Працювала в 2 компаніях 2 роки 6 місяців
Промисловість та Виробництво, Консалтинг / Аудит
Бухгалтер
.
Промисловість та Виробництво
5 місяців
03.2024 - 08.2024
Робота бухгалтером на виробничому підприємстві (швейне виробництво, пошиття одягу)
Помічник бухгалтера
Пейпер Клауд
Консалтинг / Аудит
1 рік 10 місяців
01.2022 - 11.2023
Робота в аутсорсинговій компанії
Ведення ФОП 2 та 3 групи, ТОВ на спрощеній системі оподаткування
Ведення ФОП 2 та 3 групи, ТОВ на спрощеній системі оподаткування
Ключова інформація
- Первинна бухгалтерія
- Облік заробітної плати
- Кадровий облік
- Клієнт-банк
- M.E.Doc
- Податковий облік
- Розрахунок податків
Навчалась в 1 закладі
Київський національний торговельно-економічний університет
фінансів та обліку
Київ, 2023
Додаткова інформація
досвід роботи
Маю 2 роки досвіду на посаді бухгалтера.
Працювала в аутсорсинговій компанії та на виробництві (маю практику роботи з ФОП 2 та 3 групи, малими та мікро підприємствами).
До обов'язків входило:
- Ведення первинної документації (створення рахунків на оплату, видаткових накладних, контроль наявності первинної документації від контрагентів, тощо);
- Облік заробітної плати(нарахування та виплата: зп, лікарняних, відпускних, декретних);
- Кадровий облік(ведення кадрової документації по співробітниках, прийом на роботу та звільнення працівників);
- Клієнт-банкінг (створення рахунків у банку, купівля та продаж валюти);
- Поверхнево робота з ПДВ (на підприємстві був невелики обсяг операцій з ПДВ (до 10 операцій на місяць) без заблокування накладних, тощо);
- Податковий облік(нарахування та сплата податків, формування та подання звітності через M.E.Doc та Електронний кабінет, контроль розрахунків з бюджетом);
- Спілкування з клієнтами (під час роботи в аутсорсі) та з контрагентами за необхідності.
P.s. Маю амбіції та бажання розвиватися саме в сфері біхгалтерії та через 5 років бачу себе на посаді головного бухгалтера
Працювала в аутсорсинговій компанії та на виробництві (маю практику роботи з ФОП 2 та 3 групи, малими та мікро підприємствами).
До обов'язків входило:
- Ведення первинної документації (створення рахунків на оплату, видаткових накладних, контроль наявності первинної документації від контрагентів, тощо);
- Облік заробітної плати(нарахування та виплата: зп, лікарняних, відпускних, декретних);
- Кадровий облік(ведення кадрової документації по співробітниках, прийом на роботу та звільнення працівників);
- Клієнт-банкінг (створення рахунків у банку, купівля та продаж валюти);
- Поверхнево робота з ПДВ (на підприємстві був невелики обсяг операцій з ПДВ (до 10 операцій на місяць) без заблокування накладних, тощо);
- Податковий облік(нарахування та сплата податків, формування та подання звітності через M.E.Doc та Електронний кабінет, контроль розрахунків з бюджетом);
- Спілкування з клієнтами (під час роботи в аутсорсі) та з контрагентами за необхідності.
P.s. Маю амбіції та бажання розвиватися саме в сфері біхгалтерії та через 5 років бачу себе на посаді головного бухгалтера
Вікторія
Вікторія
Бухгалтер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 7 годин тому