графіка відпусток облік щорічних та додаткових відпусток співробітників ( своєчасна подача для нарахування бухгалтерією ) . формування та ведення особистих справ співробітників. контроль дотримання квоти на працевлаштування осіб з інвалідністю , співробітників , що мають податкову пільгу і додаткові гарантії. проходження планових перевірок. обробка електроних лікарняних листів. формування та подання звітів. організації та ведення військового обліку призовників , військовозобов язаних та резервістів , як загального так і спеціального. подання відомостей ( персональних та службових даних ) стосовно призовників , військовозобов язаних та резервістів до тцктасп : про зміни в облікових даних ( прийом , переведення , звільнення , зміни у сімейному стані та складі родини тощо ) . своєчасне подання звітності , передбаченої чинним законодавством україни , до тцктасп. організація своєчасного бронювання військовозобов язаних на період мобілізації та на воєнний час за списками військовозобов язаних , які пропонуються до бронювання на період мобілізації та на воєнний час , які працюють на підприємстві , якому встановлено мобілізаційне завдання ( замовлення ) . взаємодія з тцктасп , з військовою адміністрацією міста щодо військового обліку та бронювання співробітників. здійснення перевірки відповідностей військово - облікових документів ( перед працевлаштуванням на роботу ) . повний юридичний супровід діяльності підприємства. ведення договірної роботи ( підготовка , аналіз , коригування договорів , додаткових угод , протоколів розбіжностей тощо ) . захист та представлення інтересів підприємства в контролюючих та правоохоронних органах усіх рівнів та інстанцій ( участь у перевірках , підготовка відповіді на запити ) ведення претензійно - позовної роботи на всіх її етапах ( господарські , адміністративні , цивільні процеси ) , виконання судових рішень. супровід перевірок контролюючих та правоохоронних органів. складання різноманітних запитів , підготовка відповідей на запити. розробка , внесення змін до статутних та реєстраційних документів. участь у судових засіданнях в судах господарської , цивільної та адміністративної юрисдикції на всіх стадіях розгляду справ. підготовка юридичних висновків та письмових консультацій. надання усних консультацій. підготовка документів для організації електронних аукціонів з передачі комунального майна в оренду , оголошення аукціонів в електронній торговій системі "прозорро.продажі". підготовка документації щодо проведення акредитації учбового закладу. стягнення заборгованості за надання послуг з утримання та обслуговування житлового фонду

Ключевая информация

навички роботи з комп ютером : впевнений користувач пк : 1с , м.е.dос , baf , microsoft ( excel , word ) , internet

Училась в 2 заведениях

Бердянська автомобільна школа всеукраїнської спілки автомобілістів

курси Бухгалтерський облік

Бердянськ, 2004

Бердянський інститут підприємництва

Менеджмент організацій. правове забезпечення підприємницької діяльності

Бердянськ, 1999

Владеет языками

Русский

базовый

Украинский

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

бухгалтерський облік , бухгалтер

Дополнительная информация

Особисті якості

До роботи ставлюся відповідально. дослухаюся до чужої думки , але й своє бачення можу довести. пунктуальна , доброзичлива , знаходжу спільну мову з іншими , неконфліктна. хочу працювати в дружньому колективі , де усі поважають один одного

Олена Вікторівна

Інспектор з кадрів , інспектор з військового обліку , юрисконсульт

Киев

30 000 $

47 лет

полная занятость

Обновлено 2 месяца назад