Працював в 2 компаніях 10 років 6 місяців
Реклама та PR-послуги
Керівник відділу маркетингу
Business Control
Реклама та PR-послуги
6 років 4 місяці
09.2017 - 01.2024
Керівник відділу продажів
Business Control
Реклама та PR-послуги
4 роки
09.2013 - 09.2017
Ключова інформація
Привіт, я Антон - маркетолог з мізками продавця.
Працюю з великими компаніями. Відповідаю за збільшення якісного трафіку, конверсію і ефективність. Думаю виключно чистим прибутком.
Уявіть, що ваш бізнес - це аеропорт. Клас аеропорту вимірюється річним пасажиропотіком. Це ваш обіг (оборот).
Система навігації - це ваш маркетинг. Немає навігації - жоден літак до Вас не прилетить. Хіба що пілот літака знає про ваше місцезнаходження (сарафан).
Злітно посадкова смуга (далі ЗПС) - це місце, куди сідають ваші літаки (сайт, соціальні мережі).
Літак - це ваш Клієнт. В залежності від того, яка у Вас система навігації та злітно посадкова смуга, такий літак до Вас і прилетить. А буде це Kukuruznik чи Airbus a380, вирішувати тільки Вам, власнику аеропорту.
Моя задача - проаналізувати сусідні аеропорти та підвищити ефективність системи навгаціі та ЗПС вашого. Зробити так, щоб до Вас прилітали найбільші літаки і Ви співпрацювали з крутими авіакомпаніями. В процесі розберемо багато показників - СРС, CTR, СРМ, CV1, CPL, CV2, СРА, Середній чек, ROMI, LTV…
На мою думку, його величність "Маркетинг" - це сукупність аналітичних, стратегічних навичок, психології та креативу для збільшення обігу та звичайно чистого прибутку вашої компанії.
Ви вже побудували успішний бізнес, робите цей Світ трохи краще і надаєте робочі місця людям. Я лише зроблю так, щоб про вашу компанію дізнались якомога більше людей і вона зростала в прибутку.
Я за результат, бо кайфую тільки тоді, коли кайфуєте і Ви... Є велика різниця між тим, щоб просто поїсти та поїсти смачно, правда?
Працюю з великими компаніями. Відповідаю за збільшення якісного трафіку, конверсію і ефективність. Думаю виключно чистим прибутком.
Уявіть, що ваш бізнес - це аеропорт. Клас аеропорту вимірюється річним пасажиропотіком. Це ваш обіг (оборот).
Система навігації - це ваш маркетинг. Немає навігації - жоден літак до Вас не прилетить. Хіба що пілот літака знає про ваше місцезнаходження (сарафан).
Злітно посадкова смуга (далі ЗПС) - це місце, куди сідають ваші літаки (сайт, соціальні мережі).
Літак - це ваш Клієнт. В залежності від того, яка у Вас система навігації та злітно посадкова смуга, такий літак до Вас і прилетить. А буде це Kukuruznik чи Airbus a380, вирішувати тільки Вам, власнику аеропорту.
Моя задача - проаналізувати сусідні аеропорти та підвищити ефективність системи навгаціі та ЗПС вашого. Зробити так, щоб до Вас прилітали найбільші літаки і Ви співпрацювали з крутими авіакомпаніями. В процесі розберемо багато показників - СРС, CTR, СРМ, CV1, CPL, CV2, СРА, Середній чек, ROMI, LTV…
На мою думку, його величність "Маркетинг" - це сукупність аналітичних, стратегічних навичок, психології та креативу для збільшення обігу та звичайно чистого прибутку вашої компанії.
Ви вже побудували успішний бізнес, робите цей Світ трохи краще і надаєте робочі місця людям. Я лише зроблю так, щоб про вашу компанію дізнались якомога більше людей і вона зростала в прибутку.
Я за результат, бо кайфую тільки тоді, коли кайфуєте і Ви... Є велика різниця між тим, щоб просто поїсти та поїсти смачно, правда?
Антон
Антон
Керівник відділу маркетингу (CMO)
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/d837a073-c3ef-4eb6-b7b7-7df32f869b19.jpg)
Київ
проектна робота, неповна зайнятість, повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому