Працювала в 9 компаніях 19 років 8 місяців
Архітектурні та дизайнерські бюро, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Інше, Юридичні послуги, Фінансові послуги, Послуги для населення - інше, Державний сектор
Дизайнер інтер'єрів
Фріланс м.Харків
Архітектурні та дизайнерські бюро
1 рік 4 місяці
01.2023 - 05.2024
- зняття замірів на об‘єктів
- створення концепцій та дизайн-проектів для інтер'єрів житлових приміщень (складання проектної документації по обмірам, розробка варіантів планування, розробка дизайну, робочих креслень, специфікацій по проекту)
- підбір матеріалів та освітлення
- візуалізація інтер'єру (3ds Max, Corona Renderer)
Менеджер зі збуту
ТОВ "SITM GmbH AG" м.Харків
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 4 місяці
04.2021 - 08.2023
Налаштування процесу роботи сайтів, маркетплейсів (наповнення контенту, контроль залишків, цін).Контроль своєчасного відвантаження, взаїмодія со складом, створення ТТН, контроль оплати, поміч операторам при виникненні питань, неуспішності, повернення замовлень, вирішення спірних питань. Робота з мережевими магазинами, відвантаження оптових закупок, контроль дебіторської заборгованості, звітність.
Менеджер в оптовій торгівлі
ТОВ "Зооманія" м.Харків
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік
12.2019 - 12.2020
Налаштування процесу роботи сайтів, маркетплейсів (наповнення контенту, контроль залишків, цін).
Контроль своєчасного відвантаження, взаїмодія со складом, створення ТТН, контроль оплати, поміч операторам при виникненні питань, неуспішності, повернення замовлень, вирішення спірних питань.
Робота з мережевими магазинами, відвантаження оптових закупок, контроль дебіторської заборгованості, звітність.
Менеджер по роботі з клієнтами
ТОВ «Гарант та партнери», м. Київ (Виробництво та реалізація нагородно-сувенірної продукції з металу (нагрудні знаки, медалі, ордени, жетони, статуетки))
Інше
8 місяців
01.2019 - 09.2019
- прийом замовлень, консультація клієнтів: офіс, лінія, месенджери, зворотні дзвінки, електронні запити
- укладання Договорів, рахунки, акти, накладні
- контроль оплати, внесення платежів, готівковий та безготівковий розрахунок
- взаємодія з дизайнерами, затвердження 2D, 3D макетів із клієнтами
- запуск виробів у виробництво
- взаємодія з технологами
- взаємодія з виробництвом, контроль термінів виготовлення продукції та координація процесів виготовлення
- розсилання та обзвон клієнтській базі
- оформлення ТТН на відправлення замовлень НП
- допомога у наповненні сайту: надання екземпляра готової продукції, характеристика, ціна, код
Менеджер по роботі з клієнтами
ТОВ Інформаційно-юридична компанія «Альфа», м. Київ
Юридичні послуги
3 місяці
08.2018 - 11.2018
-консультації клієнтів
-укладання Договорів, рахунки, акти
-робота з документацією (вхідна/вихідна, внутрішня), робота з оргтехнікою
-перевірка інформації про контрагентів у відкритих державних реєстрах
-приймання/відправлення пошти, електронної пошти
-наповнення сайту, СМС, інформаційне, рекламне розсилання, рекламна продукція
-виконання доручень керівника, пошук інформації, підготовка документів та матеріалів, пов'язані з реалізацією робочого процесу
Менеджер по роботі з клієнтами
AP Investments, м. Київ
Фінансові послуги
8 місяців
09.2017 - 05.2018
-обробка вхідної документації, дзвінків;
-консультація та допомога клієнтам;
-перенаправлення в відповідні підрозділи;
-підготовка документів на відправку;
-збір необхідної інформації для керівництва;
-підтримка життєдіяльності офісу.
Офіс менеджер
Dolcedonna (магазин склад Fabric Mood) м.Київ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
11 місяців
09.2016 - 08.2017
- прийом та розподіл вхідних дзвінків, документації, робота з оргтехнікою;
- замовлення та бронювання авіа-, залізничних квитків, гостинець, готелів;
- забезпечення офісу ресурсами для життєдіяльності;
- ведення та подання внутрішньої звітності;
- контроль та ведення графіка відвідуваності;
- оформлення договорів;
- контроль термінів оплати та оплати оптових клієнтів, звірка (євро, грн., дол.);
- ведення та контроль клієнтської бази;
- контроль надсилання товару;
- розміщення оголошень про вакансії, пошук та підбір кандидатів, первинна співбесіда;
- СМС розсилки про надходження товару, акції, знижки;
- виконання особистих доручень керівника.
Адміністратор
ТОВ “Регіональний центр спортивно-оздоровчого комплексу” м.Краматорськ
Послуги для населення - інше
1 рік 10 місяців
08.2014 - 06.2016
- консультація, запис, зустріч, розрахунок клієнтів;
- запобігання, ліквідації конфліктних ситуацій;
- контроль роботи персоналу;
- ведення клієнтської бази;
- взаємодія та вирішення питань з обслуговуючими інстанціями.
Головний спеціаліст-бухгалтер
Північно-Донецьке представництво Фонду державного майна України м.Краматорськ
Державний сектор
10 років 7 місяців
08.2002 - 03.2013
- лютий 2009р. - головний спеціаліст – бухгалтер.
- вересень 2007р. - завідувач сектору малої приватизації та господарської діяльності.
- квітень 2007р. - Присвоєно 11-й ранг.
- жовтень 2004р. - Присвоєно 12-й ранг.
- травень 2003р. - спеціаліст І категорії.
- серпень 2002р. - спеціаліст ІІ категорії 13-го рангу 6-ї категорії державного службовця.
-приватизація державного майна
-проведення аукціонів;
-складання договорів купівлі-продажу;
-контроль за виконанням умов договорів;
-робота з адміністративними організаціями;
-здавання звітності;м
-нарахування заробітної плати, лікарняних, відрядження.
Досягнення:
Почесна грамота Регіонального відділення Фонду державного майна по Донецькій області.
Ключова інформація
https://www.behance.net/annateslenko_ua
https://www.instagram.com/anna.designer_interior/
Навчалась в 2 закладах
Донецький державний університет економіки та торгівлі ім. М.Туган - Барановського
Економіка підприємства, спеціаліст
Донецьк, 2006
Краматорський технікум Донецького державного університету економіки та торгівлі ім. М.Туган-Барановського
Економіка підприємства, молодший спеціаліст
Краматорськ, 2002
Курси, тренінги, сертифікати
Курси дизайнера інре'єра в Школі дизайну інтер'єру Олени Лісовської
Маю опит:
- Проведення зустрічей з клієнтами
- Зняття замірів на об‘єкті
- Розробка дизайн проекту інтер’єру (складання проектної документації по обмірам, розробка дизайну, робочих креслень, специфікацій по проекту)
- Візуалізація інтер'єру (3ds Max+Corona Renderer)
Додаткова інформація
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ НАВЫКИ И ЗНАНИЯ
- впевнений користувач ПК (Windows, MS Office, Internet)
- ArchiCAD
- Autodesk 3ds Max
- Corona Renderer
- Adobe Photoshop
- Користувач 1С
- Клієнт Казначейства – Казначейство
- Картка
- Користувач Бітрікс24
- АПЕК
- Bitrix
-є досвід продажу, ведення переговорів, підготовки документів
-управління персоналом (до 10 осіб)
-навичка організації безперебійного робочого процесу
ПРОЧЕЕ
- можливі відрядження
- відповідальність
- неконфліктність
- здатність до навчання
- робота в команді
Анна
Анна
Адміністратор, Менеджер по роботі з клієнтами
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 5 днів тому