Працював в 1 компанії   19 років 1 місяць

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Бухгалтер, Фінансист, Аудитор, Бізнес-аналітик

ДИСТРИБЬЮЦІЙНА КОМПАНІЯ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

19 років

07.2005 - 07.2024

БУХГАЛТЕРІЯ:

Прихід, розхід, послуги, маркетинг, списання і оформлення внутрішнього переміщення ТМЦ; контроль цін і націнка на товар; обробка інвентаризацій; контроль руху товарів на складах та магазинах; аналіз продажів та оборотів товарів; заказ товарів на базу.

Ведення каси, запасів, облік палива, набір платіжок, авансові звіти, рознесення банку, акти звірок з клієнтами та постачальниками, складання звітності для постачальників. Контроль дебеторки постачальників та клієнтів (вияснення з проблемними боргами).Контроль підзвітів працівниів. Податкові накладні (формування та обробка в 1С, BAS) та ін.

КОМЕРЦІЙНИЙ, ТЕХНІЧНИЙ, АНАЛІТИЧНИЙ НАПРЯМОК:

Планування, зведення і закриття бюджетів компанії по всіх підрозділах (план, факт, переліміт, економія і.т.д.)

Планування, контроль, оптимізація і рознесення витрат.

Контроль економного використання матеріальних та фінансових ресурсів.

Контроль і розподілення фінансів згідно службових розпоряджень.

Підбір, прийом, навчання працівників фінансового/бухгалтерського відділу.

Контроль всіх підрозділів філії.

Керівництво працівниками, оцінка ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи, постановка чітких задач до виконання, забезпечення взаємозаміни працівниками.

Виявлення порушень розпорядження і надання вказівок для усунення таких не відповідностей.Участь в розгляді претензій від партнерів, підготування відповідей на такі претензії.

Підготовка претензій партнерам при порушенні ними умов договорів.

Вирішення питань по недостачі.

Робота з постачальниками: виконання умов бізнес планів, усунення порушень умов, підготовка відповідей на запити в межах контрактів та протоколів домовленостей. Замовлення, аналіз рентабельності, терміни придатності ТМЦ. Контроль дотримання товарного запасу згідно домовленостей. Вирішення питань компенсації протермінованого товару.

БІЗНЕС ПРОЦЕСИ 1С, BAS (оптимізація 1С, BAS):

Участь в проектах по впровадженню доопрацювань на базі 1С, BAS, а також проектів з інтеграції баз BAS з зовнішніми і внутрішніми системами;

Аналіз існуючих бізнес-процесів компанії та пошук і реалізація шляхів оптимізації бізнес-процесів;Збір та аналіз вимог користувачів, спрощення відділів роботи;

Розробка технічних завдань та постановка задач IT відділу;

Тестування розробок BAS на помилки, якість та оптимальність;

Написання інструкцій по автоматизованим процесам, складання документації по новим алгоритмам роботи для користувачів;

Виправлення помилок працівників в системі 1С, BAS.

Усунення технічних помилок в системі 1С, BAS на місці та з ІТ відділом.

Запуск технічно з ІТ відділом нових брендів (1С, BAS та програмне забезпечення постачальника).

Розробка і введення в робочий процес внутрішнього обліку компанії. Продумування нового спрощеного функціоналу в 1С, BAS (звіти, форми документів, автостворення, синхронізація і т.д.).

Програми:

Оптимізація бізнес-процесів, 1С 7.7, 1С 8.3, 1С УТП, 1С Бухгалтерія, BAS КУП, ERP BAS, BAF, BAS КОРП, BAS Бухгалтерія, BAS УТ.

MS Excel, MS Word. Клієнт банк.

Досвід складається з декілька компаній

Ключова інформація

Оптимізація бізнес-процесів, 1С 7.7, 1С 8.3, 1С УТП, 1С Бухгалтерія, BAS КУП, ERP BAS, BAF, BAS КОРП, BAS Бухгалтерія, BAS УТ.

MS Excel, MS Word.

Бухгалтерський облік, Клієнт-Банк, 1С:Підприємство, Первинна документація.

Навчався в 1 закладі

Ліцей

Бухгалтер

Ужгород, 2004

Володіє мовами

Українська

рідна

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

Програми: Оптимізація бізнес-процесів, 1С 7.7, 1С 8.3, 1С УТП, 1С Бухгалтерія, BAS КУП, ERP BAS, BAF, BAS КОРП, BAS Бухгалтерія, BAS УТ.

MS Excel, MS Word. Клієнт банк.

Руслан

Бухгалтер, Внутрішній аудитор, Економіст, Фінансист, Бізнес-аналітик

Ужгород

38 років

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому