Працювала в 3 компаніях   4 роки 7 місяців

Будівництво, Банки, Державний сектор

Адміністратор офісу

ТОВ "БК ІНТЕРКОН"

Будівництво

1 рік 6 місяців

11.2022 - до теперішнього часу

Крім повного адміністративно-господарського супроводу офісу та виконання доручень керівництва, успішно виконувала:

- Ведення кадрового документообігу;

- Ректуринг: пошук, відбір та оцінка кандидатів.Проведення співбесід та тестувань.Ведення переговорів з кандидатами;

- Оформлювала onboarding та offboarding;

- Розробила та провадила корпоративну політику;

- Організовувала та проводила корпоративні заходи.

Досягнення на цій посаді, з-поміж іншого:

1. Збудувала процес покращень для офісу. Розробивши систему моніторингу рівня залученості і задоволеності працівників

2. Побудувала процес onboarding та offboarding

3. Представляла компанію на всеукраїнській виставці

4. Реалізувала проект по налагодженню системного адміністрування офісу

5. Самостійно організувала два корпоративи.

Офіс-менеджер

ПАТ "Банк ВОСТОК"

Банки

1 рік 10 місяців

01.2020 - 11.2021

Досягення за час роботи у компанії:

  • оптимізувала витрати відділу;
  • здійснила інвентаризацію;
  • організувала ремонтр приміщення знизивши вартість проекту в 2 рази;
  • брала участь у розбобці планів поточних і капітальних ремонтів приміщень і техніки, контролювала виконання;
  • • поліпшила алгоритм закупок техніки для співробітників офісу.

Функціональні обов'язки:

  • • адміністративно-господарська підтримка співробітників офісу;
  • • робота з первинною бухгалтерською документацією;
  • • розрахування і ведення бюджету;
  • • ведення діловодства Департаменту в межах компетенції відділу адміністративно - господарсюкої діяльності;
  • • допомога в організації свят та інших корпоративних заходів;
  • • контроль і координація роботи офісних служб - прибиральниці, кур'єри, технічні працівники;
  • • технічне і господарське забезпечення офісів.

Секретар

МКП "Херсонелектротранс"

Державний сектор

1 рік

05.2018 - 05.2019

Функціональні обов'язки:

  • прийом і реєстрація заяв, пропозицій і скарг від громадян;
  • • прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка поступаючої, вихідної і внутрішньої кореспонденції;
  • • технічне забезпечення роботи директора;
  • • організація прийому/зустрічей працівників і відвідувачів з директором підприємства.

Підвищила soft skills:

  • • ділового етикету;
  • • тайм-менеджменту.

Ключова інформація

Робота на адміністративних посадах дала можливість реалізовувати купу проектів по event, HR та господарському напрямах, де я виступала у ролі організатора та керуючого.

Тому я чудово вмію:

1. Ставити задачі

2. Аналізувати ситуацію, звідси й оперативно реагувати на проблеми

3. Складати бюджет та контролювати його виконання

4. Будувати та контролювати операційні процеси в компанії.

5. Аналізувати потреби компанії та складати профіль вакансії з подальшим процесом рекрутингу.

Постійно навчаюся задля підвищення своїх hard skills. Самостійно розбираюся у незнайомих питаннях і бізнес-процесах та оптимізовую їх.

У роботі використовую такі digital-інструменти як:

Trello

Miro

Chat GPT

Google Sheets

Навчалась в 1 закладі

Херсонський державний університет

Культури і мистецтв, Культурологія

Херсон, 2018

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

КНП "Освітня агенція міста Києва"

2022

"Управління людьми і проєктами"

 

Освітня платформа Prometheus

2022

"Основи управління командами та проєктами в ІТ" 

Додаткова інформація

Мої досягнення

Поєднувала обов’язки адміністратора із організатором івентів (корпоративи, дні народження, конференції і т.д.);

Змогла поєднати досвід організації роботи офісів із моєю вищою освітою, як результат - створила працюючу корпоративну культуру компанії;

Організувала та впровадила процес онбордингу в компанії;

Впровадила систему управління запасами, зменшивши витрати офісу на 30 %;

Лідія

HR-менеджер

Київ

Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район

27 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому