Работал в 1 компании 19 лет 1 месяц
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
Бухгалтер, Фінансист, Аудитор, Бізнес-аналітик
ДИСТРИБЬЮЦІЙНА КОМПАНІЯ
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
19 лет
07.2005 - 07.2024
БУХГАЛТЕРІЯ:
Прихід, розхід, послуги, маркетинг, списання і оформлення внутрішнього переміщення ТМЦ; контроль цін і націнка на товар; обробка інвентаризацій; контроль руху товарів на складах та магазинах; аналіз продажів та оборотів товарів; заказ товарів на базу.
Ведення каси, запасів, облік палива, набір платіжок, авансові звіти, рознесення банку, акти звірок з клієнтами та постачальниками, складання звітності для постачальників. Контроль дебеторки постачальників та клієнтів (вияснення з проблемними боргами).Контроль підзвітів працівниів. Податкові накладні (формування та обробка в 1С, BAS) та ін.
КОМЕРЦІЙНИЙ, ТЕХНІЧНИЙ, АНАЛІТИЧНИЙ НАПРЯМОК:
Планування, зведення і закриття бюджетів компанії по всіх підрозділах (план, факт, переліміт, економія і.т.д.)
Планування, контроль, оптимізація і рознесення витрат.
Контроль економного використання матеріальних та фінансових ресурсів.
Контроль і розподілення фінансів згідно службових розпоряджень.
Підбір, прийом, навчання працівників фінансового/бухгалтерського відділу.
Контроль всіх підрозділів філії.
Керівництво працівниками, оцінка ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи, постановка чітких задач до виконання, забезпечення взаємозаміни працівниками.
Виявлення порушень розпорядження і надання вказівок для усунення таких не відповідностей.Участь в розгляді претензій від партнерів, підготування відповідей на такі претензії.
Підготовка претензій партнерам при порушенні ними умов договорів.
Вирішення питань по недостачі.
Робота з постачальниками: виконання умов бізнес планів, усунення порушень умов, підготовка відповідей на запити в межах контрактів та протоколів домовленостей. Замовлення, аналіз рентабельності, терміни придатності ТМЦ. Контроль дотримання товарного запасу згідно домовленостей. Вирішення питань компенсації протермінованого товару.
БІЗНЕС ПРОЦЕСИ 1С, BAS (оптимізація 1С, BAS):
Участь в проектах по впровадженню доопрацювань на базі 1С, BAS, а також проектів з інтеграції баз BAS з зовнішніми і внутрішніми системами;
Аналіз існуючих бізнес-процесів компанії та пошук і реалізація шляхів оптимізації бізнес-процесів;Збір та аналіз вимог користувачів, спрощення відділів роботи;
Розробка технічних завдань та постановка задач IT відділу;
Тестування розробок BAS на помилки, якість та оптимальність;
Написання інструкцій по автоматизованим процесам, складання документації по новим алгоритмам роботи для користувачів;
Виправлення помилок працівників в системі 1С, BAS.
Усунення технічних помилок в системі 1С, BAS на місці та з ІТ відділом.
Запуск технічно з ІТ відділом нових брендів (1С, BAS та програмне забезпечення постачальника).
Розробка і введення в робочий процес внутрішнього обліку компанії. Продумування нового спрощеного функціоналу в 1С, BAS (звіти, форми документів, автостворення, синхронізація і т.д.).
Програми:
Оптимізація бізнес-процесів, 1С 7.7, 1С 8.3, 1С УТП, 1С Бухгалтерія, BAS КУП, ERP BAS, BAF, BAS КОРП, BAS Бухгалтерія, BAS УТ.
MS Excel, MS Word. Клієнт банк.
Досвід складається з декілька компаній
Ключевая информация
Оптимізація бізнес-процесів, 1С 7.7, 1С 8.3, 1С УТП, 1С Бухгалтерія, BAS КУП, ERP BAS, BAF, BAS КОРП, BAS Бухгалтерія, BAS УТ.
MS Excel, MS Word.
Бухгалтерський облік, Клієнт-Банк, 1С:Підприємство, Первинна документація.
Учился в 1 заведении
Ліцей
Бухгалтер
Ужгород, 2004
Владеет языками
Украинский
родной
Дополнительная информация
Компьютерные навыки
Програми: Оптимізація бізнес-процесів, 1С 7.7, 1С 8.3, 1С УТП, 1С Бухгалтерія, BAS КУП, ERP BAS, BAF, BAS КОРП, BAS Бухгалтерія, BAS УТ.
MS Excel, MS Word. Клієнт банк.
Руслан
Руслан
Бухгалтер, Внутрішній аудитор, Економіст, Фінансист, Бізнес-аналітик
Ужгород
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа
Обновлено 1 месяц назад