Працювала в 3 компаніях   9 років 9 місяців

Державний сектор, Торгівля роздрібна / Retail

HR-менеджер

Державна служба финансового моніторингу України

Державний сектор

6 років 3 місяці

04.2018 - до теперішнього часу

  • ведення конкурсного відбору на посади державної служби від відкриття до оголошення результатів конкурсного відбору;
  • організація, супровід і контроль процесу адаптації персоналу;
  • організація процесу навчання та оцінки персоналу;
  • підготовка наказів на прийняття/звільнення, відпустки, відрядження по Україні та закордон;
  • ведення архіву; ведення КСДС;
  • ведення кадрового обліку у повному обсязі;
  • формування та ведення особових справ співробітників;
  • заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
  • оформлення листів непрацездатності, підрахунок виробничого стажу;
  • складання графіків відпусток та штатного розкладу, оформлення та облік надання відпусток;
  • оформлення довідок з місця роботи;
  • ведення реєстрів (наказів, трудових договорів, трудових книжок тощо);
  • підготовка звітів до державних органів, а також внутрішньої звітності;
  • надання консультацій працівникам з питань трудових відносин;
  • участь у розробці посадових інструкцій, положень.

Бухгалтер з первинної документації

ROZETKA

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 1 місяць

03.2016 - 04.2018

  • проведення звірок з контрагентами;
  • організація та контроль оформлення первинної документації, (виписка рахунків та накладних);
  • ведення кореспонденції; забезпечення відповідності усіх транзакцій українському законодавству, податковому кодексу та внутрішній політиці підприємства;
  • рознесення і введення в 1С первинної документації від постачальників;
  • контроль виписування рахунків менеджерами;
  • допомога у підтримці усіх процесів бухгалтерського та фінансового обліку підприємства на високому рівні.

Ресепшіоніст

ROZETKA

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 4 місяці

11.2014 - 03.2016

  • керівництво персоналом ресепшену;
  • складання графіків роботи ресепшену;
  • навчання персоналу; управління товарними запасами і асортиментом;
  • аналіз продажів;
  • контроль і забезпечення якісного обслуговування відвідувачів;
  • ведення книги скарг та пропозицій.

Ключова інформація

П.К. на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word , Microsoft Excel, Microsoft Access, Internet, Outlook, Power Point, Клієнт-Банк, Google docs, 1С7.7. та інші;

володіння мовами: українська - вільно, англійська-intermediate;

вміння бачити сильні сторони людини і його потенціал, підвищення особистої ефективності співробітників;

уміння бачити суть і рухатися до мети максимально ефективно, небайдужість і залученість в справу, доведення розпочатого до результату;

навички побудови ефективноої комунікації в компанії;

підбір, адаптація персоналу, уміння швидко орієнтуватися в сформованій ситуації та самостійно приймати рішення, уміння спілкуватися з людьми та знаходити спільну мову, здатність швидко навчатися, ініціативність, відповідальність, акуратність, цілеспрямованість, наполегливість, активність, пунктуальність.

Навчалась в 1 закладі

Державний університет інфраструктури та технологій

менеджмент організації

Київ, 2015

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Курс по зйомці та монтажу Premium 5.0

Київ, 2023

монтаж відео

"Навчання працівників служб управління персоналом установ фінансової системи України"

Київ, 2020

1. Рекрутинг та його види

2. Етапи рекрутингу

3. Процес рекрутингу

4. Особливості сучаного ринку праці

5. Адаптація та введення в посаду

6. Роль та етика HR

Євгенія

Менеджер з персоналу

Київ

31 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 дні тому