Працювала в 7 компаніях 14 років 2 місяці
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Державний сектор, Освіта, Торгівля роздрібна / Retail
Спеціаліст з документообігу
Ловекс-К
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 місяць
10.2024 - 11.2024
Робота по рахунку 631;
Реєстрація та обробка вхідної та вихідної кореспонденції;
Робота з поштовими службами;
Інженер організаційного відділу
Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м.Києва, КП
Державний сектор
2 місяці
08.2024 - 10.2024
Робота в програмі документообігу Аскод
Написання відповідей за підписами керівника підприємства, голови району та вищестоящих профільних керівників на контрольні листи, депутатські звернення та звернення громадян, що стосуються житло-комунальх послуг.
Адміністратор
ТОВ «ПОЧАТКОВА ШКОЛА « МОН ЧЕРІ»
Освіта
1 місяць
04.2024 - 05.2024
- Підготовка школи до робочого дня;
- Робота з батьками. Спілкування, інформування.
- Робота з клієнтами. Допомога у вирішенні питань.
- Робота з персоналом.
- Контроль за дотриманням графіку та правил школи. Контроль за роботою технічного працівника.
- Складання графіка чергування співробітників.
- Продаж послуг. Запрошення нових клієнтів на екскурсії, проведення екскурсії.
- Організаційна робота. Ведення клієнтської бази.
Участь у підготовці свят.
Закупівля та контроль наявності води, канцтоварів та хозтоварів.
Контроль відвідування дітей. Замовлення їжі для дітей.
Діловодство. Виставлення рахунків за навчання у школі та відвідування гуртків.
Контроль за чистотою і порядком. Виконання доручень керівника в межах робочого часу.
Допомога у веденні соцмереж (фото- та відеозйомка під час занять та свят). Робота з соцмережами
Фахівець з організаційно-контрольного відділу
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Печерського району міста Києва
Державний сектор
3 роки 7 місяців
06.2020 - 01.2024
Діловодство. Секретар. Робота в приймальні директора.
- Обробка скарг громадян в органи влади та безпосередньо на прідприємство;
- Відповіді на депутатські звернення;
- Работа з програмою "Аскод. Система електроного документообігу", "Колл-центр 15-51";
- Листування с державними органами влади та підприємствами;
- Контрольні листи;
- Вхідна /вихідна кореспонденція відділу;
- Ведення архіву документів відділу, забезпечення їх збереження, передача в архів.
- Протоколи нарад;
- Накази;
- Забезпечення необхідною канцелярією відділ;
- Заповнення сторінки підприємства в соціальній мережі Фейсбук та на сайті «Київзеленбуд» в розділі КП УЗН Печерського району;
- Поточні завдання директора та начальника відділу
Інженер
КП Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району”
Державний сектор
4 роки 8 місяців
11.2015 - 07.2020
Діловодство.
- Обробка скарг громадян в органи влади та безпосередньо на прідприємство;
- Відповіді на депутатські звернення;- Работа з програмою "Аскод. Система електроного документообігу", "Колл-центр 15-51";
- Листування с державними органами влади та підприємствами;
- Контрольні листи;
- Вхідна /вихідна кореспонденція відділу;
- Ведення архіву документів відділу, забезпечення їх збереження, передача в архів.
Головний спеціаліст
КП «Поділ-благоустрій»
Державний сектор
4 роки 7 місяців
04.2011 - 11.2015
Первинна бухгалтерія
-первинна бухгалтерська документація (податкові накладні, акти виконаних робіт, рахунки, акти списання, довіреності, дебіторська / кредиторська заборгованість, оформлення лікарняних листів, робота з програмами "Податкова звітність", "Medoc")
Діловодство.
- вхідна/ вихідна кореспонденція.
- Листування з державними органами влади, підприємствами.
- Робота з програмою "АСКОД. Корпоративний" і "АСКОД. Система електронного документообігу".
"Call-центр 15-51"
- обробка та надання відповіді на звернення громадян до контактного центру міста Києва, до районної влади, безпосередньо на підприємство.
- Ведення протоколів нарад підприємства
- Накази (прийом на роботу, звільнення, інші внутрішні)
- Розробка договорів.
- Трудовий графік.
- Прийом кореспонденції, яка надходить керівнику, розподіл і передача кореспонденції в структурні підрозділи або конкретним виконавцям для використання або відповідей.
- ведення архіву документів і справ, забезпечення їх збереження, передача в архів.
- забезпечення життєдіяльності відділу (замовлення канцтоварів, питної води і т.д.)
Консультант з юридичних питань
Сміян., ФОП
Торгівля роздрібна / Retail
10 місяців
06.2010 - 04.2011
- Розробка внутрішніх документів підприємства
- Листуванняз державними установами, підприємствами.
-Контроль та стягнення дебіторської заборгованості
-Контроль забезпечення життєдіяльності офісу
Навчалась в 1 закладі
Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова
Інститут Української філології
Киев, 2016
Курси, тренінги, сертифікати
Курси. "Медіа школа КиївTV" телеканал Київ
Тележурналістика.
3 місяці.
Практика.КБУ "Контактний центр міста Києва 15-51"
1місяць
Практика.Управління звернення громадян КМДА
2 місяці
Вероніка Сергіївна
Вероніка Сергіївна
Документознавец, діловод, офіс-менеджер
Київ
Голосіївський район, Дарницький район, Деснянський район, Дніпровський район, Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 8 годин тому