Працював в 7 компаніях   13 років 10 місяців

Страхування, Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво

Керівник відділу інтернет продажів/Керівник проекту

ПрАТ "Страхова компанія "Українська страхова група

Страхування

2 роки 8 місяців

05.2021 - 01.2024

Обов’язки:

• Створення відділу з нуля.

• Формування КРІ для працівників, планування.

• Створення регламентів, інструкцій, звітності.

• Написання скриптів.

• Навчання технік продажів.

• Налаштування CRM та IP телефонії, інтеграція систем.

• Розробка програм апсейлу та кросейлу. маркетингова стратегія.

• Збільшення обсягів продажу та кількості застрахованих осіб

• Забезпечення виконання планових показників

• Участь у розробці та реалізації стратегії просування страхових продуктів компанії у різних каналах продажів

• Управління персоналом.

• Організація та планування роботи відділу, налагодження та оптимізація бізнес-процесів

• Контроль за якістю обслуговування клієнтів та робота зі скаргами, що надходять

• Організація крос-продажів

• Розробка та впровадження нових клієнтських продуктів та способів їх просування

• Аналітична робота, бізнес-планування

Директор з продажів

ТОВ "Альянс-Сітім", "Магазини "ВЕЛО-МОТО-СПОРТ", "РИБАЛКА ТУРИЗМ", Київ

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 7 місяців

02.2019 - 09.2021

• Управління п'ятьма магазинами

• Відкриття магазинів із "0"

• Організація та контроль роботи магазинів та персоналу.

• Виконання плану продажу

• Планування (цілі, завдання, мотивація).

• Підбір персоналу, адаптація, навчання персоналу технік продажів.

• Оперативне керування магазином (всі щоденні процеси).

• Забезпечення виконання плану продажу магазину.

• Управління персоналом. Проведення зборів та мітингів.

• Облік товару, ТМЦ. Контроль приймання товару. Організація інвентаризацій. Касовадисципліна.

• Взаємодія з контролюючими та державними органами.

• Складання звітності

Досягнення: Відкрив 5 магазинів з нуля, а також створення системи та структури продажу (Створення трьох нових напрямків та розширення асортименту товару, бізнес-процесів, збільшення продажів, залучення клієнтів, створення команди).

Керівник напрямку. Керівник відділу продажу B2B, B2C

ВАТ "Флеш-Маркет Украина", Київ (Рекламно сувенірна продукція під нанесення, повнокольоровий УФ-друк, лазерне гравіювання), Київ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 4 місяці

08.2017 - 12.2018

  • Керівництво відділом продажів
  • • Організація та контроль роботи менеджерів.
  • • Планування відділу продажу (мети, завдання, мотивація).
  • • Підбір, адаптація та навчання співробітників.
  • • Аналіз ринку та збір інформації про клієнтів.
  • • Аналіз результатів роботи менеджерів.
  • • Проведення зборів та планерок.
  • • Робота із виробництвом. Контроль за виготовленням продукції.
  • • Прийом дзвінків, обробка замовлень, підготовка пропозицій та погоджень заявок зклієнтами;
  • • Підготовка пакету первинних документів на відвантаження товарів та наданих послуг(Рахунки, видаткові накладні, акти виконаних робіт, ПН);
  • • Контроль оплати та дебіторської заборгованості;
  • • Розвиток довгострокових партнерських відносин із клієнтами• Підготовка презентацій, складання комерційних пропозицій, проведення переговорів;
  • • Підготовка договорів до підписання;
  • • Оформлення супровідних документів, контроль повернення підписаних документів:
  • • Виконання плану продажу відділу
  • • Робота з сайтами компанії, а також їх наповнення.
  • • Ведення звітності.
  • Досягнення: Формування відділу продажу з нуля. Створення нового напряму продажів, чим збільшив прибуток підприємства.

Директор магазину

Магазин "НА РЫБАЛКУ"/ ФОП Чередніченко А.В (власна справа), Київ

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 10 місяців

10.2014 - 08.2017

• Власний бізнес,

• Виконував обов'язки директора та керуючого магазином,

• Ведення документообігу;

• Підбір та навчання персоналу магазину,

• Проведення перемовин із постачальниками,

• Контроль роботи персоналу магазину;

• Мотивація персоналу виконання плану продажу,

• Управління рухом товару;

• Прийом товару:

• Мерчандайзинг;

• Аналіз продажу;

Проведення інвентаризацій;

• Контроль за товарно-матеріальними цінностями, інкасація;

• Ведення звітності;

• Розрахунок та виплата заробітної плати.

Досягнення: Відкриття власного бізнесу із нуля.

Керуючий магазином

ВАТ " АЛЛО"

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 4 місяці

05.2011 - 09.2014

• Керуючий магазином категорії А+ у ТЦ "ГЛОБУС"

• Оперативне керування магазином (всі щоденні процеси).

• Забезпечення виконання плану продажу магазину,

• Управління персоналом.

• Контроль приймання товару.

• Організація інвентаризацій.

• Касова дисципліна.

• Облік товару, ТМЦ.

• Взаємодія з контролюючими та державними органами.

• Звітність.

Досягнення: Швидке просування кар'єрними сходами.

Продавець-консультант

ВАТ "АЛЛО"

Торгівля роздрібна / Retail

9 місяців

08.2010 - 05.2011

Майстер виробничої ділянки цеху

ВАТ Смілянський Електромеханічний Завод, Сміла (Енергетика), Сміла

Промисловість та Виробництво

4 місяці

07.2008 - 11.2008

• Контроль за роботою підлеглих співробітників, у тому числі за дотриманням ними трудової дисципліни

• Забезпечення якості продукції, що випускається

• Звітність.

Ключова інформація

Досвід роботи у продажах більше – 12 років. Управлінський досвід – 10 років. Досвід роботи у продажу страхових продуктів – 3 роки. Працював тренером з технік продажів (активні продажі, воронка продажів, як продавати дорого, клієнти на все життя)

Відкриття магазинів з "0" (відкрив 7 магазинів) Київ та регіони.

Створення відділу продажу з "0" (підбір, адаптація та навчання співробітників)

Досвід роботи з VIP-клієнтами, проведення презентацій та ділових переговорів.

Досвід у продажах В2В, В2С, В2G сегменті.

Створення мотиваційних програм.

Маркетингова аналітика.Проведення маркетингових активностей та стратегій.

Формування КРІ для працівників.

Створення систем продаж.

Створення регламентів для працівників.

Керування продажами.

Досвід управління персоналом та магазином.

Складання та укладання договорів, ведення первинної бухгалтерії, контроль відвантаження та доставки товару.

Впевнене володіння ПК, знання: 1С 7.7, 8.3, BAS, Word, Excel,CRM (amoCRM, Бітрікс 24)

Аналітика продажу.

Організаторські навички.

Вміння створювати та працювати з наповненням сайтів, написання комерційних речень.

Ефективне ведення переговорів, навички комунікації та здатність до завоювання довіри. Вміння працювати в команді. Здатність до навчання. Уважність до деталей, уміння працювати з більшими обсягами інформації. Ініціативний та націлений на результат.

Навчався в 1 закладі

Смілянський радіотехнікум Черкаського Державного Технологічного Університету

Комерційна діяльність

Сміла, 2009

Володіє мовами

Англійська

середній

підвищую рівень

Польська

вище середнього

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікат про проходження бізнес-курсу "SEO та Контекстна реклама" (Київ)

2018

Тренінг по Технікам Продажів (Дніпро)

2011

Тренінг "Ефективне керування персоналом" (Дніпро)

2011

Менеджмент (Дніпро)

2011

Тренінг "Ефективне керування магазином" (Дніпро)

2011

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

1С 7.7, 8.2, 8.3; BAS, MS Office; наповнення сайтів

Водійське посвідчення

А, В, С, С1

Воєнна служба

м. Одеса, МВС в/ч 3012 2006-2007

Захоплення та інтереси

Спорт, риболовля

Особисті якості

Комунікабельний, відповідальний, маю творче мислення, лідерські якості, працюю на результат.

Андрій Володимирович

Комерційний директор

Київ

35 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено щойно