Працювала в 1 компанії   1 рік 2 місяці

HR

Спеціаліст кадрового обліку

ООО Магазин, ПП

HR

1 рік 1 місяць

11.2020 - 12.2021

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Ключова інформація

Комп'ютерні навички: впевнений користувач ПК, досвід роботи з офісними програмами (Microsoft Office, Google Workspace)

Комунікабельність: ефективно спілкуюся та працюю в команді, вмію підтримувати професійні зв’язки з клієнтами та колегами

Організованість: відповідально дотримуюся термінів, вмію планувати час і розставляти пріоритети

Відповідальність та уважність: підходжу до роботи з увагою до деталей і відповідальністю за результат

Англійська мова: базовий рівень (готова вдосконалювати за потребою)

Навчалась в 1 закладі

Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

юридичний

Горлівка, 2019

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Онлайн-курси

Київ, 2024

копірайтинг, smm,основи віддаленої роботи ,адміністрування

Додаткова інформація

Особисті якості

Поки відсутній прямий професійний досвід, але маю ентузіазм та бажання навчатися, щоб стати цінним співробітником вашої компанії.
Готова швидко навчатися та розпочати роботу

Світлана Мініч

Адміністратор

Київ

30 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 5 годин тому