Працювала в 3 компаніях 11 років 10 місяців
FMCG, Промисловість та Виробництво, Медицина та Охорона здоров'я
Керівник E-commerce
GEMINI ESPRESSO
FMCG
2 роки 3 місяці
06.2022 - до теперішнього часу
Управління клієнтським досвідом e-commerce, наповнення сайтів та маркетплейсів товарами,розробка скриптів ( контакт центр, склад,логістика),комунікація з програмістами, запуск mail та смс розсилки,комплексний аналіз результатів діяльності ,тісна співпраця з внутрішньою командою .
Операційний директор
Gemini
Промисловість та Виробництво
6 років 10 місяців
08.2015 - 06.2022
Ефективна робота операційного блоку (відділ роботи з клієнтами (створення контакт-центр , написання скриптів під повний суппорт клієнта зовнішнього та внутрішнього) , відділ логістики, склади, сервісний центр,відділ продажів та ін.) ; Ефективна взаємодія підрозділів компанії. Оптимізація процесів. Контроль виконання бізнес-процесів; Ефективність співпраці із клієнтом. Регулярний контроль за показниками.Дебіторська заборгованість;Стратегії розвитку відділів; Ефективність відділів продажу. Аналітика;Контроль закупівлі;Трудова дисципліна. Навчання. Адаптація;Дисципліна реалізації проектів компанії.
Робота в 1С.8,ERP,Odoo
Начальник відділу роботи з клієнтами Медичний центр на Лівому березі Медичної мережі «Добробут»
Добробут - Неотложная помощь
Медицина та Охорона здоров'я
2 роки 7 місяців
07.2012 - 02.2015
Якісне та своєчасне обслуговування, логістика пацієнтів у рамках медичної мережі «Добробут» та на рівні інших мед. установ;Інформування пацієнтів щодо консультативної та інструментально-діагностичної допомоги, цінової політики, чинних довгострокових програм, акцій та роботи інших структурних підрозділів медичної мережі;Складання графіків роботи лікарів. Координація роботи лікарів, медичних сестер, раціонально використовуючи час та приміщення для проведення консультацій, маніпуляцій;Контроль роботи координаторів та адміністраторів бізнес-підрозділу, чіткого розподілу документів, оплати рахунків клієнтами;Формування повного пакета документів на оплату послуг страховими компаніями, фінансового звіту;Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтами;Участь у підборі працівників клініки, контроль виконання працівниками стандартів обслуговування, посадових завдань;Вступне навчання нових співробітників стандартам обслуговування та посадовим завданням, періодичне навчання, оцінка професійного рівня працівників;Ведення аналітичних та статистичних даних щодо роботи клініки.
Навчалась в 1 закладі
Київський національний університет культури і мистецтв
Факультет: Економіст.Менеджер готельно-ресторанного бізнесу.Спеціальність "Менеджмент організацій"
Київ, 2009
Курси, тренінги, сертифікати
Оствітньо -консалтингова програма систематизації бізнесу "Власник бізнесу 2.0".
Практикум "Управління фінансами"
Курс "Мотивація персонала".
Таргетинг в соціальних мережах INSTAGRAM,FACEBOOK,TIKTOK.
Києво-Могилянська бізнес-школа Управлінська програма: «Перезавантаження для ТОП-ів, Нова система координат»
Додаткова інформація
Особистісні якості:
Чесність ,порядність, пунктуальність, відповідальність, цілеспрямованість, висока працездатність, аналітичне мислення, ініціативність та проактивність.
Іванна Вікторівна
Іванна Вікторівна
Комерційний директор
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 10 годин тому