Працювала в 7 компаніях   14 років 2 місяці

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Державний сектор, Освіта, Торгівля роздрібна / Retail

Спеціаліст з документообігу

Ловекс-К

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 місяць

10.2024 - 11.2024

Робота по рахунку 631;

Реєстрація та обробка вхідної та вихідної кореспонденції;

Робота з поштовими службами;

Інженер організаційного відділу

Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м.Києва, КП

Державний сектор

2 місяці

08.2024 - 10.2024

Робота в програмі документообігу Аскод

Написання відповідей за підписами керівника підприємства, голови району та вищестоящих профільних керівників на контрольні листи, депутатські звернення та звернення громадян, що стосуються житло-комунальх послуг.

Адміністратор

ТОВ «ПОЧАТКОВА ШКОЛА « МОН ЧЕРІ»

Освіта

1 місяць

04.2024 - 05.2024

- Підготовка школи до робочого дня;

- Робота з батьками. Спілкування, інформування.

- Робота з клієнтами. Допомога у вирішенні питань.

- Робота з персоналом.

- Контроль за дотриманням графіку та правил школи. Контроль за роботою технічного працівника.

- Складання графіка чергування співробітників.

- Продаж послуг. Запрошення нових клієнтів на екскурсії, проведення екскурсії.

- Організаційна робота. Ведення клієнтської бази.

Участь у підготовці свят.

Закупівля та контроль наявності води, канцтоварів та хозтоварів.

Контроль відвідування дітей. Замовлення їжі для дітей.

Діловодство. Виставлення рахунків за навчання у школі та відвідування гуртків.

Контроль за чистотою і порядком. Виконання доручень керівника в межах робочого часу.

Допомога у веденні соцмереж (фото- та відеозйомка під час занять та свят). Робота з соцмережами

Фахівець з організаційно-контрольного відділу

Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Печерського району міста Києва

Державний сектор

3 роки 7 місяців

06.2020 - 01.2024

Діловодство. Секретар. Робота в приймальні директора.

- Обробка скарг громадян в органи влади та безпосередньо на прідприємство;

- Відповіді на депутатські звернення;

- Работа з програмою "Аскод. Система електроного документообігу", "Колл-центр 15-51";

- Листування с державними органами влади та підприємствами;

- Контрольні листи;

- Вхідна /вихідна кореспонденція відділу;

- Ведення архіву документів відділу, забезпечення їх збереження, передача в архів.

- Протоколи нарад;

- Накази;

- Забезпечення необхідною канцелярією відділ;

- Заповнення сторінки підприємства в соціальній мережі Фейсбук та на сайті «Київзеленбуд» в розділі КП УЗН Печерського району;

- Поточні завдання директора та начальника відділу

Інженер

КП Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району”

Державний сектор

4 роки 8 місяців

11.2015 - 07.2020

Діловодство.

- Обробка скарг громадян в органи влади та безпосередньо на прідприємство;

- Відповіді на депутатські звернення;- Работа з програмою "Аскод. Система електроного документообігу", "Колл-центр 15-51";

- Листування с державними органами влади та підприємствами;

- Контрольні листи;

- Вхідна /вихідна кореспонденція відділу;

- Ведення архіву документів відділу, забезпечення їх збереження, передача в архів.

Головний спеціаліст

КП «Поділ-благоустрій»

Державний сектор

4 роки 7 місяців

04.2011 - 11.2015

Первинна бухгалтерія

-первинна бухгалтерська документація (податкові накладні, акти виконаних робіт, рахунки, акти списання, довіреності, дебіторська / кредиторська заборгованість, оформлення лікарняних листів, робота з програмами "Податкова звітність", "Medoc")

Діловодство.

- вхідна/ вихідна кореспонденція.

- Листування з державними органами влади, підприємствами.

- Робота з програмою "АСКОД. Корпоративний" і "АСКОД. Система електронного документообігу".

"Call-центр 15-51"

- обробка та надання відповіді на звернення громадян до контактного центру міста Києва, до районної влади, безпосередньо на підприємство.

- Ведення протоколів нарад підприємства

- Накази (прийом на роботу, звільнення, інші внутрішні)

- Розробка договорів.

- Трудовий графік.

- Прийом кореспонденції, яка надходить керівнику, розподіл і передача кореспонденції в структурні підрозділи або конкретним виконавцям для використання або відповідей.

- ведення архіву документів і справ, забезпечення їх збереження, передача в архів.

- забезпечення життєдіяльності відділу (замовлення канцтоварів, питної води і т.д.)

Консультант з юридичних питань

Сміян., ФОП

Торгівля роздрібна / Retail

10 місяців

06.2010 - 04.2011

- Розробка внутрішніх документів підприємства

- Листуванняз державними установами, підприємствами.

-Контроль та стягнення дебіторської заборгованості

-Контроль забезпечення життєдіяльності офісу

Навчалась в 1 закладі

Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова

Інститут Української філології

Киев, 2016

Курси, тренінги, сертифікати

Курси. "Медіа школа КиївTV" телеканал Київ

Киев, 2019

Тележурналістика. 

3 місяці. 

Практика.КБУ "Контактний центр міста Києва 15-51"

Киев, 2016

1місяць

Практика.Управління звернення громадян КМДА

Киев, 2015

2 місяці

Вероніка Сергіївна

Документознавец, діловод, офіс-менеджер

Київ

Голосіївський район, Дарницький район, Деснянський район, Дніпровський район, Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

31 рік

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 8 годин тому