Працював в 7 компаніях   22 роки 1 місяць

Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Директор

13 років 11 місяців

12.2010 - до теперішнього часу

Директор

ТОВ "Ізолон"

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

09.2021 - 02.2022

Спеціалізація: виробництво, оптова та роздрібна торгівля товарами для ізоляції
Посада: Директор 16.09.2021 - 14.02.2022
Основні обов’язки:
• Управління колективом: постановка завдань та контроль їх виконання;
• Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
• Управління загальною діяльністю і ресурсами підприємства
• Прийняття ключових управлінських рішень
• координація роботи всіх відділів
• забезпечення досягнення фінансових цілей
• Організація ефективної взаємодії підрозділів філій (офіс, склад-логістика, торговельний відділ);
• Аналіз роботи підрозділів із фінансових показників;
• Організація роботи підрозділів у межах затвердженого бюджету;
• Проведення мотиваційних заходів для торгових відділів;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Проведення переговорів із ключовими клієнтами;
• Систематизація бізнес-процесів;
• Підготовка та контроль виконання стратегічних планів;
• Створення служби Охорони праці на підприємстві з «нуля»
• Керування процесом підготовки документації для виконання будівництва та запуску в експлуатацію електричної підстанції КТП 10 КВ потужністю 1 МВт
• Пошук підрядників для монтажу систем вентиляції та систем охолодження, систем подачі повітря під тиском у виробничих цехах
• Пошук підрядників для монтажу систем електрифікації та прокладання силових ліній електроживлення для обладнання у виробничих цехах
• Керування процесом будівництва та запуск в експлуатацію газопроводу високого тиску з переходом на середній тиск для використання у виробництві
• Супровід усіх проектів за погодженнями та дозвільною документацією, а також іх введення в експлуатацію
Досягнення:
-істотно зменшив просрочену дебіторську заборгованість
-створив службу Охорони праці на підприємстві з "нуля"
-виконав запуск газопроводу високого тиску та його введення в експлуатацію
- виконав запуск електричної підстанції КТП 10 КВ потужністю 1 МВт
- виконав монтаж систем вентиляції та охолодження, а також повне розведення
систем силового харчування електричної мережі у виробничих цехах
-закрив питання щодо супровідної документації при виконанні різних договірних відносин
• Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
• Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії

Начальник контрольно, ревізійнного відділу

ФОП Самойлов О.А., є частиною ТОВ «Ізолон»

Торгівля роздрібна / Retail

3 місяці

06.2021 - 09.2021

Основні обов’язки:
• Контроль виконання Бізнес процесів у компанії
• Організація роботи підрозділів у межах затвердженого бюджету;
• Управління колективом: постановка завдань та контроль їх виконання;
• Систематизація бізнес- процесів;
• Робота з боржниками щодо повернення боргів
• Підготовка та контроль виконання стратегічних планів;
• Організація ефективної взаємодії підрозділів філій (офіс, склад-логістика, торговельний відділ);
• Аналіз роботи підрозділів із фінансових показників;
• Проведення мотиваційних заходів для торгових відділів;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Проведення переговорів із ключовими клієнтами;
Досягнення:
-закрив питання щодо супровідної документації при виконанні різних договірних відносин за минулі періоди
-істотно зменшив просрочену дебиторську заборгованість
-привів у відповідність документообіг компанії

Менеджер ( управитель ) з регіонального розвитку

ТОВ «Імпульс-Схід»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 місяці

04.2019 - 06.2019

Організація роботы філій ( Суми, Конотоп, Чернігів ), дистрибуція продукції carlsberg на території сумської та чернігівської областей підготовка та контроль виконання стратегічних планів компанії організація ефективної взаємодії підрозділів філій ( офіс, склад, логістика, торговельний відділ ) аналіз роботи підрозділів із фінансових показників контроль за виконанням планів продажу організація роботи підрозділів у межах затвердженого бюджету проведення мотиваційних заходів для торгових відділів досягнення планових показників з продажу на довіренній території контроль дебіторської заборгованості проведення переговорів із ключовими клієнтами управління коллективом : постановка завдань та контроль їх виконання систематизація бізнес, процесів развиток продажу усіх sku компанії виробника та партнерів аналіз продажів, прогнозування, оперативне вирішення проблем, що виникають

Заступник директора з регіонального розвитку

ТОВ фірма «Антарес»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 років 5 місяців

10.2010 - 03.2019

Організація роботи філій ( Суми, Конотоп, Чернігів ) дистрибуція продукції carlsberg на території сумської та чернігівської областей підготовка та контроль виконання стратегічних планів компанії організація ефективної взаємодії підрозділів філій ( офіс, склад, логістика, торговельний відділ ) аналіз роботи підрозділів із фінансових показників контроль виконання планів продажу організація роботи підрозділів у межах затверженого бюджету проведення мотиваційних заходів для торгових відділів досягнення планових показників з продажу на узгодженій території контроль дебіторської заборгованості проведення переговорів із ключовими клієнтами управління колективом : постановка завдань та контроль їх виконання систематизація бизнес, процесів розвиток продажів усіх sku. Аналіз продажів, прогнозування, оперативне вирішення проблем, що виникають. Досягнення :, вивів філії на необхідні показники результативності в компанії, значно збільшив обсяги продажів, разробив та впровадив стандарти роботи для персоналу відділу продажів, суттєво зменшив просрочену дебіторську заборгованість

Директор

ТОВ Торговельний Будинок «Корд»

Торгівля роздрібна / Retail

9 місяців

12.2009 - 09.2010

Заступник начальника казначейства фінансово, економічного департаменту

ТОВ МКС

Торгівля роздрібна / Retail

7 років

11.2002 - 11.2009

Ключова інформація

Досвід роботи на керівних позиціях у сфері торгівлі та виробництва, управління персоналом понад 18 років, уміння ставити завдання та цілі, контроль їх виконання, побудова ефективної команди у багатофункціональному колективі, підбір, навчання, організація та мотивація роботи персоналу Впевнений користувач : пк, та іншої офісної техніки. Добре знання програм word, excel, 1с, crm, bitrix24. Вміння ефективно аналізувати великі обсяги інформації формувати цілісне розуміння ситуації здібності самостійного прийняття рішень вміння мислити логічно чітко структурувати інформацію ведення переговорів підбір, навчання, адаптація, мотивація персоналу стратегічне планування управління персоналом вміння визначати приорітети підвищення професіоналізму та компетентності персоналу здатність створювати команду розробка та впровадження проектів та стандартів контроль виконання поставлених завдань аналіз та планування вміння переконувати глибокі знання з продажу, логістики, стандартизації бюджетування

Навчався в 1 закладі

Харківський державний автомобільно, дорожній технічний університет

Автоматизациія технологічних процесів та виробництв, кваліфікація, инженер автоматизації

Харків, 1995

Володіє мовами

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Водійські права

Категорії "в"

Хобі та інтереси

Активний відпочинок, подорожі, читання, велоспорт

Сімейний стан

Одружений

Особисті якості

Чесність, пунктуальність, ініціативність, лідерство, вміння слухати, вміння досягати своїх цілей, не конфліктність, энергійність, відповідальність, впевненість у собі, цілуспрямованість, уважність до деталей, прагнення професійного розвитку

Наявність авто

Маю власний автомобіль VW Passat B8

Олексій Юрійович

Директор, регіональний менеджер, заступник директора з розвитку, керівник або керуючий філії (мережі

Харків

Готовий переїхати: Київ, Одеса, Дніпро, Вінниця, Житомир, Полтава, Черкаси, Кременчук

51 рік

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому