Працювала в 4 компаніях   7 років

Освіта, Телекомунікації / Зв'язок

Бухгалтер

Ніаціональний Університет Біоресурсів і Природокористування

Освіта

2 роки 3 місяці

09.2022 - до теперішнього часу

-Нарахування і виплати понад 10 видів щомісячних стипендій, матеріальної допомоги, індексацій студентам, аспірантам, докторантам;
-Формування довідок про доходи;
-Звірка взаєморозрахунків і підписання обхідних листів;
-Нарахування орендних платежів контрагентам;
-Виписка рахунків, щомісячних актів; -Заключення і супровід договору на грошові перекази з Укрпоштою;
-Тестування програмного забезпечення;
- Контроль за дотриманням податкового законодавства та виконанням податкових зобов'язань;
- Взаємодія з аудиторськими компаніями та контролюючими органами;
- Підготовка та звірка документації для аудиту та перевірок.

Фахівець з документообігу відділу електронних каналів продажу

ПрАТ "Київстар"

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 7 місяців

11.2018 - 06.2021

Збір, перевірка, візування, облік, первинних документів по підрозділу: щомісячні акти, акти звірки, Z-звіти. Контроль своєчасного виконання заявок на обслуговування ПТКС сервісними організаціями. Відповіді на скарги клієнтів.  Супровід понад 600 договорів суборенди під оренду терміналів поповнення в інформаційній системі АСУП (Стармані). Підготовка офіційних листів партнерам. Розрахунок граничної суми по договору для формування суми бюджету. Написання і впровадження положення з процесу збору Z-звітів. Прямі продажі клієнтам у монобрендовому магазині ПрАТ "Київстар”. Заключення договорів з сервісними організаціями за внутрішніми процедурами: від заявки на тендер до підписання угоди.

Спеціаліст з внесення даних в IT-системи

ПрАТ "Київстар"

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 7 місяців

03.2017 - 10.2018

Супровід і документообіг договорів міжоператорського бізнесу. Реєстрація і супровід договорів в інформаційній системі АСУП (Київстар). Створення і ведення підзадач в програмі DMS - будівництво останньої милі (B2B).

Начальник зміни центру телефонного обслуговування абонентів

ПрАТ "Київстар"

Телекомунікації / Зв'язок

4 місяці

11.2016 - 03.2017

Цілодобовий моніторинг, підтримка життєдіяльності роботи центру телефонного обслуговування клієнтів .
Підготовка звітів начальникам секторів по ключовим показникам 

Ключова інформація

Відповідальна, комунікабельна, клієнтоорієнтована, аналітичне мислення, вмію працювати самостійно і в складі команди, виявляю особисту ініціатив і беру відповідальність за реалізацію власних ідей, вмію одночасно виконувати декілька завдань, а також визначати пріоритети та організовувати власну роботу для ефективного використання робочого часу.

Навчалась в 2 закладах

Національний університет харчових технологій

Економіки і менеджменту. Економіст із знанням права

Київ, 2012

НТУУ "Київський політехнічний інститут"

Теплоенергетичний. Інженер з автоматизованих систем управління виробництвом.

Київ, 2001

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Фінансовий аналітик

Київ, 2022

Тестувальник

Київ, 2016

Додаткова інформація

Користувач:

MS Office, Business Object, Help Desk, DMS, HP Open Viev Console, Sieble, Біллінг, Megapolis, DocNet, CRM, АСУП, користувач серверної платформи ПТКС, Jira, 1С.

Олена

Керівник відділення

Київ

Готовий переїхати: Чабани

60 000 грн.

46 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 23 години тому