Працювала в 7 компаніях   19 років 7 місяців

Промисловість та Виробництво, Нерухомість та Девелопмент, Фінансові послуги, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Послуги для населення - інше

Адміністратор в офіс

Дайвер лтд, ТОВ

Промисловість та Виробництво

4 роки 3 місяці

09.2020 - до теперішнього часу

  • робота з внутрішніми та зовнішніми документами компанії
  • збір та систематизація документів по господарським операціям компанії
  • ведення реєстрів вхідної та вихідної документації (в електронному та паперовому вигляді)
  • комунікація з контрагентами щодо надання документів та забезпечення їх свочасного надходження у бухгалтерську службу;
  • регістрація і відправлення документів Укрпоштою та Новою поштою;
  • работа в Word i з таблицями Excel
  • забезпечення життєдіяльності офісу
  • виконання доручень керівника відділу документообігу та директора підприємства

Адміністратор офісу

АН Навігатор

Нерухомість та Девелопмент

1 рік

10.2019 - 10.2020

Архіваріус

ТОВ "Файна Готівка"

Фінансові послуги

9 місяців

02.2019 - 11.2019

Організація роботи архіву та документообігу в електронному та паперовому вигляді. Прийом і внесення в архів вхідної документації. Видача в тимчасове користування архівної документації або її копій. Підготовка звітності по документообороту в архіві.

Архіваріус

ООО Глобал Кредит

Фінансові послуги

1 рік 3 місяці

11.2017 - 02.2019

ФОП

Приватний підприємець

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 11 місяців

01.1999 - 12.2001

Керівник групи з виготовлення трикотажних виробів

МП ЮГИ

Послуги для населення - інше

2 роки 6 місяців

05.1993 - 11.1995

Розробка моделей трикотажного одягу(ескізи), контроль їх виробництва і якості. Закупівля сировини, аксесуарів, облік сировини, реалізація у торговельній мережи, звітність.

художник-модельєр експериментального цеху

Фабрика індивідуального пошиву одягу №2, Київ

Послуги для населення - інше

6 років 10 місяців

07.1986 - 05.1993

Ключова інформація

Маю диплом як інженер-конструктор-технолог швейного виробництва, спеціалізація конструювання швейних виробів, що поєднує в собі інженерну та творчу складову, тобто маю можливость працювати як інженер-конструкто чи інженер-технолог та як дизайнер одягу, контролюючи весь процес виробництва. Створення художнього образу з подальшою розробкою конструкторської документації.

2 роки працювала архіваріусом у фінансових установах. Маю навички в організації роботи архіву в електронному та паперовому вигляді. Прийом і внесення в архів вхідної документації. Видача в тимчасове користування архівної документації або її копій. Підготовка звітності по документообороту в архіві.

Отримані знання нормативних актів, положень, інструкцій з ведення архівної справи. Затверджен досвід роботи з ПК на професійному рівні (Word, Excel, Internet, e-mail), навички роботи з офісною технікою. Отримано уміння працювати з великими обсягами інформації.

Останні 3,5 роки працювала адміністратором офісу. Займалася прийомом і відправкой кореспонденції, регістрацієй і контролем доставки, організацієй життєдіяльності офісу.

Навчалась в 1 закладі

Київський Технологичний Інститут Легкої Промисловості

Технологія Швейного виробництва, Конструювання швейних виробів

Київ, 1986

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

МПП "Домашня Академія" - комп"ютерні курси

Київ, 2001

Word, Excel, Paint, copywriting.

Світлана Олександрівна

Архіваріус-діловод, секретар, администратор офису, рерайтер.

Київ

Голосіївський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

59 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 3 дні тому