Працювала в 3 компаніях   6 років 7 місяців

Фінансові послуги, FMCG

Customer support representative

Назву компанії приховано

Фінансові послуги

2 роки 3 місяці

04.2021 - 07.2023

  • Надання своєчасної та точної інформації щодо продуктів і послуг компанії через чат
  • Збір і передача зворотного зв'язку від клієнтів для покращення сервісів
  • Співпраця з внутрішніми командами для впровадження змін на основі зворотного зв'язку
  • Допомога клієнтам у вирішенні технічних і фінансових проблем
  • Ескалація складних питань до відповідних відділів при необхідності
  • Допомога клієнтам у створенні та налаштуванні облікових записів
  • Верифікація документів та обробка запитів на зміну інформації в облікових записах
  • Консультації клієнтів з питань безпеки облікових записів
  • Надання інструкцій щодо користування платформою та проведення транзакцій
  • Дотримання стандартів обслуговування клієнтів
  • Дотримання процедур комунікації, інструкцій і політики компанії
  • Досягнення показників KPI відповідно до вимог керівництва

Фахівець з обслуговування клієнтів

Назву компанії приховано

FMCG

4 роки 2 місяці

01.2017 - 03.2021

  • Прийом та обробка замовлень по телефону, електронній пошті
  • Контроль всього процесу замовлення
  • Інформування та консультування клієнтів щодо замовлень, продукції на вимогу клієнта з урахуванням потреб тварин
  • Формування та редагування клієнтської бази
  • Комунікації зі складами, транспортними компаніями, дистриб'юторами
  • Ключовий користувач у OneNavision Періодичний заступник для лінійного керівника
  • Організація робочого процесу в команді
  • Створення посібників, звітів
  • Навчання новачків
  • Внутрішня та зовнішня документація
  • Розсилка для клієнтів, внутрішня розсилка

Провідний фахівець з внутрішніх систем та підтримки клієнтів (декретна позиція)

Назву компанії приховано

FMCG

1 рік

08.2019 - 08.2020

  • Перший контакт для підтримки кінцевих користувачів після запуску та оновлення системи
  • Збір, аналіз та передача інформації команді підтримки для вдосконалення системи та робочого процесу
  • Створення тікетів від служби підтримки для розробників для покращення та оптимізації робочих процесів
  • Комунікація з командами розробників
  • Створення тестових кейсів
  • Виконання тестування та підтвердження виправлень помилок у роботі програми
  • Допомога в координації діяльності та комунікації між локальною командою користувачів
  • Забезпечення контролю за правильністю даних шляхом моніторингу використання системи/даних
  • Організація тренінгів та підтримка команди продажів
  • Відвідування зустрічей проекту

Ключова інформація

  • Комунікабельність
  • Багатозадачність
  • Відповідальність
  • Вирішення проблем
  • Командна робота
  • Аналітичні навички
  • Стресостійкість
  • Уважність до деталей
  • Самонавчання
  • Знання продуктів/послуг

Цифрові навички:

  • Microsoft Office products
  • Microsoft Dynamics OneNavision
  • Total Commander
  • Set2Sell
  • Google products
  • Zendesk
  • Intercom
  • Confluence

Навчалась в 1 закладі

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Ветеринарна медицина

Київ, 2016

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Особисті якості

Відкрита до нового досвіду. Готова змінити сферу діяльності

Анонімний пошукач

Спеціаліст служби підтримки

Київ

Оболонський район, Подільський район, Святошинський район

30 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 тижні тому