Работала в 2 компаниях 2 года 6 месяцев
Промышленность и Производство, Консалтинг / Аудит
Бухгалтер
.
Промышленность и Производство
5 месяцев
03.2024 - 08.2024
Робота бухгалтером на виробничому підприємстві (швейне виробництво, пошиття одягу)
Помічник бухгалтера
Пейпер Клауд
Консалтинг / Аудит
1 год 10 месяцев
01.2022 - 11.2023
Робота в аутсорсинговій компанії
Ведення ФОП 2 та 3 групи, ТОВ на спрощеній системі оподаткування
Ведення ФОП 2 та 3 групи, ТОВ на спрощеній системі оподаткування
Ключевая информация
- Первинна бухгалтерія
- Облік заробітної плати
- Кадровий облік
- Клієнт-банк
- M.E.Doc
- Податковий облік
- Розрахунок податків
Училась в 1 заведении
Київський національний торговельно-економічний університет
фінансів та обліку
Київ, 2023
Дополнительная информация
досвід роботи
Маю 2 роки досвіду на посаді бухгалтера.
Працювала в аутсорсинговій компанії та на виробництві (маю практику роботи з ФОП 2 та 3 групи, малими та мікро підприємствами).
До обов'язків входило:
- Ведення первинної документації (створення рахунків на оплату, видаткових накладних, контроль наявності первинної документації від контрагентів, тощо);
- Облік заробітної плати(нарахування та виплата: зп, лікарняних, відпускних, декретних);
- Кадровий облік(ведення кадрової документації по співробітниках, прийом на роботу та звільнення працівників);
- Клієнт-банкінг (створення рахунків у банку, купівля та продаж валюти);
- Поверхнево робота з ПДВ (на підприємстві був невелики обсяг операцій з ПДВ (до 10 операцій на місяць) без заблокування накладних, тощо);
- Податковий облік(нарахування та сплата податків, формування та подання звітності через M.E.Doc та Електронний кабінет, контроль розрахунків з бюджетом);
- Спілкування з клієнтами (під час роботи в аутсорсі) та з контрагентами за необхідності.
P.s. Маю амбіції та бажання розвиватися саме в сфері біхгалтерії та через 5 років бачу себе на посаді головного бухгалтера
Працювала в аутсорсинговій компанії та на виробництві (маю практику роботи з ФОП 2 та 3 групи, малими та мікро підприємствами).
До обов'язків входило:
- Ведення первинної документації (створення рахунків на оплату, видаткових накладних, контроль наявності первинної документації від контрагентів, тощо);
- Облік заробітної плати(нарахування та виплата: зп, лікарняних, відпускних, декретних);
- Кадровий облік(ведення кадрової документації по співробітниках, прийом на роботу та звільнення працівників);
- Клієнт-банкінг (створення рахунків у банку, купівля та продаж валюти);
- Поверхнево робота з ПДВ (на підприємстві був невелики обсяг операцій з ПДВ (до 10 операцій на місяць) без заблокування накладних, тощо);
- Податковий облік(нарахування та сплата податків, формування та подання звітності через M.E.Doc та Електронний кабінет, контроль розрахунків з бюджетом);
- Спілкування з клієнтами (під час роботи в аутсорсі) та з контрагентами за необхідності.
P.s. Маю амбіції та бажання розвиватися саме в сфері біхгалтерії та через 5 років бачу себе на посаді головного бухгалтера
Вікторія
Вікторія
Бухгалтер
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 6 часов назад