Це — візитка кандидата

Користувач залишив свої контакти і бажану посаду. Ви можете зв'язатися з цим кандидатом самостійно і уточнити всі, важливі для вас, деталі.

Працювала в 9 компаніях   19 років 6 місяців

Архітектурні та дизайнерські бюро, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Інше, Юридичні послуги, Фінансові послуги, Послуги для населення - інше, Державний сектор

Дизайнер інтер'єрів

Фриланс

Архітектурні та дизайнерські бюро

1 рік 4 місяці

01.2023 - до теперішнього часу

- зняття замірів на об‘єктів
- розробка дизайн проекту інтер’єру (складання проектної документації по обмірам, розробка дизайну, робочих креслень, специфікацій по проекту)
- візуалізація інтер'єру (3ds Max, Corona Renderer)

Менеджер зі збуту

ТОВ "SITM GmbH AG"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 4 місяці

04.2021 - 08.2023

- наповнення та ведення маркітплейсів та сайтів, контроль відправок, оплат
- відгрузка товару на ТЦ та контроль документації

Менеджер в оптовій торгівлі

ТОВ "Зооманія"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік

12.2019 - 12.2020

-ведення маркетплейсів та сайтів (наповнення контенту, контроль роботи, цін, залишків)

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ «Гарант та партнери», м. Київ (Виробництво та реалізація нагородно-сувенірної продукції з металу (нагрудні знаки, медалі, ордени, жетони, статуетки))

Інше

6 місяців

01.2019 - 07.2019

- прийом замовлень, консультація клієнтів: офіс, лінія, месенджери, зворотні дзвінки, електронні запити

- укладання Договорів, рахунки, акти, накладні

- контроль оплати, внесення платежів, готівковий та безготівковий розрахунок

- взаємодія з дизайнерами, затвердження 2D, 3D макетів із клієнтами

- запуск виробів у виробництво

- взаємодія з технологами

- взаємодія з виробництвом, контроль термінів виготовлення продукції та координація процесів виготовлення

- розсилання та обзвон клієнтській базі

- оформлення ТТН на відправлення замовлень НП

- допомога у наповненні сайту: надання екземпляра готової продукції, характеристика, ціна, код

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ Інформаційно-юридична компанія «Альфа», м. Київ

Юридичні послуги

3 місяці

08.2018 - 11.2018

-консультації клієнтів

-укладання Договорів, рахунки, акти

-робота з документацією (вхідна/вихідна, внутрішня), робота з оргтехнікою

-перевірка інформації про контрагентів у відкритих державних реєстрах

-приймання/відправлення пошти, електронної пошти

-наповнення сайту, СМС, інформаційне, рекламне розсилання, рекламна продукція

-виконання доручень керівника, пошук інформації, підготовка документів та матеріалів, пов'язані з реалізацією робочого процесу

Менеджер по роботі з клієнтами

AP Investments, м. Київ

Фінансові послуги

8 місяців

09.2017 - 05.2018

-продаж корпоративних послуг компанії;

-аналіз фінансових активів;

-формування інвестиційного портфеля;

-консультація та допомога клієнтам з інвестування на міжнародні фінансові ринки;

-вибудовування довгострокових, взаємовигідних відносин із клієнтами.

Офіс менеджер

Dolcedonna (магазин склад Fabric Mood) м.Київ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

11 місяців

09.2016 - 08.2017

  • прийом та розподіл вхідних дзвінків, документації, робота з оргтехнікою;
  • замовлення та бронювання авіа-, залізничних квитків, гостинець, готелів;
  • забезпечення офісу ресурсами для життєдіяльності;
  • ведення та подання внутрішньої звітності;
  • контроль та ведення графіка відвідуваності;
  • оформлення договорів;
  • контроль термінів оплати та оплати оптових клієнтів, звірка (євро, грн., дол.);
  • ведення та контроль клієнтської бази;
  • контроль надсилання товару;
  • розміщення оголошень про вакансії, пошук та підбір кандидатів, первинна співбесіда;
  • СМС розсилки про надходження товару, акції, знижки;
  • виконання особистих доручень керівника.

Адміністратор

ТОВ “Регіональний центр спортивно-оздоровчого комплексу” м.Краматорськ

Послуги для населення - інше

1 рік 10 місяців

08.2014 - 06.2016

  • консультація, запис, зустріч, розрахунок клієнтів;
  • запобігання, ліквідації конфліктних ситуацій;
  • контроль роботи персоналу;
  • ведення клієнтської бази;
  • взаємодія та вирішення питань з обслуговуючими інстанціями.

Головний спеціаліст-бухгалтер

Північно-Донецьке представництво Фонду державного майна України м.Краматорськ

Державний сектор

10 років 7 місяців

08.2002 - 03.2013

  • лютий 2009р. - головний спеціаліст – бухгалтер.
  • вересень 2007р. - завідувач сектору малої приватизації та господарської діяльності.
  • квітень 2007р. - Присвоєно 11-й ранг.
  • жовтень 2004р. - Присвоєно 12-й ранг.
  • травень 2003р. - спеціаліст І категорії.
  • серпень 2002р. - спеціаліст ІІ категорії 13-го рангу 6-ї категорії державного службовця.

-приватизація державного майна

-проведення аукціонів;

-складання договорів купівлі-продажу;

-контроль за виконанням умов договорів;

-робота з адміністративними організаціями;

-здавання звітності;м

-нарахування заробітної плати, лікарняних, відрядження.


Досягнення:
Почесна грамота Регіонального відділення Фонду державного майна по Донецькій області.

Ключова інформація

https://www.behance.net/annateslenko_ua
https://www.instagram.com/anna.designer_interior/

Навчалась в 2 закладах

Донецький державний університет економіки та торгівлі ім. М.Туган - Барановського

Економіка підприємства, спеціаліст

Донецьк, 2006

Краматорський технікум Донецького державного університету економіки та торгівлі ім. М.Туган-Барановського

Економіка підприємства, молодший спеціаліст

Краматорськ, 2002

Курси, тренінги, сертифікати

Курси дизайнера інре'єра в Школі дизайну інтер'єру Олени Лісовської

Харків, 2023

Маю опит:
- Проведення зустрічей з клієнтами
- Зняття замірів на об‘єкті
- Розробка дизайн проекту інтер’єру (складання проектної документації по обмірам, розробка дизайну, робочих креслень, специфікацій по проекту)
- Візуалізація інтер'єру (3ds Max+Corona Renderer)

Додаткова інформація

ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ НАВЫКИ И ЗНАНИЯ

  • впевнений користувач ПК (Windows, MS Office, Internet)
  • ArchiCAD
  • Autodesk 3ds Max
  • Corona Renderer
  • Adobe Photoshop
  • Користувач 1С
  • Клієнт Казначейства – Казначейство
  • Картка
  • Користувач Бітрікс24
  • АПЕК

-є досвід продажу, ведення переговорів, підготовки документів
-управління персоналом (до 10 осіб)
-навичка організації безперебійного робочого процесу

ПРОЧЕЕ

  • можливі відрядження
  • відповідальність
  • неконфліктність
  • здатність до навчання
  • робота в команді

Анна

Дизайнер інтер'єру, Помічник дизайнера, 3-D візуалізатор

Харків

Готовий переїхати: Київ

41 рік

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому