Працювала в 4 компаніях   5 років

Консалтинг / Аудит, IT

Асистент аудитора (А3)

Назву компанії приховано

Консалтинг / Аудит

9 місяців

09.2023 - до теперішнього часу

За результатами роботи отримала подвійне підвищення з посади асистента 1-го року (А1) на асистента 3-го року (А3).
- Участь в аудиторських перевірках українських та міжнародних клієнтів у стислі терміни;
- Підготовка аудиторської документації та результатів роботи клієнта відповідно до міжнародно прийнятих стандартів;
- Навчання молодшого персоналу та надання зворотнього зв'язку;
- Організація проведення інвентаризації, формування вибірок та підбір персоналу;
- Формування запитів, щодо надання необхідної інформації для проведення аудиту.
- Комунікація з клієнтами та організація зустрічей.
На посаді асистента аудитора почала виконувати обов'язки керівника робочої групи з аудиту (інчардж) щонайменше на 3-х проєктах з наступними сферами діяльності:
- Надання в оренду майна (житлових та нежитлових будівель);
- Вирощування зернових культур;
- Глобальний провайдер комплексних рішень для бізнесу (послуги документообігу, професійний друк).
Найбільші проєкти:
- Аудит фінансової звітності благодійної організації.
- Аудит використання коштів цільового фінансування урядової організації.

Викладач програм BAS

Назву компанії приховано

IT

4 роки 11 місяців

07.2019 - до теперішнього часу

Я викладач та сертифікований консультант з програм для автоматизації бізнесу (BAS). Спеціалізуюсь на різних програмах BAS, таких як:

- BAS ERP;

- BAS КУП;

- BAS Бухгалтерія;

- BAS Управління торгівлею;

- BAS Малий бізнес;

- BAS Бухгалтерія для ОСББ.

Зокрема, у сфері бюджетування та планування в BAS ERP. Я також навчаю спеціалістів, як ефективно працювати з цими програмами, дозволяючи їм використовувати весь потенціал автоматизації BAS. Надаючи людям належний досвід, я даю можливість підприємствам процвітати у сфері автоматизації. Провела навчальні курси для 20+ компаній.

За час роботи оволоділа такими компетенціями:

- Розробка методичних матеріалів, інструкцій, навчальних курсів;

- Управлінський та бухгалтерський облік;

- Складання аналітичних звітів різних ділянок обліку;

- Аналіз діяльності підприємства;

- Бюджетування та планування;

- Проведення вебінарів та майстер-класів;

- Співпраця з ВНЗ.

Науково-методична діяльність:

- Автор курсу «Використання BAS Бухгалтерія для ОСББ»;

- Автор курсу «Бюджетування в BAS ERP для торговельного підприємства»;

- Учасник та доповідач міжнародних та всеукраїнських наукових конференцій з економіки.

Асистент аудитора (А1)

Назву компанії приховано

Консалтинг / Аудит

1 рік

09.2022 - 09.2023

- Допомога старшим колегам у проведенні аудиторських перевірок;

- Комунікація з клієнтами з метою отримання інформації щодо бізнес-процесів, методів та ефективності контролю;

- Проведення інвентаризації для спостереження за методами розрахунку запасів: агро, виробництво, рітейл, банки.

Найбільші проєкти:

- Непродуктовий рітейлер України (04.2023-08.2023). Відповідальна за проведення аудиту наступних секцій: дебіторська/кредиторська заборгованість, фінансова допомога, резерв сумнівних боргів, пов'язані сторони, адміністративні витрати, витрати на збут, інші доходи та витрати. Коучинг 4-х асистентів, розподіл та перевірка завдань. Безпосередня комунікація з клієнтом, щодо будь-яких питань. Відвідування офісу клієнта задля вчасного отримання інформації.

- Продаж автомобілів та сервісне обслуговування. Відповідальна за проведення аудиту наступних секцій: дебіторська/кредиторська заборгованість, доходи, собівартість, адміністративні витрати, витрати на збут, інші доходи та витрати, фінансові доходи та витрати. Виконання функцій інчарджа (керівника робочої групи з аудиту). Коучинг 2-х асистентів, розподіл та перевірка завдань.

- Інвестиційна компанія (Staff-loan Cyprus). Відповідальна за проведення всієї аудиторської перевірки: розрахунок матеріальності, аудит інших операційних доходів та витрат, адміністративних та фінансових витрат, резервів, кредитів та позик, грошових коштів, дебіторської заборгованості та резерву сумнівних боргів. Комунікація з англомовним менеджером.

- Металургійне виробництво. Відповідальна за проведення аудиту наступних секцій: собівартість, адміністративні витрати, витрати на збут, зарплата та внески, інвестиції, резерв сумнівних боргів.

Інші проєкти:

- Міжнародна гуманітарна організація: аудит прямих витрат діяльності та витрат на утримання песоналу. Тестування контролів, які проводяться в організації.

- Магазин побутової техніки: тестування контролів, тестування та документування процесів компанії.

- Компанія хімічного спрямування: тестування контролів, тестування та документування процесів компанії.

Помічник аудитора

Назву компанії приховано

Консалтинг / Аудит

3 роки

09.2019 - 09.2022

- Виконання первинних аудиторських процедур;
- Підготовка робочих документів для аудиторських проєктів;

- Комунікація зі старшими колегами щодо роботи на проєктах: банки, рітейл, виробництво;

- Участь у проведенні інвентаризацій та оформлення результатів в наступних сферах: виробництво, агро, рітейл;

- Залучення у проєкти інших відділів, ведення бухгалтерського обліку на аутсорсингу для 2-х компаній: проведення банківський виписок, авансових звітів, розрахунок сум до виплати підзвітним особам, списання запасів, формування звітів по додатковому благу;

- Виконання обов'язків білінг спеціаліста: виставлення рахунків та актів клієнтам (більш ніж 30 проєктів). Контроль за вчасною оплатою заборгованості. Комунікаці з клієнтом та менеджером щодо будь-яких питань.

Ключова інформація

Знання офісних програм

Користувач BAS ERP

Викладання

Здатність до навчання

Управління бюджетами

Ведення управлінського обліку

Ведення бухгалтерського обліку

Аудит фінансової звітності

Користувач BAS

Знання МСФЗ

MS Excel

Уміння аналізувати

Формування зведених таблиць

Планування бюджету

1С:Підприємство

Інвентаризація

Google Sheets

Trello

Навчалась в 1 закладі

Київський національний торговельно-економічний університет

Факультет фінансів та обліку, облік та оподаткування

Київ, 2021

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Іспанська

нижче середнього

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікат Професіонал: на знання можливостей та особливостей застосування ERP рішення програм автоматизації бізнесу

2021

https://csoprocom.com.ua/images/znamerovska_prof_baserp.jpg

Сертифікат Спеціаліст-консультант: по впровадженню підсистеми бюджетування ERP рішення програм автоматизації бізнесу

2021

https://csoprocom.com.ua/images/znamerovska_spec_budg_baserp.jpg

Свідоцтво: Проходження курсу Бюджетування в прикладному рішенні «BAS ERP»

2021

https://drive.google.com/file/d/1GWK2MrREWIB8-tvM9F09JKeW1c17_L36/view?usp=sharing

Свідоцтво Викладач ЦСН: Курс «Викорисиання прикладного рішення Бухгалтерія»

2020

https://csoprocom.com.ua/images/znamerovska_vykl_buh.jpg

Свідоцтво: Проходження сертифікованого курсу «Використання прикладного рішення «Бухгалтерія 8 для України» редакція 2.0»

2019

https://drive.google.com/file/d/1UhflUVNr9z2TRKuloNXrAymdOAP2j2lY/view?usp=drive_link

Сертифікат Професіонал: на знання особливостей і застосування програми «Бухгалтерія 8»

2019

https://drive.google.com/file/d/1iRlKzMEfSwwJ_idLHIq82XP1vzjP6p0T/view?usp=sharing

Додаткова інформація

Особисті якості

Спілкування з різними типами людей. Вміння слухати, розуміти інших людей та допомагати. Це значно проявлялось на проєктній роботі в аудиті, що допомагало вчасно завершувати проєкти та сприяло адаптації молодших колег. Також ці навички проявлялись під час навчання різних користувачів роботі в програмах для автоматиціі бізнесу BAS.

Анонімний пошукач

Фінансовий аналітик, контролер, фінансист

Київ

80 000 грн.

24 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому