Працювала в 1 компанії 22 роки 1 місяць
Державний сектор
Спеціаліст по роботі з клієнтами
Фонд соціального страхування
Державний сектор
22 роки
04.2001 - 04.2023
Мої обов'язки передбачали:
1) прийом та консультування з питань надання медичних та соціальних послуг різних категорій громадян та/або їх представників;
2) ведення обліку та призначення фінансування витрат на медичні та соціальні послуги;
3) робота з установами, підприємствами та організаціями в частині забезпечення необхідними медичними та соціальними послугами;
4) листування з установами, підприємствами та організаціями, отримання товарів/послуг відповідно до укладених договорів;
5) листування з громадянами з питань соціального страхування.
За час роботи було напрацьовано чіткий алгоритм дій при прийомі громадян, налагоджено співпрацю з установами та організаціями , що були задіяні для вирішення питань із забезпечення медичного та соціального страхування.
Ключова інформація
Сфера державного соціального страхування вимагає відповідальності та сконцентрованості на поставленій меті, тому важлива уважність до будь-яких деталей, вміння організовувати контакти з різними сторонами для вирішення завдань.
Мої обов’язки передбачали безпосередній контакт з відвідувачами (громадянами та/або їх представниками) на щоденному особистому прийомі з подальшим оформленням наданих документів на отримання виплат та/або послуг. Це вимагало навичок комунікації, ввічливого та уважного ставлення, однак і принциповості при прийнятті рішень. Я намагалася чітко та якісно доносити інформацію, та в той же час створювала атмосферу залученості та відповідального ставлення до процесу самого громадянина, бо в подальшому це впливало на досягнення найбільш оптимального кінцевого результату.
Окрім того, однією з головних вимог була взаємозамінність у роботі між спеціалістами відділу, що створювало можливість працювати за різними напрямками діяльності, а також забезпечувало багаторівневу систему взаємоперевірки. Таким чином, це допомогло розвити навички працювати як самостійно, так і в команді.
Навчалась в 1 закладі
Запорізька державна інженерна академія
Облік і аудит
Запоріжжя, 2006
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
- листування як з громадянами, так і організаціями, та створення документів у програмах Word, Excel;
- використання офіційного державного програмного забезпечення;
- користування інтернетом для пошуку інформації нормативно-правового характеру та ін.
Особисті якості
чесність, порядність, принциповість, відповідальність, скрупульозність, організованість, цілеспрямованість, доброзичливість, комунікабельність, вміння працювати як самостійно, так і в команді
Захоплення та інтереси
Малювання, театральні вистави, концерти симфонічної музики
Бадмінтон
Ставицька
Ставицька
Спеціаліст по роботі з клієнтами
Запоріжжя
повна зайнятість
Характер роботи: в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому