Працювала в 7 компаніях   19 років 10 місяців

Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для бізнесу - інше, Будівництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Директор з персоналу

Виробниче підприемство

Промисловість та Виробництво

1 рік 1 місяць

06.2023 - до теперішнього часу

  • Управління персоналом виробничої компанії, здійснення повного циклу HR процесів, операційний менеджмент HR процесів.
  • Робота з внутрішньою культурою та системою внутрішніх комунікацій;
  • Робота з цінностями компанії, впровадження корпоративних стандартів в життя та культуру підприємства;
  • Організація заходів з розвитку корпоративної культури;
  • Корпоративні event;
  • Розробка методології та впровадження практики проведення зворотнього зв’язку від персоналу, проведення ENPS досліджень (моніторинг залученості персоналу,аналіз результатів, надання зворотного зв’язку);
  • Управління системою компенсацій та винагород, програмами лояльності і внутрішніх пільг, адміністрування функції C&B та проектів з покращення соціальних стандартів;
  • Стратегічне та операційне планування і бюджетування фонду оплати праці та витрат на персонал, контроль відхилень, план-фактний аналіз;
  • Розробка компенсаційних моделей для різних категорій персоналу, введення КРІ показників;
  • Планування чисельності персоналу, управління проектами з оптимізації та трансформації організаційної структури;
  • Організація системи ефективного рекрутингу, контроль ефективності рекрутингових метрик;
  • Управління системою адаптації нових працівників;
  • Управління програмою залучення на виробництво молодих спеціалістів технічних та технологічних спеціальностей.

Керівник департаменту з підбору та адаптації персоналу (центральний офіс).

Retail Group

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 4 місяці

02.2022 - 06.2023

  • Разработка и внедрение HR стратегии и HR процедур в Компании;
  • Построение эффективной работы системы внутренних коммуникаций;
  • Определение потребности компании в персонале (штат центрального офиса 1100 сотрудников).
  • Разработка и реализация программ поиска и привлечения кандидатов на позиции middle/top уровня.
  • Формирование бренда работодателя и корпоративной культуры.
  • Контроль проведения работы в области формирования и развития позитивного имиджа холдинга на рынке труда.
  • Разработка и реализация эффективной адаптации новых сотрудников по процедуре on boarding, exit interview.
  • Разработка и внедрение методов удержания персонала, повышения уровня лояльности и вовлеченности;
  • Встречи с руководителями подразделений;
  • Организация мероприятии по нематериальной мотивации персонала;- организация корпоративных мероприятий;
  • Развитие корпоративной культуры;
  • Формирование и управление кадровым резервом на руководящие позиции (внутренний/внешний).
  • Составление, согласование, контроль исполнения бюджета департамента подбора персонала.
  • Систематический мониторинг и анализ тенденций рынка труда (зарплатные предложения, методы подбора персонала и т.д.).
  • Контроль администрирования job-порталов.
  • Контроль работы «Горячей телефонной линии рекрутинга Холдинга».
  • Управление департаментом подбора ( 6 человек);
  • Контроль исполнения сроков подбора персонала (30/60/90 дней);
  • Отслеживание Attrition и работа по сокращению этого показателям путем адаптации.

HRD (декретное место)

Teleperformance

Послуги для бізнесу - інше

2 роки 5 місяців

08.2019 - 01.2022

  • Створення бренду роботодавця, затвердження медіа плану на 2 роки;
  • Побудова роботи відділу рекрутингу (команда із 7 осіб Київ/ Черкаси);
  • Аналіз вирви підбору (аналіз Attrition персоналу та план заходів щодо їх утримання);
  • Формування кадрового резерву, співпраця з коледжами та ВНЗ Києва;
  • Організація підбору персоналу на WorkAtHome (віддалена робота, набір персоналу з регіонів);
  • Подання аналітики та звітності глобал керівництву (на той момент Москва);
  • Аналіз ринку праці, формування ФОП;
  • Запровадження щомісячних зрізів із заробітної плати, поділ ЗП на 60% ставки, 20% виконання особистого плану та 20% наскрізний загальний результат компанії;
  • Стратегічні щоквартальні сесії з підбиттям підсумків та виставлення плану на наступний квартал;
  • Ротація персоналу та прописане Action Plan для розвитку персоналу;
  • Онбордін персоналу, система наставництва, а також action plan на 90 днів для нових співробітників;
  • Корпоративи та заходи щодо підтримки мікроклімату в коллективі.

Начальник отдела кадров

ГРАНД БЕТОН, ООО

Промисловість та Виробництво

1 рік 8 місяців

06.2017 - 02.2019

  • Створення HR департаменту з 0;
  • Вибудовування та контроль функцій HR (рекрутинг, адаптація, навчання, культура, зовнішній та внутрішній HR маркетинг);
  • Підготовка та впровадження HR стратегії;
  • Формування бюджету витрат на персонал;
  • Розробка системи матеріальної мотивації, оперативний моніторинг ринку праці;
  • Створення заходів щодо формування HR-бренду компанії;
  • Формування та впровадження заходів щодо залучення та підбору персоналу;
  • Покращення системи адаптації;
  • Створення та впровадження системи навчання та розвитку співробітників;
  • Впровадження HR-аналітики;
  • Автоматизація HR процесів;
  • Заходи щодо підтримки корпоративної культури.

Заступник директора з персоналу

Flait Development

Будівництво

5 років 9 місяців

01.2012 - 10.2017

Організація роботи відділу персоналу в період запуску будівельних об'єктів EXPO 2017 (Астана, Казахстан), LavinaMall (Київ, Україна).

  • Пошук та підбір персоналу різними методами, співпраця з центрами зайнятості та навчальними закладами, створення кадрового резерву;
  • Моніторинг ринку праці та рівня заробітної плати;
  • Участь у формуванні системи матеріальної та не матеріальної мотивації співробітників;
  • Розробка процедури адаптації, введення на посаду нових працівників з урахуванням вахтової роботи в Казахстані;
  • Перевірка будівельних бригад на проф.придатність та законослухняність (створена база в Києві для перевірки професійних якостей монолітників, зварювальників, мулярів);
  • Щорічна атестація персоналу та пов'язана з нею кадрова ротація;
  • Організація з 0 СПіБ (служби харчування та побуту);
  • Профілактика міжособистісних конфліктів та участь у вирішенніконфліктних ситуацій;
  • Використання різних методик мотивації для підтримки постійного штату компанії;
  • Ведення кадрового діловодства по підприємству в повному обсязі, оптимізація та затвердження штатного розкладу;
  • Ведення договору про коллективну матеріальну відповідальність;
  • Безпосередній контроль персоналу на будівельних майданчиках;
  • Табелювання персоналу;
  • Контроль та супровід договорів із субпідрядними організаціями;
  • Розробка локальних нормативних актів;
  • Організація корпоративних свят,складання особистих адресних привітань та добір персональних подарунків.

Менеджер по персоналу

МДК

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 1 місяць

09.2010 - 10.2011

  • Ведення кадрового діловодства (звітність, прийом, переміщення, звільнення, облік Т/Д, відпустка, б/л, накази, листи-розпорядження, особисті справи, П-2, табель, графік відпусток, довідки тощо) 120 чол.;
  • Участь у розробці документації (штатний розклад, ДІ, положення, політики, процедури, правила, інструкції тощо);
  • Підбір персоналу на вакантні посади;
  • Формування кадрового резерву;
  • Моніторинг ринку праці та заробітних плат;
  • Організація тренінгів;
  • Проведення атестації співробітників;
  • Ведення проектів «Ярмарок вакансій»;
  • Участь у розробці мотиваційних програм для персоналу.

У зв'язку з відкриттям філій курирувала роботу відділу персоналу в інших містах ( запуск відділів з 0, польові співбесіди в нових містах на етапі будівництва магазинів, навчання персоналу в головному офісі в Харкові, пізніше створення команди запуску готових спеціалістів які відкривали магазини та навчали персонал безпосередньо в новому місті).

Менеджер по персоналу

СтудБудУкраина

Будівництво

6 років 6 місяців

03.2004 - 09.2010

  • Закриття вакансій згідно з графіком перевахтувань (300 осіб кожні 90 днів), середня потреба в персоналі ІТП -12-15 осіб РРС (водії вантажної техніки, водії спец.техніки, будівельники, підсобні робітники) - 25-30 осіб:
  • Масовий підбір (робота з регіонами), ЗМІ, інтернет ресурси, друковані видання;
  • Робота з наявним штатом (премування за «наведеного фахівця»);
  • Моніторинг ринку праці щодо конкурентоспроможності підприємства;
  • Замовлення квитків, формування пакета документів для дозволу на роботу в РФ;
  • Організація проходження мед.сан частини та нотаріуса безпосередньо перед виїздом на вахту;
  • Табелювання персонал (офіс, Харків/Північ/Межвахта);
  • Ведення кадрового обліку в повному обсязі;
  • Щорічне планування потреби персоналу у зв'язку із сезонністю;- Формування кадрового резерву.

Навчалась в 1 закладі

Національний Фармацевтичний Університет

Промислова фармація, управління та адміністрування, (економіка підприємства).

Харьков, 2006

Володіє мовами

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Использование профиля LAB в подборе, оценке и мотивации персонала. Тамара Скуратовская

2019

знакомство с универсальной технологией описания качеств соискателя, профессии, должности, целевой группы. 

Корпоративная культура, истоки, ценности, технологии.

2011

принципы создания корпоративной культуры на предприятии.

Анна Володимирівна

HRD, керівник відділу підбору та адаптації

Київ

Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

40 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 4 дні тому